No eiköhän sun lause "paitsi että se mitä minä totesin ei ole mielipide, vaan fakta" kerro kaiken oleellisen tähän liittyen.
Ja ei, en tarvitse seuraavaksi sinulta yksityisviestiä aiheesta. Pystyn elämään asian kanssa tällaisenaan, sulla faktat muilla mielipiteet.
Niin tai jos luet mitä kirjoitin, niin ymmärrät miksi se on faktaa. Tai jos ei ole, niin osoita minulle kohta missä on kyse mielipiteestä? Toki myönnettäköön, että se spekulointi kysynnästä on spekulointia ja omaa näkemystä, mutta muutoin viestissä ei ole mielipiteitä, vaan faktaa.
Minun sanomiseni ei todellakaan ole yleensä faktaa. Suurin osa mitä kirjoitan on puhtaasti omia mielipiteitä tai näkemyksiä, enkä sellaisia väitä faktaksi koskaan.
Enkä ole koskaan jatkisurallani jatkanut mitään vääntöjä yksityisviesteillä kenenkään kanssa. En ymmärrä miksi oletat, että lähtisin sellaista tekemään.
Jos ihmettelet, että miksi pääset allekirjoittaneen ihon alle herkästi, niin se johtuu ihan siitä, että en pidä kirjoittajista, joilla on taustalla liian paljon palstan hengestä poikkeavaa agendaa. Tiedät kyllä mistä puhun.