Hävettää
.
Sitä paitsi uskon, että Tami pystyisi hoitamaan toimittajienkin töitä jos niikseen tulee. Hänhän on vetänyt yritysvalmennustilaisuuksia, itsekin olen sellaisella ollut.
Noista yritysvalmennustilaisuuksista tulikin mieleeni, älä tee niinkuin minä teen vaan tee niinkuin minä opetan.
Kyllä Juhani ”saatana” Tamminen on viimeistään tämän ottelusarjan myötä totaalisesti unohtanut isänperintönsä ja omatkin hienot ajatelmansa joita hän yritysvalmennustilaisuuksissaan hehkuttaa.
Isänsä opetti kunnioituksen kanssaihmisiä kohtaan. Opetti, että ei koskaan pidä katsoa muita ihmisiä alaspäin, eikä liioin ylöspäinkään vaan aivan samalta lähtötasolta olipa hänen asemansa mikä hyvänsä.
No, tuo hullunrohkea naistoimittaja ei säikähtänyt vaikka kollegoineen olikin jo ennen kysymystään leimattu, ja alaspäin katsottu.
Itse tämä jääkiekkoleijona, maajoukkueen kapteeni, on prinsiipeissään tms. huoneentauluissaan, valistanut ihmisiä kannustamaan ja kiittämään. Kannusta, älä kritisoi- teesiä on istutettu monien junnujen kanssa työskentelevien päähän.
Näinä aikoina on kritiikkiä sadellut ihan joka suuntaan. Kiitosta ei minun ymmärtääkseni saanut kukaan muu kuin Tamminen itse…itseltään.
Kukaan pelaajista ei ilmeisesti ansainnut minkäänlaista kiitosta tai myönteistä mainintaa kuluneelta kaudelta tai eilisestä pelistä, vain Tamminen.
Veljet olivat pieniä.
Tamminen oli marssinut kuolleeseen Vaasaan ja voi mikä kiekkobuumi siellä oli alkanut. Hän oli aukaissut liigan makaamalla ”moottoritiellä”, hän oli sanonut Savolaiselle, hän oli yksin taltuttanut Rasmussenin hän oli tivannut jo syksyllä Vuoriselta, hän oli väistellyt piipertävää tietokonemiestä, hän, hän, hän.
”
Älä selitä, ystäväsi ei kaipaa selityksiä ja vastustajasi ei usko niitä”
Niinpä, ei olisi kannattanut räkä roiskuen päästellä ”saatanoita” suustaan sillä Tammisen itsensä mukaan ”tunneäly ratkaisee”. ”
Kohteliaisuus muita kohtaan on pidettävä päällimmäisenä mielessä. On hyvä muistaa myös, että tapahtumia emme voi kontrolloida, mutta voimme aina hallita sitä, kuinka reagoimme.”
Täällä on mainuttu, että Tammista ei pitäisi ottaa vakavasti. Miksi ei?
Vähän outoa, että jollain on oikeus meuhkata työpaikallaan tuolla tavoin ja ihmisten pitäisi vaan ajatella, että "joo, ihan pelle, Aurinkokuningas ja suurlähettiläs, siinähän meuhkaa".
Terveisin koo