Halla-aho on julkaissut Scripta-blogissaan uuden kirjoituksen. Aiheena on viimeaikoina julkisuudessa olleet huippuosaajat.
Edit. Kielioppi kuntoon
Edit. Kielioppi kuntoon
Viimeksi muokattu:
Halla-aho on julkaissut Scripta-blogissaan uuden kirjoituksen. Aiheena ovat viimeaikoina julkisuudessa olleet huippuosaajat.
Yksittäistapauksia. Suomalaisilla on heiltä paljon opittavaa.Halla-aho on julkaissut Scripta-blogissaan uuden kirjoituksen. Aiheena ovat viimeaikoina julkisuudessa olleet huippuosaajat.
Yksittäistapauksia.
Yksittäistapauksia joten en sinuna lähtisi yleistämään.Mikä ihme noita kristittyjä oikein vaivaa? Täytyykin olla erityisen tarkkana heidän kanssaan.
Yksittäistapauksia joten en sinuna lähtisi yleistämään.
Jeps, kyllä noita löytyy suomalaistenkin joukosta. Silti pakko myöntää - näin henkilönä, joka ei koskaan aiemmin ole vilkaissut tuota Halla-ahon blogia - ,että itse juttu oli kyllä ihan käsittämätön, jopa hauska.
Itse jäin ihmettelemään lähinnä sitä, miten tuollaisia tekoja suorittava kaveri on pystynyt hämäämään vuosia lähimmäisiään ja salaamaan oikean luonteensa. Lisäksi ihmetyttää tuo, että nämä kuvat ja artikkelit on vain yksinkertaisesti poistettu netistä. Olisi rehellisempää puhua asiasta avoimesti.
Minulla tulee tietyllä tapaa mieleen 70-luvun itsesensuuri. "Suuri ja Mahtava" oli vain väärinymmärretty ja kaikki huonot jutut mitä sieltä kuuli olivat vain joko yksittäistapauksia tai hävytöntä kapitalistipropagandaa. Näissä maahanmuuttaja-asioissa olen kantapään kautta oppinut lukemaan mediaa vähän samaan tapaan kuin silloin muinoin piti porukan tehdä.
Halla-ahon uusin kirjoitus tänään. Aivan kuin pienenä vittuiluna eiliselle illalle YLEn vaalikeskustelussa, jossa Halla-ahoa taas syytettiin rasistiksi (tietysti ilman mitään suoria lähteitä/viitteitä).
Ruohonen-Lerner on myös hyvin suivaantunut rasismisyytöksistä. Mutta siis vain Jussi Niinistön kohdalla. Ei ole kuulemma ikinä kullut J.Niinistön sanovan mitään rasistista. Ilmeisesti on kuullut halliksen sanovan kun kerran ei kerran koe syytä olla suivaantunut J.Halla-ahon puolesta.
Ruohonen-Lerner suivaantui vaalitentistä: | Presidentinvaalit | Iltalehti.fi
Ruohonen-Lerner on myös hyvin suivaantunut rasismisyytöksistä. Mutta siis vain Jussi Niinistön kohdalla. Ei ole kuulemma ikinä kullut J.Niinistön sanovan mitään rasistista. Ilmeisesti on kuullut halliksen sanovan kun kerran ei kerran koe syytä olla suivaantunut J.Halla-ahon puolesta.
Halla-ahon uusin kirjoitus tänään. Aivan kuin pienenä vittuiluna eiliselle illalle YLEn vaalikeskustelussa, jossa Halla-ahoa taas syytettiin rasistiksi (tietysti ilman mitään suoria lähteitä/viitteitä).
Olin tulossa postaamaan samaa mutta ehdit ensin. Varsin sujuvaa pohdiskelua ja hyviä pointteja jälleen kerran, koskahan luemme näistä hesarin tai iltapaskojen sivuilta?
Sitten itketään kun kriittisesti pohdiskellemme syitä finskpojan väkivaltaan niin jussilla menee heti otsikon jälkeen stringit solmuun. Hän ei ilmeisesti ikinä kuuntele sitä keskustelua loppuun, koska hänellä on niin kiire laittaa itsensä uhrin asemaan. Hän ei jää ollenkaan kuuntelemaan sitä keskustelua jossa pyritään hakemaan ratkaisuja. Näiden suomalaisen miehen tekemiin järkyttäviin tekoihin on haettu syitä alkoholismista, mustasukkaisudesta, mielenterveyshäiriöista jne. Uutisissa on pyörinyt juttuja viranomaisten mahdottomsta tehtävästa, a-klinikkojen lisärahoituksesta jne. Eli haetaan oikeasti ratkaisuja ongelmaan. Halla-aho on nurkassaan itekemässä miten hänen edustama, kaiken omistava, lakeja kirjoittava rotunsa on niin syrjitty kun joku oman rodun edustaja jossain on sanonut että olemme väkivaltaisia. Hän ei jää kuuntelemaan keskustelua koska hän olettaa että kukkahattutädit vetävät suoran kausaalisen yhteyden suomalaisuuden ja väkivallan välillä. Hän ei tajua että ongelma on paljon moniulotteisempi ja syitä on monia. Itse asiassa hänen linkittämässään jutussa tulee ilmi että jos vertaillaan prostestanttisia yhteiskuntia (mihin halla-aho varamsati toivoo että hänen yhteiskuntansa kuluu) niin mehän olemme monella saralla ihan ykkösmaita. Mutta niin olemme myös viinanvedossakin ja masennuslääkkeissä
Noh auta armias sitten kun joku vähemmistö (lue muslimi, somali jne) tekee jotain niin se on sitten asenne ja kulttuurikysymys. Ei työttömyys, päihteet, mielenterveysongelmat, jne. Hän ei halua tajuta että syyt yliedustukseen joidenkin kohdalla on paljon moniulotteisempi ja syitä on monia. Näiden asioiden mainitseminen maahanmuuttajien kohdalla (siis posilukien venäläiset, virolaiset) on hyssyttelyä ja osana suuuurta median salaliittoa.
Mielestäni Savon Sanomien päätoimittaja Virtanen ei, ainakaan tuon katkelman perusteella, pääkirjoituksessaan vertaillut maahanmuuttajien ja suomalaisten väkivaltaan vaan puhui väkivallasta ajankohtaisena ilmiönä.
Halla-aho poimi pääkirjoituksesta muutaman lauseen ja lähti analysoimaan niitä omien pakkomielteidensä mukaisesti.
Ero on siinä, että Halla-aho esitteli edes jotain tilastoja sen tueksi, että Virtasen päätelmät ovat roskaa. Sen sijaan Virtanen mutulla käytännössä yleisti suomalaisen rodun (hän itse käytti tätä sanaa) väkivaltaiseksi roskasakiksi, joka ei parantua voi. Ja tämä tapahtui sanomalehden pääkirjoituksessa - ei jossain baarissa tai anonyymilla netin keskustelupalstalla.
Mutta eihän tässä tärähtäneistön mielessä tietenkään mitään vikaa ole. Hallis paha ja sillä siisti. Sitten vain muiden kansallisuuksien yhdistämistä samantyylisiin "analyyseihin" ja katsotaan mitä seuraa.
Minusta viime aikaisten perhesurmien käyttäminen maahanmuuttokeskustelun aseena on mautonta. Ehkä kansanedustajan pitäisi tällaisessa tilanteessa pohtia hieman muutakin kun omaa agendaa.
... Savon Sanomat ja Virtanenhan tuossa otti käyttöön perhesurman ajaakseen antikansallismieilistä agendaa.
Asiallisesti kirjoitettu. Eikös eduskunnassa jokin työryhmä näitä asioita pohtimaan perustettu? Sieltä varmaan tulee raporttia, joka ei mihinkään vaikuta.Korostettakoon lopuksi etten pidä Suomea erityisen väkivaltaisena maana tai suomalaisia poikkeuksellisen väkivaltaisina. Tiettyjä perhetragedioita kuitenkin tapahtuu vuosittain ja ne noudattavat todella usein samaa kaavaa. On siis täysin mielekästä pohtia mistä tämä johtuu eikä ainakaan loukkaantua jos joku menee sellaista pohtimaan.
Tällaisen asian näkeminen Virtasen kirjoituksesta vaatii jo aika voimakaita värilaseja.
Tuskin ymmärrät itsekään kuinka huvittavalta tuo heittosi kuulostaa juuri sinun kirjoittamana. Olen tavannut jopa vihreitä (jollainen tuskin olet), jotka ovat vähemmän puusilmäisiä kuin sinä. Ketjusta toiseen samaa yksinkertaista settiä, mutta jatka toki valitsemallasi tiellä - ei kuulu minulle.
Nuoriso voi Suomessa helvetin huonosti.