Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
CAPS LOCK PÄÄLLÄ SIKAKATSOMOSSA?on junttimaista HUUTAA intervepissä, kuten on normimaailmassakin (ellei satu huutaan urheilukatsomossa)
CAPS LOCK PÄÄLLÄ SIKAKATSOMOSSA?on junttimaista HUUTAA intervepissä, kuten on normimaailmassakin (ellei satu huutaan urheilukatsomossa)
Kaikille se ei ole huutamista vaan asian painottamista.on junttimaista HUUTAA intervepissä, kuten on normimaailmassakin (ellei satu huutaan urheilukatsomossa)
Menikö nolla liikaa paljon tienaatte? Jos tienaatte vuodessa tuon verran ja ette tule toimeen niin MIKÄ VITTU TEITÄ VAIVAA?!
Boldaus omani
Nyt haluaisin, että määrittelet "mukavasti ja hyvin"? Kyllä tuolla rahalla pitäisi tulla toimeen mukavasti ja hyvin, vaikka olisikin otettu lainaa. Toinen juttu on vaan sitten se, jos olette ottaneet lainaa "yli varojenne". Ja se on todella junttimaista, elää yli varojensa. Jos on rahaa ruokaan, vaatteisiin, asumiseen ja vapaa-ajan viettoon niin mikä mättää? Noilla vuosituloilla elää herroiksi, jos on yhtään tajua todellisuudesta.Joo, tuli yksi nolla liikaa. Pahoittelen. Oikea luku on 90000. Mutta jäikö muu osa viestistäni lukematta? En kirjoittanut, ettemme tule toimeen, vaan nimenomaan, että tulemme "mukavasti ja hyvin toimeen".
Sehän sanoi, että nimenomaan tulevat toimeen mukavasti ja hyvin, lainoista yms. huolimatta...Nyt hei voitaisiin kaikki opetella lukemaan ennen kuin jatketaan tätä hedelmällistä keskustelua.Nyt haluaisin, että määrittelet "mukavasti ja hyvin"? Kyllä tuolla rahalla pitäisi tulla toimeen mukavasti ja hyvin, vaikka olisikin otettu lainaa.
Nyt haluaisin, että määrittelet "mukavasti ja hyvin"? Kyllä tuolla rahalla pitäisi tulla toimeen mukavasti ja hyvin, vaikka olisikin otettu lainaa. Toinen juttu on vaan sitten se, jos olette ottaneet lainaa "yli varojenne". Ja se on todella junttimaista, elää yli varojensa. Jos on rahaa ruokaan, vaatteisiin, asumiseen ja vapaa-ajan viettoon niin mikä mättää? Noilla vuosituloilla elää herroiksi, jos on yhtään tajua todellisuudesta.
Okei, myönnän virheeni, että hieman ylireagoin ja luin huonosti tekstisi. Olen hieman vammainen lukihäiriöni kanssa ja ymmärrän asiat muutenkin vasta kun ne ovat rautalangalla väännetty.tekstiä...
Joo. Mutta suunnilleen noin asian muotoili myös Paavo Arhinmäki, siis ennen kuin itse alkoi käydä säännöllisesti samoissa bileissä.Itsenäisyyspäivän viettäminen eliitin juhlimista katsellen.
Jos yrittää olla hauska, kannattaa edes hiukan nähdä vaivaa eikä alleviivata vitsejään. Alleviivaan siis itse, että Päätaloa juntimpaa kaunokirjallisuutta ei löydy. Eihän?Kannattaa mieluummin juhlistaa itsenäisyyttä lukemalla jotakin laadukasta kotimaista kirjallisuutta kuten Veikko Huovista tai Päätalon Iijoki-sarjaa.
Okei, myönnän virheeni, että hieman ylireagoin ja luin huonosti tekstisi. Olen hieman vammainen lukihäiriöni kanssa ja ymmärrän asiat muutenkin vasta kun ne ovat rautalangalla väännetty.
Alleviivaan siis itse, että Päätaloa juntimpaa kaunokirjallisuutta ei löydy. Eihän?
No jos politiikko ei linnanjuhliin menisi, pitäisi vissiin aika hyvä syy löytyä? Hämärän muistikuvani mukaan olisin jostain lukenut/kuullut, että kaikki eduskunnassa olevat sinne menee. Olisi vissiin isku pressan kasvoille, jos ei mene. Korjatakaa toki jos olen väärässä.Joo. Mutta suunnilleen noin asian muotoili myös Paavo Arhinmäki, siis ennen kuin itse alkoi käydä säännöllisesti samoissa bileissä.
Eipä tuo mitenkään tavatonta ole, vaikka verrattain harvinaista toki. Tänä vuonna esimerkiksi peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson (sd.) sekä kansanedustajat Peter Östman (kd.) ja Pentti Oinonen (ps.) eivät osallistu presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Oinosen puoluekollega Teuvo Hakkarainen jätti puolestaan ko. kekkerit väliin viime vuonna.No jos politiikko ei linnanjuhliin menisi, pitäisi vissiin aika hyvä syy löytyä? Hämärän muistikuvani mukaan olisin jostain lukenut/kuullut, että kaikki eduskunnassa olevat sinne menee. Olisi vissiin isku pressan kasvoille, jos ei mene. Korjatakaa toki jos olen väärässä.
Näillä varmaan on kyllä ihan pätevä syy? Tarkoitin siis, että ei kai ne kotonakaan niitä juhlia katso? No Hakkarainen oli varmaan huorissa liivijengien tiloissa.Eipä tuo mitenkään tavatonta ole, vaikka verrattain harvinaista toki. Tänä vuonna esimerkiksi peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson (sd.) sekä kansanedustajat Peter Östman (kd.) ja Pentti Oinonen (ps.) eivät osallistu presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Oinosen puoluekollego Teuvo Hakkarainen jätti osallistumatta viime vuonna.
Kyllä: ministeri Guzenina-Richardson on ilmoittanut poissaolonsa syyksi samaan aikaan pidettävän EU:n terveysministerikokouksen, ja kansanedustaja Östman jää pois sairastumisen vuoksi. Oinosen poissaolon syy on sen sijaan puhtaasti poliittinen (lähde: ESS.fi).Näillä varmaan on kyllä ihan pätevä syy? Tarkoitin siis, että ei kai ne kotonakaan niitä juhlia katso? No Hakkarainen oli varmaan huorissa liivijengien tiloissa.
No Hakkarainen oli varmaan huorissa liivijengien tiloissa.
Näinpä, mutta olisi kiva saada jotain faktaa, kuinka moni työssä käyvä saa lomarahaa ja millasella prosentilla (0, 50 vai 100), että ei tarvitsisi uskaltaa väittää tai puhua mututuntumalla.
Lisäksi tuo sinun 0,6 on aivan päin persettä!
No mitä se Hakkarainen on muka muuta tehnyt kuin hölmöillyt? Huhhuh. Hakkarainen kuuluu tähän avaukseen, junttimaisinta mitä tiedät.Hakkarainen jätti menemättä viime vuonna siksi, ettei katsonut vielä tehneensä mitään kutsun eteen, vaan että hän olisi päässyt juhliin vain siksi, että on kansanedustaja. Hän sanoi myös, että tänä vuonna osallistunee kyllä, kun työtä edustajana on enemmän takana. Näin hän itse kertoi Yle Puheen Politiikkaradiossa.
Hakkarainen kuuluu tähän avaukseen, junttimaisinta mitä tiedät.
Pakko lopettaa, en jaksa. Jos et ymmärrä niin et ymmärrä. Tuo on vain yksi TES. Ei se ole kaikille sama, usko jo. Jos palaat veisteissä taaksepäin, mistä juttu alkoi, niin ehkä huomaat olleesi väärässä. Viimeinen viesti minulta tähän asiaan.http://www.finlex.fi/data/tes/stes3804-TT95ICTalanylth1007.pdf
kertoo: Lomarahan määrä on 50 prosenttia summasta, joka saadaan jakamalla kuukausipalkka (rahapalkka) luvulla 25 ja kertomalla lomapäivien lukumäärällä.
Lomapäivien kukumäärä on 30 (viikko talvilomaa, 4 viikkoa kesälomaa, lauantait lasketaan lomapäiviksi). (30/25) x 50% = 0,6
No mitä se Hakkarainen on muka muuta tehnyt kuin hölmöillyt? Huhhuh. Hakkarainen kuuluu tähän avaukseen, junttimaisinta mitä tiedät.
Yrittää olla hauska? Ei millään muotoa liity edelliseen. Päätalo suolsi eräänkin sivun laadukasta kirjallisuutta, joka tosin operoi tyylillisesti ja sisällöllisesti aivan eri ulottuvuuksista kuin vaikkapa Mika Waltari, joka hänkin aikaansai laadukasta kirjallisuutta melko lailla. Myös Waltarin olisin voinut tuoda esille tässä yhteydessä, mutta ajattelin nyt antaa omalta pieneltä osaltani arvoa Herkon pojalle.Jos yrittää olla hauska, kannattaa edes hiukan nähdä vaivaa eikä alleviivata vitsejään. Alleviivaan siis itse, että Päätaloa juntimpaa kaunokirjallisuutta ei löydy. Eihän?
Suomen Keskusta on noilla parametreillä maailmanennätysparadoksi....myös melko rehellisen oloinen ja aito. Sellainenkin on muuten eräs juntin piirre. Epäjunttiin toimintaan liitän ainakin minä mielessäni luikertelevan suhmuroinnin, kohvoijaamisen ja sutkiuden.