En jaksa päätäni vaivata tuolla "huhulla", kun nimet on paperissa. Tästäkin syystä mielestäni olisi parempi, että julkaisu tulee nopeasti niin tyhjänpäiväiset huhut jää keksimättä.
Kaikkihan tiennyt Vatanen mukaan lukien, että rahaa saa muualta enemmän, hypoteettisesti jos Vadu sopimuksen jo kirjoitettuaan ja tilanteen hyvin tietäen haluaisikin muualle ja ns repisi jo tehdyn sopimuksen, niin minulle henkilökohtaisesti hän olisi "kuollut" JYPin osalta. En kaipaisi enää koskaan, luottamuksen kun menettää niin sitä vaikea tai mahdotonta ansaita takaisin. Jokainen sopimuksen osapuoli tienyt tilanteen sopimusta tehdessä.
No en kuitenkaan usko affiEskon huhuun millään tasolla, todennäköisesti ihan BetsiEskon oma keksimää länkytystä tunnetussa JYP vihassaan. Kaikesta toki saa keskustella ja olen avoimen keskustelun kannalla, mutta jotenkin tuo panikointi tai edes isompi keskustelu tuollaisen nollahuhun kuin Seppäsen kertomana on minusta paitsi turhaa, niin myös erittäin outoa.
Mikäli ei palstan usein osuvia huhuilijoita usko, niin muuan Keskisuomalainen on myös "vahvistanut" Samin JYPiin tulon, ihan vain kysymyksenä panikoijille, monta kertaa olette nähneet KSML menenvän JYP huhuissa ohi? Sinne vuodetaan seuran puolelta tarkoituksella välillä tietoa ja itse en muista, että KSML olisi ampunut pummia tälläisissä tapauksissa.
Kuten sanottua ainahan saa keskustella, mutta minusta se tässä tapauksessa jopa typerää, kun vastakkainen huhu on nollatasoa.