En tiedä olenko ainoa, mutta tuon homokirjoituksen liittyvän aseen käytön ja "neekereistä" halventavaan sävyyn kirjoittaminen hämää minua.
Mina en ole nahnyt Halla-Ahon puhuvan "neekereista" halventavaan savyyn, itse asiassa en ole nahnyt hanen edes kayttavan sanaa. Eika han ole missaan vaiheessa antanut ymmartaa etta ihonvarilla olisi mitaan merkitysta, vaan kulttuurilla josta henkilo tulee ja henkilolla itsellaan. Minun mielestani Halla-Aho ei suhtaudu kriittisesti ihmiseen joka on tummaihoinen, vaan suhtautuu kriittisesti ihmisiin jotka tekevat rikoksia ja jotka on "ulkoa tuotettu".
Uskallan jopa vaittaa etta Halla-Aho lahettaisi syntyperaisen, valkoihoisen suomalaisen raiskaajan yhta mielellaan somaliaan kuin somalialaisen tummaihoisen raiskaajankin. Itse ainakin lahettaisin mielellani molemmat, mutta koska se ei valitettavasti ole mahdollista syntyperaisen suomalaisen kohdalla niin tulisi lahetettya vain se somalialainen joka tuli suomeen rikkomaan meidan lakeja ja tapoja. Se ei ole rasistista, ellei rikolliset ole rotu. Se on vain yhteiskunnan siivoamista niilta osin kuin se on mahdollista.