Jos Mohamedille tarjottaisiin kanssa Kelan kustantamaa piparia? Siinä kysyntä ja tarjonta kohtaisi sekä työllistymistä ja rotujen integraatiota, ellei jopa yhtymistä tapahtuisi; valtion vastaleivottu virkanainen Irina auttaisi Mehmettiä mäessä?
Jussi vihjaa toimittajalle "Sä ehkä oivallat sen." Sen mikä kuvassa on vialla niinkö?
Käsittääkseni Jussi tarkoittaa sitä toista, kaupungissa otettua kuvaa. Ehkä Jussi ei tykkää punertavasta poskestaan jonka keskellä oleva vaalea alue muodostaa selvästi kuvion rakkaasta isänmaastamme Suomesta. En tiedä miksi tämä on Perussuomalaiselle huono asia, mutta näin se ilmeisesti kuitenkin tällä kertaa on.
Mitäköhän tuolle kuvalle oikein on käynyt ja kenen käsittelyssä.
Kyllä sen naama punoittaa ihan helvetisti livenäkin. Ja omana lisäyksenä myös otsasuonet näyttävät pullistuvan herkästi. Että turha niistä kuvavalinnoista on suuttua.Onhan Jussista tosiaan viime vuosina nähty aika krhm.. valikoivaa kuvamateriaalia, enkä minä ainakaan visuaalisesti ymmärrä, miksi tuo kuva on käsitelty puhkipolttaen sävyt siten, että punaposkisuus ja höyryt saa pääosan.
Kiitos ei missään tapauksessa rotujen integraatiota. EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA.
Eikö raiskaus olisi hirmuteko, jolla niitä lapsia pystyisi ylipäätään hankkimaan?Joillain on tarve nähdä/näyttää aina Jussi mahdollisimman pahassa valossa ja hyvä esimerkki on hänen hänen kolumninsa Hesarissa aiheesta "minä rakastan" (Mediaseuranta: HS/Jussi Halla-aho: Minä rakastan: "Lapset opettavat suvaitsevaisuutta"), mistä yllättäen tuli vaihteeksi porua ja useita kauhistuneita vastineita kansanedustajilta ja (edit:entisiltä) piispoilta saakka.
Jaa-a. Voit vaikkapa aluksi miettiä raiskauksen roolia evoluutiossa ja edetä siitä Halla-ahon puheisiin ihmisen velvollisuudesta lisääntyä. Where's the love?Miten ihmeessä saat tuon sopimaan tekstin aiheeseen tai kontekstiin ylipäätään?
Oletettavasti ne sisältyivät kaikki hirmutekoihin, joita Halla-aho leijui tekevänsä lastensa puolesta tarpeen vaatiessa. Vai onko miehen mielikuvitus jotenkin epätavallisen rajallinen? Ei ainakaan scriptan hekumointikirjoitusten perusteella.Siellä ei puhuttu raiskauksista, kaasutuksista, joukkomurhista tai vastaavista.
On vaan aika tyypillistä Halla-aholle alkaa yhtäkkiä puhumaan "hirmuteoista" tuollaisenkin otsikon alla. Väkivalta vaikuttaisi olevan miehelle ongelma aika monella tasolla.Mutta aihe oli edelleen rakkaus eikä hirmuteot ja kirjoitus siitä mielestäni hyvä. Tavallaan mielestäni alleviivaat juurikin alkuperäisen viestini asiaa, että jotkut vain haluavat nähdä hänessä kaikkea vastenmielistä.
E: Itseäni häiritsee tosin enemmän kolumnin umpivammainen loppu:
"Lapset kertovat minulle paikkani maailmankaikkeudessa. Olen yksi lenkki loputtomassa ketjussa, joka tulee jostakin aikojen alkuhämäristä. Olen samaan aikaan äärettömän pieni ja äärettömän tärkeä. Jos olisin valinnut toisin, kymmenien, satojen ja tuhansien sukupolvien ketju olisi katkennut minuun. Olisiko minulla ollut oikeutta siihen? Onko kenelläkään?"
On meillä siinä libertaristi.
On vaan aika tyypillistä Halla-aholle alkaa yhtäkkiä puhumaan "hirmuteoista" tuollaisenkin otsikon alla. Väkivalta vaikuttaisi olevan miehelle ongelma aika monella tasolla.
No tuossahan sitä ongelmaa juuri on, että yhtäältä Jussilla on kyllä kova linja muiden väkivaltaisuuden suhteen, mutta itse kuitenkin samaan aikaan hekumoi julkisesti ihmisten tappamisella ja onnistuu kääntämään jopa rakkautta koskevan tekstin "hirmutekoihin" antaen ymmärtää, että oikeassa tilanteessa hänen moraalinsa antaisi tehdä mitä vain. Ettei vain olisi Jussilla pillun sijaan murha aina mielessä? Vähän sivariuden ylikompensoimiselta tuo hänen toistuvasti esille tuoma ampuma-aseharrastuskin tuntuu.Saisinko lisätietoa Halla-ahon väkivaltaongelmista "aika monella tasolla". Itse olen ymmärtänyt hänen kannattavan esimerkiksi nykyistä kovempia tuomioita väkivaltarikoksista.
Siksi sen nostaminen mukaan tekstiin onkin niin kummallinen veto.Mutta jos luet sen jutun uudelleen, huomaat sen hirmuteon olevan oikeasti täysin sivulauseessa, merkityksettömässä kohdassa koko jutun kannalta.
Kiitos ei missään tapauksessa rotujen integraatiota. EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA.
Meillä suomalaisilla ei olisi siinä mitään menetettävää, olimmehan jo aikoja sitten rotutietoisempien valioihmisten silmissä surkimuksia.
Suomalaisnaiset eivideiksi - HS.fi - Kotimaa
Peli menetettiin jo aikaa sitten, hyväksytään nyt vaan se, ettei meistä persjalkaisista pottunenistä ole rotuvalioiksi.
Ettei vain olisi Jussilla pillun sijaan murha aina mielessä? Vähän sivariuden ylikompensoimiselta tuo hänen toistuvasti esille tuoma ampuma-aseharrastuskin tuntuu.
Joillain on tarve nähdä/näyttää aina Jussi mahdollisimman pahassa valossa ja hyvä esimerkki on hänen hänen kolumninsa Hesarissa aiheesta "minä rakastan" (Mediaseuranta: HS/Jussi Halla-aho: Minä rakastan: "Lapset opettavat suvaitsevaisuutta"), mistä yllättäen tuli vaihteeksi porua ja useita kauhistuneita vastineita kansanedustajilta ja (edit:entisiltä) piispoilta saakka.
Niinkö tosiaan? Minusta tällainen kanta kaipaisi hieman perustelu, eli miksi ihmeessä ei?
Voit varmaan arvata kantani, kun sanon sen johtuvan elämänkatsomuksestani.