Olin tulossa linkittämään ketjuun kuuluvaa uutista, ja jälleen kerran sai lukea täysin ketjuun kuulumattoman ja henkilöä kohti hyökkäävän kirjoituksen.
Missään päin keskustelupalstan säännöissä ei lie lue, että viestien kirjoittaminen ei olisi rajattu vain johonkin tiettyyn topicciin, tai että kirjoittamisessa ei saisi pitää lähes kuukauden taukoa? Minulla ei ole mitään inhoa Mikkeliä tai Jukureita kohtaan. Itse asiassa Jukurit on yksi suosikkijoukkueistani, aivan kuten tuossa profiilissa lukee "Suosikkijoukkue:" kohdalla. Joten sinänsä en ymmärrä hyökkäystäsi. Joka tapauksessa hyvää joulun odotusta kaikille Jatkoajan ihmisille, myös sinne Mikkeliin.
Mutta varsinaiseen aiheeseen:
Tiistain Liiga-kierroksella rajujen taklausten kohteeksi joutunut Tapparan Tuukka Mäntylä ja Jukurien Patrik Puistola pääsivät jo pois sairaalasta.
www.hs.fi
Sieltä löytyy erittäin hyvä lausunto entiseltä kurinpitoryhmän puheenjohtajalta:
"itsesuojelun pitäisi tulla takaraivosta. Pelin evoluutio on mennyt siihen, että taklaaminen vastaanotto eivät ole vahvuuksia”
Eli peli on tosiaan nopeutunut, mutta pelaajien taklausten vastaanottokyky on ainakin omien havaintojeni perusteella huonontunut. Toivottavasti nyt ei tuomita Miehoa siitä, että taklattavalle kävi huonosti. Taklaushan oli täysin puhdas ja laillinen.
Jukurit mainittu linkitetyssä jutussa, joten kuuluu tähän ketjuun.