JYP-huhut

  • 2 365 507
  • 11 090

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Kyllä tuo P-Amerikan jannu pitäisi tulla tietoon hetkenä minä hyvänsä ilmeisesti ja ensi viikolla mukana. Ellei Veikko ole unohtanut lentolippuja.
Tämäkään toisaalta ei enää yllättäisi näiden kaikkien tämän vuoden hutilyöntien jälkeen. Jäämme jännityksellä odottamaan nimeä!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyllä tuo P-Amerikan jannu pitäisi tulla tietoon hetkenä minä hyvänsä ilmeisesti ja ensi viikolla mukana. Ellei Veikko ole unohtanut lentolippuja.
Todellakin toivon et sieltä on joku oikeasti tulossa eikä vene ole taas kaatunut ja ”saalis” lähtenyt karkuun.
 

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän sieltä viikonlopun aikana saada tietoa. Baywatchia aikanaan katsoneet voi etsiä sarjan hahmojen nimistä vinkkiä.
Hyvä hankinta ja olen positiivisesti yllättynyt kun pelko oli perseessä että mitä se Veikko keksii.
Mitch Marner?

Edit. Olisi Tukholmasta lyhyt matka pönttövuoren derbyihin :D
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Eiköhän sieltä viikonlopun aikana saada tietoa. Baywatchia aikanaan katsoneet voi etsiä sarjan hahmojen nimistä vinkkiä.
Hyvä hankinta ja olen positiivisesti yllättynyt kun pelko oli perseessä että mitä se Veikko keksii.
Jaahas, jollain on kärkitietoa :D
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän sieltä viikonlopun aikana saada tietoa. Baywatchia aikanaan katsoneet voi etsiä sarjan hahmojen nimistä vinkkiä.
Hyvä hankinta ja olen positiivisesti yllättynyt kun pelko oli perseessä että mitä se Veikko keksii.

Pamela Andersson?

Eiku Anderssonit.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Eiköhän sieltä viikonlopun aikana saada tietoa. Baywatchia aikanaan katsoneet voi etsiä sarjan hahmojen nimistä vinkkiä.
Hyvä hankinta ja olen positiivisesti yllättynyt kun pelko oli perseessä että mitä se Veikko keksii.
Meinasin veikata selkeesti Ryan Carpenteria mut olikin prkl näyttelijä!

Vai huijataanko mua ja se onkin tuo?!
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Aloin tuijottamaan castingia...mut ei oikein herneet kohtaa...Nimistä tulee jo entisiä pelaajia mieleen (Turner Stevenson, Scott Parker jne...).
Veikataan jotain Stevensonia, koska niitä on ainakin ollut
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jaahas, jollain on kärkitietoa :D
Baywatch ja Andersson kun on mainittu niin en malta olla kysymättä et onko huhuketjujen uusimmat heitot heitetty ns. kärki märkänä?

Sieltä tulee kuitenkin joku Hasselhoff suoraan saksan kolmosdivarista ja kaikilla on taas kivaa kun homma ei luista.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
David Hasselhoff ja yhtäkkiä on +60 kotirouvat miinoittaneet kuppipenkit hippoksella. Sponsorit valmiit Tena lady ja Rooba otetaan pois terveystalon mainoksesta ja tilalle Maarit joka ei enää kärsi vaihdevuosista.

Lisätään vielä se, että sitten ei ole enää päällimmäisenä ongelmana jäähallin saavutettavuus bussilla.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitä minäkin. Viitanen panostanut cheerleadereihin tällä kertaa.

Anderssonilla oli myös niitä sukujuuria Saarijärvellä. Selvä tapaus nuorekkaat vuonna 67 syntynyt Andersson johtaa A puolen cheerleadereita ja 69 syntynyt Eleniak B puolen chiippareita.

Viitanen tarkkailee aitiosta tilannetta.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän sieltä viikonlopun aikana saada tietoa. Baywatchia aikanaan katsoneet voi etsiä sarjan hahmojen nimistä vinkkiä.
Hyvä hankinta ja olen positiivisesti yllättynyt kun pelko oli perseessä että mitä se Veikko keksii.
Näppis sauhuamaan. Pitäis ruokaakin tehdä, mutta malttaako tässä.. mun oma arvaus numero yksi. Wikipedian "baywatch hawaii" osiosta poimittuna. Pelimäärät toki hieman luo epäilystä, että onko ukko missä kunnossa ylipäätään. Eikä tähän hätään ole tarkempaa tietoakaan itsellä.

edit. Jaa nyt kun uudestaan vihjeen luin, niin puhuttiinkin sarjan hahmosta, eikä näyttelijästä. :D

 
Viimeksi muokattu:

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jaa a… Ehkä tiedänkin nimen, ehkä en. Mut jos on tuo niin ihan hyvältä vaikuttaa. Toivottavasti kuitenkin selviää mahdollisimman pian.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näppis sauhuamaan. Pitäis ruokaakin tehdä, mutta malttaako tässä.. mun oma arvaus numero yksi. Wikipedian "baywatch hawaii" osiosta poimittuna. Pelimäärät toki hieman luo epäilystä, että onko ukko missä kunnossa ylipäätään. Eikä tähän hätään ole tarkempaa tietoakaan itsellä.

Alkuperäissarja ja sieltä yhden päähahmon nimestä löytyy viitteitä. Voi olla muukin kuin sukunimi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jaa a… Ehkä tiedänkin nimen, ehkä en. Mut jos on tuo niin ihan hyvältä vaikuttaa. Toivottavasti kuitenkin selviää mahdollisimman pian.
Mut oli kyl niin ”random paljastus” etten tiiä voinko ottaa tosissaan vai en. Ainakin kuitenkin pätisi Baywatch vinkkiin.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkuperäissarja ja sieltä yhden päähahmon nimestä löytyy viitteitä. Voi olla muukin kuin sukunimi.
Seuraava veikkaus pöytään, oisko se sitten tuo Pamelan hahmo mitä tässä haetaan.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös