Midnight Rambler
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hiroshima Toyo Carp
En ole siis niskalaukaus-toiveitteni kanssa yksin. Pitäisi perustaa kaksistaan joku kuolemanpartio. Parabellumit vain kouraan ja jokainen sellainen leffakävijä vainaaksi, joka ropeltaa karkki/sipsipussiaan, näplää kännykkäänsä ja pitää siinä taustavalon päällä tai mölisee äänekkäästi kaverilleen/partnerilleen. Siinä ei maailma mitään menettäisi, päin vastoin keskimääräiset käytöstavat nousisivat hitusen kun toivottomimmat tapaukset likvidoitaisiin.
Sama rangaistus myös kaikille pidätyskyvyttömille neideille ja herroille, joiden on ollut ihan pakko imaista viiden litran vetoinen limsamuki tyhjäksi ja sen jälkeen on pakko tunkea penkkirivin läpi kuselle vartin välein. Ei ole tietääkseni kukaan vielä nestehukkaan leffateatterissa kuollut, jos ei kiskaise litrakaupalla limpparia. Ja kusella voi käydä ennen leffaa, jotta ei tarvitse juoksennella kesken kaiken ihmisten näkökentän edessä.
Onhan tuo muutenkin mennyt suht sairaaksi. Joka toisella on 10 litran popparilaatikko sylissä ja litrainen limu. Sitten pitää leffan aikana pupentaa poppareita ja kylvää niitä ympäristöönsä kuin epileptinen marakatti. Leffan jälkeen lattia ja penkit ovat kuin terrori-iskun jäljiltä. Kylvävätkö nämä ihmiset kotonaankin ruoantähteitä ja roskia lattialle ja jättävät ne siihen?
Olen ehdottomasti mukana, kun aletaan puhdistaa leffateattereja näistä surkeista ahmateista ja rapinavandaaleista. Viimeaikoina on onneksi mennyt sikäli hyvin, että katsomani leffat eivät ilmeisesti ole saavuttaneet suurta suosiota, koska ollaan saatu istua avovaimon kanssa melko lailla omissa oloissamme. Viimeksi tänään Killing Them Softly saatiin katsottua ilman junttien haittavaikutuksia.
Olin muuten kokonaan unohtanut popparit, koska itse en niitä harrasta ollenkaan. Se on aika viheliäistä, kun leffan loputtua löytää vieressä istuneen ylipainoisen penskan jo ehkä suussa täpärästi käyneitä jämiä oman takin taskusta(!). Ensin on toki täytynyt koko leffan ajan sietää tämä kalorikalevin narskutusta ja suupielet rasvassa äänekkäästi tuhisemista sekä röyhtäilyä.