li taaskaan @JypFabu ei pystynyt tuomaan mitään faktaa eikä perustelemaan omia kirjoituksiaan mitenkään, vaan rupeaa vaan nimittelemään ja vähättelemään toisia kirjoittajia kun hänen faktoina esittämiään kirjoituksia haastetaan. Ensin sanot että olisi hyvä kronologisesti katsoa muidenkin virheitä, mutta et itsekään kuitenkaan pysty sitä tekemään tai nostamaan niitä virheitä esille mitä muut sinun tietojen perusteella on tehnyt. J
Kannattaa lukea ajatuksella, jotta ymmärtää, mitä on kirjoitettu. Enkös minä sitä korostanut, että virheitä on tehnyt yks sun toinen, jonka vuoksi minä en edes halua ryhtyä nimiä kaivelemaan. Koska se on hevonpaskaa sen todellisuuden suhteen missä mennään.
Jos ihan ilman minun ritillaa ei selviä siellä päin missä ja kuinka virhettä on tehty, se ikävä kyllä tuo piru lukee raamattua efektin, joka tuntuu lähinnä henkilöön, ei asiaan käyvältä hassuttelulta. Vaan kukin tavallaan. Minä koen tulleen virheet todistetuksi ja näin ollen kirjoittamani perustelluksi, kun katsoo niiden vuosien toteutumaa, kun syöksykierre jatkumo alkoi. Samoin, ei ainakaan minulla ole dataa väittää, että Seppänen on näinä vuosina ollut puikoissa päättämässä toimista, jos hän itse on haastattelussa kohdallaan sanonut etääntyneensä strategisista päätöksistä ja ollut enemmän kuulosteleva osapuoli p-a:n mantereella ollessaan. Käsittääkseni edes Rautakorpi viimeisenä, ei ollut hänen valintansa.
Ennemminkin, jos katsot, että sulla on oikeasti palleja kiistää jollain faktoilla näitä asioita, niin laittaa vaan tiskiin, tarkastellaan sitten niitä.
Tietenkään, ,jos ei näitä faktoina koe, voi vissiin sitä hirsipuuta herralle etsiskellä, mikäs siinä. Minä pitäydyn niissä faktan murusissa jotka ulkopuoliselle on asiasta herunut.
Edelleen, pidän itsestään selvänä, että virhettä on tehty puolin ja toisin, eikä nimien tonkimisella ja vastuullisten etsinnällä saavuta yhtään mitään hyödyllistä JYPin suhteen.