En käsitä, että jotkut ovat pillastuneet Tamin kommenteista. Tamihan on lätkäjätkä parhaasta päästä ja kommentaattorina ylivertainen. Tami näytti tunteensa ja siihen hänellä on oikeus. Mitään sakkoja ei pitäisi missään nimessä antaa tuosta.
Mitään sakkoja ei pitäisi missään nimessä antaa tuosta.
Tuo nainen ei tehnyt yhtään asiallista kysymystä vaan enemmän vittuili hävinneelle. Hyvä veto Tammiselta tarjota takkia. "Tule itse tekemään paremmin" on ihan oikea vastaus tuollaisille.
Millä perusteella esim. SaiPa on ns. parempi joukkue kuin vaikkapa Jokipojat tai Sport? Nyt on jo nähty, että mestiksen kärki ja liigan häntäpään joukkueet ovat tasollisesti erittäin lähellä toisiaan. Ei pelkkä liigastatus te mistään joukkueesta hyvää.
Ja ei tuo karsinta tosiaan aina ole noin mennyt, 90-luvun lopulla divarin ykkönen sai karsintoihin kotiedun liigan jumboa vastaan ja divarin kakkonen aloitti vieraissa liigan toiseksi viimeistä vastaan.
Kaukana hyvästä vedosta minun mielestäni. Minä käyttäisin mieluummin termiä lapsellinen veto tuollaisesta "soitappa ite viiskielistä bassoo" -reaktiosta. Kyllähän tuo Sirkkiä-Jarvakin tuossa lopussa jo vähän yli menee tuossa provosoinnissa mutta kun katsoo tuon pidemmän version läpi niin siinähän Tami ensin pitää pitkän monologin jossa etsii syytä suurin piirtein kaikesta muusta paitsi omista toimistaan. Sirkkiä-Jarva sitten minun mielestäni ihan asiallisesti ja perustellusti kysyy että kun kaikki on nyt haukuttu niin eikö omista toimista löydy mitään mikä olisi mennyt pieleen. Tami lämpiää välittömästi ja alkaa tarjoilemaan tätä takkiaan, ja siitä eteenpäin tuo haastattelu onkin pelkkää provosointia. Eli jos lähdetään tällaiselle lapselliselle Tami-linjalle niin voisi sanoa että "ite alotti".
Ja tästä kotiedustahan ollaan nyt tehty (tai Tami on tehnyt) aivan liian suuren jutun. Kotietu ei ratkaise paras seitsemästä sarjassa juuri mitään.
Vähän outoa, että jollain on oikeus meuhkata työpaikallaan tuolla tavoin ja ihmisten pitäisi vaan ajatella, että "joo, ihan pelle, Aurinkokuningas ja suurlähettiläs, siinähän meuhkaa".
Eipä niitä paremmuuksia voi suoraan pelaajalistasta katsoa, mutta kauden jälkeen voidaan päätellä aika paljon siitä, miten hyvin organisaatiot ovat toiminnassaa onnistuneet kyseisen kauden aikana. Saipa oli kaudella 2008-2009 Suomen 12. paras joukkue. Sportin sijoitus omista lähtökohdistaan hyvän kauden jälkeen oli ansaitusti 15.No turhahan koko liigaa on edes pelata, jos joukkueiden sarjasijoitukset pystyy päättelemään etukäteen pelaajalistoja tutkailemalla.
Kaukana hyvästä vedosta minun mielestäni. Minä käyttäisin mieluummin termiä lapsellinen veto tuollaisesta "soitappa ite viiskielistä bassoo" -reaktiosta.
Oletko ihan varma tuosta, kylillä liikkuu juttua, että Ässät olisi tarjonut diiliä Tammiselle ensi kaudesta.
Oletko ihan varma tuosta, kylillä liikkuu juttua, että Ässät olisi tarjonut diiliä Tammiselle ensi kaudesta.
Ja sinulla on vastaus ongelmiin? Puhut kuin Tamminen ja et näe metsää puilta.Eipä sinänsä yllätä, että porukka vihaa/dissaa Tammista. Suomalaiset kateelliset paskat kun vihaavat kaikkia, jotka ovat sosiaalisia ja uskaltavat ilmaista mielipiteensä sekä olla jopa eri mieltä jostain asioista. Totta kai suomalaiset vihaavat Tammista, ei täällä saa puhua tai ollaan mitään mieltä asioista, hei!
Liigahan on kaivanut omaa kuoppaansa jo monta vuotta ja on vain ajan kysymys milloin tämä väsynyt rakas liigamme lopetetaan. Jotkut levoset viheltelevät viinanhuuruisissa unelmissaan japakortit taskussa monen promillen humalassa ja vuoriset homoilevat ja leikkivät vähän liigan sulkemista ja muuta kivaa. Toki tämäkin on ihan liigan linjan mukaista. Jos itse olisin tuomarina niin totta vitussa vetäisin samaisissa vähintään kahden promillen plekseissä kuin mitä nämä japat, reijot ym.
Tamin kritiikki on aivan vitun hyvä sivallus suoraan kohti tämän väsynyttäkin väsyneemmän liigan kasvoja. Tami pelasti tämän kevään lausunnoillaan, jotka kaiken lisäksi ovat muutamaa heittoa lukuun ottamatta faktoja.
kylillä liikkuu juttua, että Ässät olisi tarjonut diiliä Tammiselle ensi kaudesta.
Kyllä aika paljon saa vettä virrata Aurajoessa että joku oikeasti vakavasti otettava organisaatio palkkaa Tammisen.