Ei huolta, alfa-uros Jungner on ratsastanut paikalle pelastamaan tilanteen:
"Olen hypännyt laskuvarjolla"
Upea argumentti! Varjo taisi jopa aueta? Luulin, että kukaan poliitikko ei halua tehdä itsestään JHA:takin dorkempaa populistia, mutta olin väärässä. Entinen Ylen pääjohtaja on siis tähän mennessä:
1) Päivittänyt nettiin rakkaudentunnustuksiaan entiselle alaiselleen, josta teki vaimonsa.
2) Kirjoittanut kirjan siitä, kuinka paljon on saanut pimperoa. Oikeasti paljon kaataneen tunnistaa siitä, että hänellä ei ole tarpeita avautua asiasta.
3) Retostellut laskuvarjohyppyharrastuksellaan. Mitä vielä paljastuu? Onko Micke ollut nuorena myös tanhuamisen maailmanmestari? Onko hän uinut Kanaalin yli? Onko hän syönyt Elannon leipää?
En ole suuri JHA -fani, mutta kyllä tämä Jungnerin Micke on vielä oudompi tapaus. Ai niin, olen tehnyt molemmat eli laskuvarjo- ja benjihypännyt ja säilyin hengissä, kuten 99% todennäköisyydellä sopii odottaakin. Nämä tempaukset eivät ole aidosti vaarallisia. Sitten, kun joku politiikko kävelee lauantaiyönä läpi Helsingin, sopii tulla lesottamaan tehneensä jotain uniikkia. Perkele, tässähän rupeaa olemaan ikävä oikeita yrmypoliitikkoja, kuten Vennamoa, Ehrnroothia ja kumppaneita.