Suess on tuttu Winnipegistä, kovaa työtä tekevä asennepelaaja pelaajatyypiltään. Kelpaisi kyllä minulle, kun ei ole mikään ikäloppu.Seuraava veikkaus pöytään, oisko se sitten tuo Pamelan hahmo mitä tässä haetaan.
C.J. Suess - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of C.J. Suess, 1994-03-17 Forest Lake, MN, USA USA. Most recently in the AHL with Manitoba Moose. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Nikulle tuttu pelaaja, niin siinäkin olisi yksi linkki ainakin sinne suuntaan.Suess on tuttu Winnipegistä, kovaa työtä tekevä asennepelaaja pelaajatyypiltään. Kelpaisi kyllä minulle, kun ei ole mikään ikäloppu.
Siellä on ainakin 2 joiden paikka ei oo kokoonpanossa. Eli ainakin nyt Rooba ja Tohila. Mä arvioin pelaajat (siis muualla pelaavat) lähinnä pisteiden perusteella eli voihan se olla et puhun täyttä paskaa joistain pelaajista mut varsinaisesti Tiivola tai Dzierkals ei herätä intoa. Mut onhan se aika selkee et jotain parempaa tohon tarvii et (vähintään) nuo pari heikkoa saa poppareille tai ihan mihin vaan. Ja siihen ratkaisu ei missään nimessä ole joku Janos Barta tai Aleksi Salonen. Mut toki nyt kun 1. ja 2. kentät pelaa hyvin niin vaikea sano mitä tarvii mut ehdottomasti ois tärkeetä ettei ykskään kenttä ois aina se joka tunaroi kentällä ”joka vaihdossa”.
Mut toki… Ei Roobaa tulla tiputtamaan kokoonpanosta koska on kapteeni.
Jessus.Suessille olisi jo lempinimikin valmiina: "Sotamies Sus"
Mut toisaalta jos kerta ei oo Suess? niin ei tässä hirveemmin vaihtoehtoja taida jäädä?Tekis mieli sanoa ketä tuol muual huhuttiin mut en määä kehtaa kun pelkään vaan et mua vaan kusetettiin :D
Mut toisaalta jos kerta ei oo Suess? niin ei tässä hirveemmin vaihtoehtoja taida jäädä?
No sanokaa nyt jumalauta ääneen se nimi. Ei tällästä hassuttelua jaksa enää helvetti kukaan!
Täähän oli hyvää puuhastelua perjantaille kun ei peliäkään ollut! :DNo sanokaa nyt jumalauta ääneen se nimi. Ei tällästä hassuttelua jaksa enää helvetti kukaan!
Kiitos! Nyt voi nukkua yönsä rauhassa.Samuli Piiroinen.
Antaa tulla vaan. Kaikki nimet tässä vaiheessa yötä on kotiinpäin. Nyt kun tälle hassuttelulinjalle on lähdetty.Tekis mieli sanoa ketä tuol muual huhuttiin mut en määä kehtaa kun pelkään vaan et mua vaan kusetettiin :D
Connor Smith - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Connor Smith, 1994-12-01 Des Moines, IA, USA USA. Most recently in the KHL with Barys Astana. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tämmönen kaveri on ainakin vielä ilman sopimusta ja sopisi näihin vihjeisiin. Viime kaudella jäänyt pelejä väliin, mutta kelpaisi jos vaan on nyt pelikunnossa. Tämä puhtaasti arvausta, ei ole tietoa itsellä.
No okei… Tuota Smithiä huhuttiin. Ja kuten ylempänä sanoin niin ei taida oikein näillä vihjeillä olla muuta sopivaa, kait.Antaa tulla vaan. Kaikki nimet tässä vaiheessa yötä on kotiinpäin. Nyt kun tälle hassuttelulinjalle on lähdetty.
Pamela Anderson eli CJ Parker. CJ on vähän harvinaisempi yhtälö, niin siinäpä kait se.Mua vaan hämää nyt se, että miten tuota Baywatch yhteyttä hehkutetaan pelkän etunimen perusteella? Ymmärtäisin jos olisi täysi nimikaima, mutta kun ei ilmeisesti? En minäkään Peter Tiivolaa sano leikillään Petri Kontiolaksi kun on vähän sinnepäin.
Joo tää CJ oli nyt aika selkiö jo, mutta ilmeisesti sitten niin harvinainen etunimi, että ensimmäisenä yhteys muodostuu -90 luvulla alkaneeseen "kulttihahmoon. Näytti tuolla eliteprospectsin hakukoneella löytyvän yllättävän monta C.J. etunimen omaavaa kiekkoilijaa.Pamela Anderson eli CJ Parker. CJ on vähän harvinaisempi yhtälö, niin siinäpä kait se.
Pamelan muistaa kaikki ja varsinkin CJnä, niin siinähän se sitten ja loput jäi arvailuksi vaan. Mutta kyllä se nimi tuossa taisi jo paljastua.Joo tää CJ oli nyt aika selkiö jo, mutta ilmeisesti sitten niin harvinainen etunimi, että ensimmäisenä yhteys muodostuu -90 luvulla alkaneeseen "kulttihahmoon. Näytti tuolla eliteprospectsin hakukoneella löytyvän yllättävän monta C.J. etunimen omaavaa kiekkoilijaa.
En lähtisi kauheasti yleistämään, sillä olen nähnyt vain yhden käyttäjän, jolla on tämän kaltainen mielipide.Joidenkin mielestä ei tarvita mitään vahvistuksia, koska ongelma on pelitavassa,
Paskasta ei tule jalokiviä, vaikka kuinka puristaa.
Lonkkavammaa ollut viime kaudella. Ei paras, mutta ei myöskään välttämättä pahin paikka, mitä erilaisiin loukkeihin tulee. Oli kuukausia sivussa viime kauden aikana, eli oletettavasti on leikelty jotain. Taisi mennä vieläpä niin, että ei pelannut loukkaantumisen jälkeen koko kauden aikana, mutta tästä en ole ihan varma, kun vaikea löytää tietoja.Connor Smith - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Connor Smith, 1994-12-01 Des Moines, IA, USA USA. Most recently in the KHL with Barys Astana. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tämmönen kaveri on ainakin vielä ilman sopimusta ja sopisi näihin vihjeisiin. Viime kaudella jäänyt pelejä väliin, mutta kelpaisi jos vaan on nyt pelikunnossa. Tämä puhtaasti arvausta, ei ole tietoa itsellä.