Valkoiset farkut. Ei saatana miten junttia.
Valkoiset kesäfarkut hoikalla, upealla pepulla varustetulla neidolla. Parhautta. Ja sä oot juntti tässä asiassa. Laita vaikka äänestys pystyyn täällä.
Valkoiset farkut. Ei saatana miten junttia.
Valkoiset kesäfarkut hoikalla, upealla pepulla varustetulla neidolla. Parhautta. Ja sä oot juntti tässä asiassa. Laita vaikka äänestys pystyyn täällä.
Juu nähty on. Yleensä jonkun 16v pissiksen yllä. Sitten ne kenellä on muotoja ymmärtävät tuollaiset junttihousut jättää hyllyyn.
Mun nainen on 40 ja käyttää tosinaan valkoisia farkkuja, housuja tai hameita. En kyllä näe mitään junttia tuossa. Ehkäpä olen itse liian juntti ymmärtääkseni. Musta voisi olla parempi väri tai sininen?
Edit. Tai ehkäpä näin 48 vuotiaana ei enää kiinnitä farkkujen väriin niin huomiota. On ihan muut jutut tärkeämpiä.
Pääkallo ja tribaalitatskat. Varmaan jo mainittu, mutta eikös niiden pitäisi olla persoonallisia tai jotain.. Joo mulla on tää pääkallo kun mun isoisä on kuollut ja muutakin sukua.
Someraivo...
Ketjun voi lukita.
Taas kerran tämä kouluttamattomiin ja mediakritiikittömiin oman elämänsä Robin Hoodeihin uppoava ilmiö on noussut esiin, kun loukkaantunut nuori yrittäjä kirjoitti Facebookiin ettei saa korvauksia vammastaan ja Lähitapiolan sivut ovat taas täynnä mouhoavia idiootteja.
Joo härskiä toimintaa JOS asiat ovat noin mustavalkoiset, mutta yleensä kuitenkin tällaisissa avautumisissa kerrotaan asioita melko valikoidusti, ja kun vastaosapuolet, vakuutus- sähkö yms. laitokset eivät asiakkaidensa asioita julkisesti kommentoi, tulee täysin yksipuolinen näkemys tapahtumista.
Tämä keissi nyt ei ole sentään ihan yhtä nolo mouhoajien osalta, kuin se jokunen vuosi takaperin nähty tapaus, jossa laskut maksamatta jättäneeltä asiakkaalta katkaistiin sähköt ennen joulua Turku Energian toimesta ja juntit nousivat taas barrikaadeille, kun tarina myytiin muodossa "ahne sähköyhtiö katkaisi jouluaattona sähköt köyhältä vanhukselta"
Vakuutuslääkärit ovat melko vekkuleita. Kahden tai kolmen erikoislääkärin lausunnot eivät paina mitään. Näkemättä potilasta he pystyvät arvioimaan potilaan tilan paremmin kuin nuo pari ammattilaista jotka ovat tutkineet potilaan.
Näin siis omassa ystäväpiirissä vakavien loukkantumisien jälkeen.
Tietysti päätös on ollut eri kuin erikoislääkäreillä.
Olen varmaan junttiuden multihuipentuma, mutta tykkään käyttää valkoisia farkkuja kesällä. Ne ovat hyvä työasu yhdistettynä pastelliväriseen paitaan ja tummansiniseen bleiseriin. Tummansiniset tai mustat farkut ovat kuumat ja vaaleat, haalistetunsiniset taas kelvottomat työasuksi.Valkoiset farkut. Ei saatana miten junttia.
Höhhöhhöö, oot niin väärässä.Aivan vitun junttia. Valkoiset farkut. Ei saatana miten junttia.
En tiedä, onko junttia, mutta helvetin typerän näköistä ainakin. Asusta ei tule rento noin koottuna, vaan siitä tulee tyylitön.Valkoisista farkuista en osaa sanoa mitään, mutta puolipukeutuminen on junttia. Esimerkiksi farkkujen ja puvun takin pitäminen samaan aikaan. Tai pikkutakin ilman kauluspaitaa. Kravatin korvaaminen sellaisella cowboy-korulla vasta junttia on.
Useammin näkemäni toteutus on tämä: http://www.uutisvuoksi.fi/f/6/63/big_16280435.jpgJunttius ja tyylittömyys mullekin aina David Beckhamista farkkuineen, t-paitoineen ja pikkutakkeineen tulee ensimmäisenä mieleen.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2d/54/18/2d5418d56c983768368d2909cf99d0e2.jpg
:DUseammin näkemäni toteutus on tämä: http://www.uutisvuoksi.fi/f/6/63/big_16280435.jpg
Kaikki allekirjoitukset, joita ei älyä kukaan muu kuin sen valinnut itse. Varsinkin ns nokkelat sellaiset.