Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 613 449
  • 13 531

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin viikon matkalla Kreikassa. Mennessä samassa koneessa tyttö Tapparan palta päällä, Tapparan lippis päässä. Paluumatkalla sama Tapparan paita ja lippis.
 
K

Kiekkokatsoja

K-18
Ehkäpä tällaisten vanhojen laulujen kuuntelu.
[MEDIA=youtube]mpta9EkspJQ[/MEDIA]


Linkki vie youtubeen, ja isojen poikien lauluun. Napataan piikillä, muuttuukin biisin lopussa, siihen sensuroimattomaan versioon.
Vitsillä voisi sanoa, että ehkäpä pride tulee jollekulle mieleen. Joo, ja ei pidä suuttua. Vitsit on vain vitsejä. Joskus joillekin sopimattomia. Kuten nytkin.

Lisäys. Jahas eräs jäsen liitti ketjuun oman versionsa, mutta näköjään poisti. Ehkäpä hyvä niin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä sandaalit ja nilkkasukat ovat Se juttu.
Vaikka näin pukeutunut olisi Kaiken Teorian keksijä, niin tämä asuste lyö junttiudessaan kaiken.
Paitsi että suihkusandaalit ja valkoiset tennissukat yhdistelmä on juuri nyt äärimmäisen hip ja cool. Vähän niinkuin tarpeeksi äärioikeisto lipsahtaa jo äärivasemmistolaiseksi.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Sanon nyt ehkä aika inhottavasti mutta aika moni täällä Espanjassa lomailevista/pidempään asuvista meikäläisistä täyttää ehdot. Varsinkin siis sellaiset +45v maailman omistajat. Ei mitään halua oppia maan tavoille ja mennään kaupassakin puhumaan suomea. Osataan myös pahoittaa mieli kun se paikallinen kassa ei osaa sitä meikäläisten kieltä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ohikulkijoiden tuijottelu ja kommentointi. Tapahtui tämä sitten kotioloissa, terassilla tai missä ollaankaan. Ei ne naapurit tai ohikulkijat ole kiinnostavia.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ohikulkijoiden tuijottelu ja kommentointi. Tapahtui tämä sitten kotioloissa, terassilla tai missä ollaankaan. Ei ne naapurit tai ohikulkijat ole kiinnostavia.
Voihan se, naapuri, ohikulkija tai @vastaantulija joskus tavalla tai toisella herättää kiinnostusta. Ääneen kommentointi on tietysti aina junttimaista, mutta voihan sitä muuten hieman sivusilmällä vilkaista ilman varsinaista tuijottamista.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Käytiin 5 kk ikäisen kanssa Tukholmassa laivalla. Junttihavainnot:

Terveet ihmiset tukkivat hissit, kun eivät jaksa paria porrasta kävellä ja lastenvaunujen kanssa joutuu odottamaan ikuisuuden hissiä.

Tukholman terminaalissa odotin vessojen edessä vaimoa. Joku suomalainen kävi kokeilemassa invavessan/lastenhoitohuoneen ovea, mutta se oli varattu, joten tyypin piti mennä miesten vessaan.

HIFK-fanit ovat persaukisia juntteja, koska baarin sijaan heidän pitää huutaa kännissä hyttikäytävällä. Ja jos ei mitään asiaa ole, niin sitten voi vaan mylviä ifk, ifk, ifk, ifk... ja sama jatkui heti aamulla.

Helsingin terminaalin edessä oletettavasti lapsen isä yritti kuskata noin 3-vuotiasta lastaan sähköpotkulaudalla. Lapsella ei ollut kypärää ja sen 50 metrin ajan, jonka minä näin, lapsi putosi kaksi kertaa kyydistä.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
HIFK-fanit ovat persaukisia juntteja, koska baarin sijaan heidän pitää huutaa kännissä hyttikäytävällä. Ja jos ei mitään asiaa ole, niin sitten voi vaan mylviä ifk, ifk, ifk, ifk... ja sama jatkui heti aamulla.
Oletko varma että kyseessä oli nimenomaan Helsingin IFK:n faneja?
 

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Olin viikon matkalla Kreikassa. Mennessä samassa koneessa tyttö Tapparan palta päällä, Tapparan lippis päässä. Paluumatkalla sama Tapparan paita ja lippis.
Tuli lennettyä aikoinaan interrail-reissulta Amsterdamin kautta kotiin. Koneeseen nousi ensimmäisenä kyynärpäätaktiikalla tukevahko mies KalPapaita päällään. Pelikunto taisi olla myös jäänyt kyseiseltä herrasmieheltä johonkin Amsterdamin yöelämään.
Oman porukan kuopiolainen halusi lentokoneen tippuvan myötähäpeästä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmiset jotka puhuvat laivalla kerroksista (laivalla on kansia).
Joskus aikoinaan kun olin sotaharjoituksissa, niin muistaakseni Santahaminasta meille komennettiin ”03, 03, ottakaa kurssi 180” useampaan otteeseen.
Jossain vaiheessa försti kyllästyi ja tokaisi ”Puolustusvoimat järjestää kursseja, aluksella on suunta”.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Joskus aikoinaan kun olin sotaharjoituksissa, niin muistaakseni Santahaminasta meille komennettiin ”03, 03, ottakaa kurssi 180” useampaan otteeseen.
Jossain vaiheessa försti kyllästyi ja tokaisi ”Puolustusvoimat järjestää kursseja, aluksella on suunta”.
Ja panssarivaunussa ei paineta kaasua vaan lisätään syöttöä kun halutaan kiihdyttää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tekeekö joku oikeasti noin? Jos tekee, niin siinä on kyllä voittaja junttimaisuuden tiukassa kisassa.
Minkähänlaisia nakkeja tai makkaroita edes on ostettu jos ne pitää Suomessa heittää pois? Olen itse ostanut suurmarkkinoilta sellaisia makkarapötköjä jotka on sen verran hyvässä suolassa että eivät menneet varmaan vuodessakaan miksikään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten korkealle asteikossa menee Radio Rock olut? Itsehän olen näiden tuotteiden suurkuluttaja, nautin myös kyseisellä logolla varustettua lonkeroa. Se on itse asiassa kuopiolaisen RPS-panimon tekemää.

Haluaisiko @CuJo#31 antaa näkemyksen Radio Rockin ystävänä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös