Sympatiani on kyllä Tamin puolella tässä tapauksessa. Tami varmaan teki kaikkensa mitä ikinä osasi Sportin menestyksen eteen. Jos hän tietäisi mikä meni omassa toiminnassa pieleen niin hän kai olisi tehnyt jotain toisin. Itseäni ainakin ottaa päähän omassa duunissani ihmiset, jotka katsovat olevansa oikeutettuja arvostelemaan jonkun parhaansa yrittäneen toimintaa asiassa josta eivät itsekään selviäisi.
Tuomaritkin varmasti tekivät parhaansa ja sen minkä osasivat tuomitessaan noita pelejä mutta silti Tami katsoi olevansa oikeutettu arvostelemaan heidän toimintaansa. Samoin liigan johto varmasti yrittää tehdä parhaansa johtaessaan liigaa mutta Tami katsoi olevansa oikeutettu arvostelemaan heidänkin toimintaansa. Ja kuinkas monta SM-liigapeliä Tami on itse tuominnut? Pitäisikö hänen vaihtaa paitoja tuomareiden kanssa? Jos haukkuu lehdistötilaisuudessa suurin piirtein kaikki Zamboni-kuskista lähtien niin kyllä silloin saa varautua myös ottamaan itse kritiikkiä vastaan. Mielestäni Sirkkiä-Jarva kysyi tuon kysymyksensä ihan asiallisella tavalla ja minusta se oli ihan oikeutettu kysymys tuon Tamin monologin jälkeen (jossa hän haukkui koko suomen kiekkomaailman), joten Tamin reaktio siihen ei kyllä ainakaan minun sympatioitani hänen puolelleen saa.