Juristin mielestä muutama on 3-99. Tavallinen kielenkäyttäjä tarkoittaa sillä lukumäärältään epämääräistä (merkitykset yksi tai kaksi ovat harvinaisia, mutta nekin esiintyvät erityisesti itäisissä puheissa merkityksinä).Kolme on kolme, muutama on 3 tai enemmän.
Sieltä sitten JYP täräyttää pöytään 99:n pakin sopimukset. "Juu, muutamasta pakistahan me puhuttiin. Tässä ne nyt sitten on".Juristin mielestä muutama on 3-99.
Juristin mielestä muutama on 3-99. Tavallinen kielenkäyttäjä tarkoittaa sillä lukumäärältään epämääräistä (merkitykset yksi tai kaksi ovat harvinaisia, mutta nekin esiintyvät erityisesti itäisissä puheissa merkityksinä).
Se on myös vähän suhteessa mahdolliseen kokonaismäärään. Joukkueen pakeista puhuttaessa muutama viitannee useinmiten 2-3 pakkiin, mutta 1 ja 4 ovat myös mahdollisia (varsinkaan jos tietoa ei ole puhuttaessa).
Ainoat, mitä itse olen pongannut ovat #14 Perttu, #51 Lindgren ja #92 Widgren. #18 on ollut useammalla päällä noissa esittelykuvissa.En tiedä muista, mutta mua ainakin kiinnostaisi tietää jypin uusien pelaajien pelinumerot ens kaudelle. Kait ne tässä ennen Tampere Cuppis kerrotaan.
itse oon kaikki nuo samat bongannu. Puustinen on varmaankin 71, nimittäin sen insta biossa on #71.Ainoat, mitä itse olen pongannut ovat #14 Perttu, #51 Lindgren ja #92 Widgren. #18 on ollut useammalla päällä noissa esittelykuvissa.
Ketäs muita on pelannut 16 aiemmin? Itselle tulee kirkkaimpana tietysti mieleen Dole Dolezal, mutta muistaakseni myös sellainen kaveri operoi numerolla 16 kuin Janne Kurjenniemi.Platt näyttäisi olevan #16. Eiköhän nuo numerot tule taas joskus elokuun alussa tietoon.
Arsi PiispanenKetäs muita on pelannut 16 aiemmin?
Joskushan oli jypin netti sivulla kautta aikain käytetyt pelinumerot. numero ja perässä pelaajat jotka käyttänyt kyseistä numeroa, nykyisessä verisiossa ei visiin tällaista oleKetäs muita on pelannut 16 aiemmin? Itselle tulee kirkkaimpana tietysti mieleen Dole Dolezal, mutta muistaakseni myös sellainen kaveri operoi numerolla 16 kuin Janne Kurjenniemi.
Tätä olen vähän hämmästellyt itsekin. Toisaalta ihan siistiäkin, että ei ole mitään ja voi tulla joku ihan puskista. Samalla kuitenkin erikoista, että juuri mitään nimiä ei ole edes käynyt huhuissa. Olisipa edes jotain pientä, minkä perusteella voisi eliteprospectsista yrittää etsiä mahdollisia osumia. Tällä hetkellä melkoista hakuammuntaa, jos sinne menee.Sitten ketjun aiheeseen, jotenkin on hämmentävää että tiedossa on että JYP on vielä parin pakin perässä mutta huhuja ei lainkaan. Niku ainoa nimi mikä noussut esille.
Toki joka kesähän tulee se hankinta mistä kenelläkään ei etukäteen ollut mitään tietoa.
Dole olisi ollut minunkin listan eka nimi.Ketäs muita on pelannut 16 aiemmin? Itselle tulee kirkkaimpana tietysti mieleen Dole Dolezal, mutta muistaakseni myös sellainen kaveri operoi numerolla 16 kuin Janne Kurjenniemi.
Tarkkailussa on ollut, mutta ei ole kyllä osunut silmiin mitään toistaiseksi. Joku moskovalainen lätkäpelaajien valokuvaaja oli ilmestynyt, mutta luultavasti Plattin myötä tullut.Liipaten ketjun aihetta olisi mukavaa, jos joku instaetsivä vaikka bongaisi jonkun puolustajan alkaneen seurata JYPiä instassa.
Dole olisi ollut minunkin listan eka nimi.
Juha Huikari
Robert Nordberg
Ari Lundberg
Tuomo Jormakka
Liipaten ketjun aihetta olisi mukavaa, jos joku instaetsivä vaikka bongaisi jonkun puolustajan alkaneen seurata JYPiä instassa. Taitava ja lisäksi joku Yonkmanin kaliberia oleva peruspakki, jolla riittää liike, olisi tervetulleita.
Nuo on kyllä katsottu eli stalkattu jostain EP.stä tjms. Ei kukaan ole voinut noita kaikkia muistaa.
Oli, mutta on meille jatkoajassakinJoskushan oli jypin netti sivulla kautta aikain käytetyt pelinumerot. numero ja perässä pelaajat jotka käyttänyt kyseistä numeroa, nykyisessä verisiossa ei visiin tällaista ole
Liigassa numerolla 16 pelanneet:Ketäs muita on pelannut 16 aiemmin? Itselle tulee kirkkaimpana tietysti mieleen Dole Dolezal, mutta muistaakseni myös sellainen kaveri operoi numerolla 16 ku
Aina, kun näen huhuissa uuden viestin säntään katsomaan, että joko nyt on jotain huhuntynkää, mutta ei...
Ei saa pojat hämätä. :)