Moni juntti on menestynyt.
Ylipainoiset naiset taas pukeutuvat kuten teinit. Ei ole mukava nähdä hyllyviä läskejä.
Jos tämän ketjun kaikki viestit lukee alusta asti, tulee siihen johtopäätökseen että ihan sama mitä/miten pieni ihminen tekee, sanoo, pukeutuu tai käyttäytyy, on se erittäin junttimaista jonkun mielestä. Täytynee lukittautua sisätiloihin loppuiäksi, jottei leimautuisi juntiksi. Ai niin, mutta sekin on kai junttimaista. Ja tämä viesti myös.
Roger Moore Rion liveseurannassa..... huh..... kunnon läppäautomaatti. Onhan se kiva tietää missä on TISSIT! Ja joo tiedän että on parempiakin paikkoja seurata kisojen tapahtumia, oma myötähäpeämittari hakkaa kaikesta huolimatta rajoittimeen.
Äärimmäisen tyylikästä. Nyt ollaan asian ytimessä.Olin muuten pikkusiskoni kastajaisissa Rolling Stonesin t-paita...
Jätkät mä oon saavuttanut ihan uuden junttius tai hipsteriys asteen. Mulla on t-paita, flanellikauluspaita ja itse väsätty farkkuliivi yläkropan peittona. Housuina on camoshortsit ja istun terassilla.
Pukeutumisesta kun on kyse (olisin voinut lainata mitä tahansa siihen liittyvää viestiä tältä sivulta), niin pitää mainita, että itse arvostan sitä, että jokainen pukeutuu oman tyylinsä mukaisesti - toki hyvä maku, tilanne ja muut ihmiset huomioonottaen.
Esimerkiksi Helsinki on tyylikkäämpi kuin vaikkapa Tukholma siksi, että
a) ihmiset pukeutuvat pääosin hyvällä maulla, mutta kuitenkin omaa tyyliään noudattaen
b) Helsingissä näkee pukeutumisen suhteen enemmän rohkeampia irtiottoja ja vaihtoehtoisuutta
Junttimaista on ennemminkin pakottaa itsensä johonkin muottiin, koska muutkin. Tätä näkee esimerkiksi mainitun Tukholman kantakaupungissa, jossa kaikki näyttävät siltä, kuin olisivat juuri printattuja samalla 3D-tulostimella - poikkeuksena liberaali Södermalm.
Helsingin tavoin arvostan myös esimerkiksi Wieniä, jossa pukeutumistyyli on myös keskimäärin tyylikästä, mutta laajalti omaperäistä sekä lievästi mainstreamia vastaan kapinoivaa.
Miksihän muuten jotkut haluaa käydä pippaloissa, missä on määritelty joku pukukoodi. Eikö ne muut tyypit siellä ole enimmäkseen jotain sellaista pinnallista ja leuhkaa väkeä, traumatisoitunutta insinööriä yms. Mistä sellaisissa jutuissa edes jutellaan.
Veikkaan että persikan värisistä chinoista ja beissin värisistä bleisereistä.Mistä sellaisissa jutuissa edes jutellaan.
Kerran kävin, kun kutsuttiin. Just tollasia tyyppejä siellä oli aika paljon. Oli siellä hyviäkin tyyppejä.Miksihän muuten jotkut haluaa käydä pippaloissa, missä on määritelty joku pukukoodi. Eikö ne muut tyypit siellä ole enimmäkseen jotain sellaista pinnallista ja leuhkaa väkeä, traumatisoitunutta insinööriä yms.
Mä juttelin lätkästä ja viinasta.Mistä sellaisissa jutuissa edes jutellaan.
Piristävän poikkeava ja maaliin osuva viesti kaiken egorunkkauksen, trollaamisen sekä vittuilun joukossa. Arvostan!
Onko junttimainen pukeutumistyyli siis ehdottomasti negatiivinen asia? Mielestäni sille ei tarvitse lyödä mitään arvolatausta, junttimainen on junttimaista eikä siinä mitään erityisen pahaa ole.Kiitos. Egorunkkaustahan tämä maailma nykyään tosiaan on. Siihen syyllistyy allekirjoittanutkin. Kaikessa kilpaillaan toisia vastaan ja sitten tullaan nettiin kirjoittamaan että kuka on juntti mistäkin syystä. Nostetaan itseä toisten yläpuolelle esim. pukeutumisen perusteella, mikä tietysti kertoo enemmän kirjoittajasta itsestään kuin pilkan kohteesta. Tosin ei tätä ketjua pidä otsa rypyssä lukea, mutta meno maailmassa on ylipäätään em. kaltaista.
Mielestäni sanassa 'juntti' on yhtä paljon negatiivista latausta kun sanassa 'ryssä'. Eli siis toisille on ja toisille sitten vähemmän tai ei lainkaan. Juntit tai ryssät varmasti näistä pahoittavat mielensä. Junttia on kuitenkin vaikea määritellä, mutta jos juntiksi jotain päätät kutsua vaikkapa grillijonossa aamuneljältä, uskoisin vastineen olevan negatiivissävytteinen. Ei tarvitse edes kännissä tai grillijonossa olla, niin siltikään tuota ei välttämättä kovin hyvällä katsota.Onko junttimainen pukeutumistyyli siis ehdottomasti negatiivinen asia? Mielestäni sille ei tarvitse lyödä mitään arvolatausta, junttimainen on junttimaista eikä siinä mitään erityisen pahaa ole.
Onko junttimainen pukeutumistyyli siis ehdottomasti negatiivinen asia? Mielestäni sille ei tarvitse lyödä mitään arvolatausta, junttimainen on junttimaista eikä siinä mitään erityisen pahaa ole.
Joo totta. Nettiinkin valitsin äsken sen parhaimman kuvan jne. Mä oon ihan mulkku jätkä ja vaikka mitä, mutta en mä oikein osaa ajatella että täällä missään kilpaillaan. Työelämässä ei huomaa ollenkaan tai no joskushan jossain saatetaan palkita esimerkiksi paras myyjä, mutta ei siitäkään varsinaisesti kukaan kilpaile. Ja koulussa tuota ei huomannut mitenkään, paitsi insinöörikouluun nyt oli kertynyt niitä tyyppejä, jotka aina hokivat ettei osaa mitään ja kokeesta tulee varmaan ykkönen, vaikka kaikki tiesi että se tulee saamaan vähintäänkin jonkun nelosen. Niillä oli se joku juttu, mitä ei muut oikein ymmärtänyt, mutta missä muualla kilpailun huomaa? Harrastuksissa ei, kavereiden kanssa ei, kapakassa kaljalla ei, kaupassa ei, kotona ei.Kiitos. Egorunkkaustahan tämä maailma nykyään tosiaan on. Siihen syyllistyy allekirjoittanutkin. Kaikessa kilpaillaan toisia vastaan ja sitten tullaan nettiin kirjoittamaan että kuka on juntti mistäkin syystä. Nostetaan itseä toisten yläpuolelle esim. pukeutumisen perusteella, mikä tietysti kertoo enemmän kirjoittajasta itsestään kuin pilkan kohteesta. Tosin ei tätä ketjua pidä otsa rypyssä lukea, mutta meno maailmassa on ylipäätään em. kaltaista.
b) Helsingissä näkee pukeutumisen suhteen enemmän rohkeampia irtiottoja ja vaihtoehtoisuutta
Olisko sulla valokuvia linkittää tällaisista rohkeista irtiottajista?
Tiedäthän tämän.