JYP-huhut

  • 2 249 466
  • 10 628

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä se en ainakaan ole. Kaljullani ja Kikkarapäällä on yhteistä ainoastaan karisma.

Eihän tämä vaan ole se, jota hieman isompi hauki puraisi vähän liian kovaa?
 

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seuraava veikkaus pöytään, oisko se sitten tuo Pamelan hahmo mitä tässä haetaan.

Suess on tuttu Winnipegistä, kovaa työtä tekevä asennepelaaja pelaajatyypiltään. Kelpaisi kyllä minulle, kun ei ole mikään ikäloppu.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Siellä on ainakin 2 joiden paikka ei oo kokoonpanossa. Eli ainakin nyt Rooba ja Tohila. Mä arvioin pelaajat (siis muualla pelaavat) lähinnä pisteiden perusteella eli voihan se olla et puhun täyttä paskaa joistain pelaajista mut varsinaisesti Tiivola tai Dzierkals ei herätä intoa. Mut onhan se aika selkee et jotain parempaa tohon tarvii et (vähintään) nuo pari heikkoa saa poppareille tai ihan mihin vaan. Ja siihen ratkaisu ei missään nimessä ole joku Janos Barta tai Aleksi Salonen. Mut toki nyt kun 1. ja 2. kentät pelaa hyvin niin vaikea sano mitä tarvii mut ehdottomasti ois tärkeetä ettei ykskään kenttä ois aina se joka tunaroi kentällä ”joka vaihdossa”.

Mut toki… Ei Roobaa tulla tiputtamaan kokoonpanosta koska on kapteeni.

Kuten huomaat, ei tää niin kunhan joku tulee juttu olekaan. Joskus männä kausina ehkä olikin niin, että jokainen ulkoa raijattu ilmensi toivoa paremmasta ja jopa ehkä oli sitä oleviin verrattuna, mutta eihän niillä kuuhun menty, ei edes koivun latvojen tasalle ja nyt JYP on ihan eri tilanteessa, joten väkisinkin tuo vahvistusten etsiminen muuttuu olevan vahvistamiseksi ja se on ihan eri juttu entiseen verrattuna.

Nyt ei riitä enää mahdollisimman kova seppä tulosta tekemään, vaan mahdollisimman osuva seppä olevaa vahvistamaan. Tämä saa väkisinkin kiinnostuksella seuraamaan, kuinka Viitanen on onnistunut hanskaamaan muuttuneen pelikentän vaateet, vai raahataanko sieltä jotakin isolla hintalapulla ja nimikkeellä myyttinen reppuselkä, eli kääntäen totaali kusetus, mutta ei halpa, vai ollaanko hereillä ja on analyysi, kuinka saada se joukkueen toimimaton osa käyntiin hörähtämään.

Tää on ehkä yksi syy miksi näihin jotakin kantaa otan, kun jotenkin kaikista kommenteista paistaa joku huonolla itsetunnolla uikutettu ykkös joku jne. eikä se välttämättä auta joukkuetta yhtään ehjempään lentoon. Se mun lääke kun menee, että älä korjaa sitä mikä toimii, korjaa se mikä ei toimi, sen pitäisi ohjata koko tätä keskustelua hankinnoista ja ehkä vähän pohdintaa siitä, mikä itseasiassa on vahvistus mihinkin tilanteeseen.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tekis mieli sanoa ketä tuol muual huhuttiin mut en määä kehtaa kun pelkään vaan et mua vaan kusetettiin :D
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Mimesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tämmönen kaveri on ainakin vielä ilman sopimusta ja sopisi näihin vihjeisiin. Viime kaudella jäänyt pelejä väliin, mutta kelpaisi jos vaan on nyt pelikunnossa. Tämä puhtaasti arvausta, ei ole tietoa itsellä.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri

Tämmönen kaveri on ainakin vielä ilman sopimusta ja sopisi näihin vihjeisiin. Viime kaudella jäänyt pelejä väliin, mutta kelpaisi jos vaan on nyt pelikunnossa. Tämä puhtaasti arvausta, ei ole tietoa itsellä.

Tämä kelpaa!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Antaa tulla vaan. Kaikki nimet tässä vaiheessa yötä on kotiinpäin. Nyt kun tälle hassuttelulinjalle on lähdetty.
No okei… Tuota Smithiä huhuttiin. Ja kuten ylempänä sanoin niin ei taida oikein näillä vihjeillä olla muuta sopivaa, kait.

Syvimmät pahoitteluni, jos olen väärässä. Voin mennä sitten sängyn alle häpeämään (hymiö).
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Mua vaan hämää nyt se, että miten tuota Baywatch yhteyttä hehkutetaan pelkän etunimen perusteella? Ymmärtäisin jos olisi täysi nimikaima, mutta kun ei ilmeisesti? En minäkään Peter Tiivolaa sano leikillään Petri Kontiolaksi kun on vähän sinnepäin.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mua vaan hämää nyt se, että miten tuota Baywatch yhteyttä hehkutetaan pelkän etunimen perusteella? Ymmärtäisin jos olisi täysi nimikaima, mutta kun ei ilmeisesti? En minäkään Peter Tiivolaa sano leikillään Petri Kontiolaksi kun on vähän sinnepäin.
Pamela Anderson eli CJ Parker. CJ on vähän harvinaisempi yhtälö, niin siinäpä kait se.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Pamela Anderson eli CJ Parker. CJ on vähän harvinaisempi yhtälö, niin siinäpä kait se.
Joo tää CJ oli nyt aika selkiö jo, mutta ilmeisesti sitten niin harvinainen etunimi, että ensimmäisenä yhteys muodostuu -90 luvulla alkaneeseen "kulttihahmoon. Näytti tuolla eliteprospectsin hakukoneella löytyvän yllättävän monta C.J. etunimen omaavaa kiekkoilijaa.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo tää CJ oli nyt aika selkiö jo, mutta ilmeisesti sitten niin harvinainen etunimi, että ensimmäisenä yhteys muodostuu -90 luvulla alkaneeseen "kulttihahmoon. Näytti tuolla eliteprospectsin hakukoneella löytyvän yllättävän monta C.J. etunimen omaavaa kiekkoilijaa.
Pamelan muistaa kaikki ja varsinkin CJnä, niin siinähän se sitten ja loput jäi arvailuksi vaan. Mutta kyllä se nimi tuossa taisi jo paljastua.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tämmönen kaveri on ainakin vielä ilman sopimusta ja sopisi näihin vihjeisiin. Viime kaudella jäänyt pelejä väliin, mutta kelpaisi jos vaan on nyt pelikunnossa. Tämä puhtaasti arvausta, ei ole tietoa itsellä.
Lonkkavammaa ollut viime kaudella. Ei paras, mutta ei myöskään välttämättä pahin paikka, mitä erilaisiin loukkeihin tulee. Oli kuukausia sivussa viime kauden aikana, eli oletettavasti on leikelty jotain. Taisi mennä vieläpä niin, että ei pelannut loukkaantumisen jälkeen koko kauden aikana, mutta tästä en ole ihan varma, kun vaikea löytää tietoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös