JYP-huhut

  • 2 211 486
  • 10 410

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielipidekysymyksistä paha lähteä nujuamaan sen enempää, sinä olet tuota mieltä ja minä toista.
Paitsi että se mitä minä totesin ei ole mielipide, vaan fakta.

Sun varmat tiedot on niin monta kertaa todettu täysin perättömiksi, että on jo hyvin huomattu, että ne ovat aina pelkkää mutuilua tai mielipiteitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nepi

Seinänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ja seuraavaksi voisit selvittää mitä kyseinen sana tarkoittaa.
No eiköhän sun lause "paitsi että se mitä minä totesin ei ole mielipide, vaan fakta" kerro kaiken oleellisen tähän liittyen.

Ja ei, en tarvitse seuraavaksi sinulta yksityisviestiä aiheesta. Pystyn elämään asian kanssa tällaisenaan, sulla faktat muilla mielipiteet.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Hiukset voisivat sopia Plattiin ja kukaan muu ulkki ei varmasti tule Jyväskylään asti laittamaan lippistä päähänsä.
Olisi erittäin mielenkiintoinen nimi Liigaan ja varmasti syttyy ainakin Tamperelaisia vastaan.
Plattia minäkin veikkaan, mutta kai Auvitu nyt voisi tulla lakin laittamaan päähänsä? Eikös hän asustele pääasiassa Suomi-Ranska -akselilla?
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Kyllä se taitaa Platt olla.
Olen ollut itse aika varautunut valko-venäläistyneen kanadalaisen asiasta, mutta löysin uutisen Maaliskuulta, jonka mukaan Platt yrittää aktiivisesti päästä eroon Valko-Venäjän kansalaisuudestaan...

En tiedä millainen prosessi on lakkauttaa kansalaisuus, mutta tuon uutisen myötä voisin olla valmis olemaan vähemmän varautunut ja sitä kautta jopa toivottaa Plattin tervetulleeksi. Plattin tulon myötä joukkue olisi paria pakkia vaille täynnä!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Plattin tulon myötä joukkue olisi paria pakkia vaille täynnä!

En nyt sulkisi sitä mahdollista maalivahti hankintaa pois kuvioista. Joku Oulun suunnalta (?) taisi semmoista täällä huhuillakin
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Kyllä se taitaa Platt olla.
Olen ollut itse aika varautunut valko-venäläistyneen kanadalaisen asiasta, mutta löysin uutisen Maaliskuulta, jonka mukaan Platt yrittää aktiivisesti päästä eroon Valko-Venäjän kansalaisuudestaan...

En tiedä millainen prosessi on lakkauttaa kansalaisuus, mutta tuon uutisen myötä voisin olla valmis olemaan vähemmän varautunut ja sitä kautta jopa toivottaa Plattin tervetulleeksi. Plattin tulon myötä joukkue olisi paria pakkia vaille täynnä!
Samaa mieltä Plattista, kunhan pääsee tuosta örkki halaajien kansalaisuudesta eroon, niin on paljon helpompi hyväksyä tämä sainaus. Platt tuo kokemusta ja vääntövoimaa hyökkäys maalille, suurin osa maaleista tehdään maalin läheltä, johon rooliin Platt sopii erittäin hyvin. Ikä ei myöskään ole este, mikäli treenaus kauteen on tehty hyvin, ja eiköhän Jukan tiimi pidä huolen siitä että näin tapahtuu.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
En nyt sulkisi sitä mahdollista maalivahti hankintaa pois kuvioista. Joku Oulun suunnalta (?) taisi semmoista täällä huhuillakin
No joo, en kokonaan sulje pois, mutta tällä hetkellä siellä on kolme ukkoa rosterissa.
Toki omakin luottamus Parkkiseen meinaa vähän horjua ja ensimmäisenä maalivahdeista varattu Leinonenkin saattaa vaikka vielä siirtyä rapakon toiselle puolelle harjoittelemaan sikäläistä kaukaloa ja pelitapaa, joten maalivahtikin on tervetullut, mikäli rahat vielä kahden pakin jälkeen riittävät.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No eiköhän sun lause "paitsi että se mitä minä totesin ei ole mielipide, vaan fakta" kerro kaiken oleellisen tähän liittyen.

Ja ei, en tarvitse seuraavaksi sinulta yksityisviestiä aiheesta. Pystyn elämään asian kanssa tällaisenaan, sulla faktat muilla mielipiteet.
Niin tai jos luet mitä kirjoitin, niin ymmärrät miksi se on faktaa. Tai jos ei ole, niin osoita minulle kohta missä on kyse mielipiteestä? Toki myönnettäköön, että se spekulointi kysynnästä on spekulointia ja omaa näkemystä, mutta muutoin viestissä ei ole mielipiteitä, vaan faktaa.

Minun sanomiseni ei todellakaan ole yleensä faktaa. Suurin osa mitä kirjoitan on puhtaasti omia mielipiteitä tai näkemyksiä, enkä sellaisia väitä faktaksi koskaan.

Enkä ole koskaan jatkisurallani jatkanut mitään vääntöjä yksityisviesteillä kenenkään kanssa. En ymmärrä miksi oletat, että lähtisin sellaista tekemään.

Jos ihmettelet, että miksi pääset allekirjoittaneen ihon alle herkästi, niin se johtuu ihan siitä, että en pidä kirjoittajista, joilla on taustalla liian paljon palstan hengestä poikkeavaa agendaa. Tiedät kyllä mistä puhun.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Seinänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minun sanomiseni ei todellakaan ole yleensä faktaa. Suurin osa mitä kirjoitan on puhtaasti omia mielipiteitä tai näkemyksiä, enkä sellaisia väitä faktaksi koskaan.

Enkä ole koskaan jatkisurallani jatkanut mitään vääntöjä yksityisviesteillä kenenkään kanssa. En ymmärrä miksi oletat, että lähtisin sellaista tekemään.
Eiköhän nyt vaan jatketa tästä eteenpäin mentaliteetilla agree to disagree.

Toiseen kappaleeseen vain kommenttina, että taitaa olla ihan yleisesti tiedossa tällä palstalla nämä surullisen kuuluisat itkipotkuraivarit jälkikäteen privaattina.

Hyvää kesää ja unfollow niin päästään helpommalla!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toiseen kappaleeseen vain kommenttina, että taitaa olla ihan yleisesti tiedossa tällä palstalla nämä surullisen kuuluisat itkipotkuraivarit jälkikäteen privaattina.
Niin siis jos joku muu toimii näin, niin älä lähde yhdistämään sitä minuun.

Ja nää sun agree to disagreet on ihan silkkaa paskaa, kun et perustele sanomisiasi mitenkään. En toki voi sanoa yllättyneeni.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Auvity oli la stadikan keikalla joten visiitti tänne olisi ollut mahdollista.
Viitanen kävi neuvotteluja, muttei tietääkseni maaliin niissä päässyt. Olisi iloinen yllätys jos Yohann sieltä tulisi eikä Geoff. Olkoonkin, että Platt on lähtökohtaisesti mileslestäni oikein hyvä vahvistus sentteriviisikkoon, JYPillä ei varsinaista syömähammasta olisi, mutta monta erittäin hyvää 2-3 korin sentteriä, niistäkin voidaan saada voittava paketti.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun tuota kuvaa zoomailin ja samalla katselin kuvia Plattista ja Auvitysta, niin voi olla kyllä kumpi tahansa. Molemmat lyhyttukkaisia ja jykeväleukaisia kavereita, jotka soisivat tuohon takaapäin otettuun kuvaan. Reilu pari tuntia jännitystä vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös