aurora borealis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Jos Voittajan yhdeksällä ( nine) vuosikymmenellä ( kts. aiemmin ketjussa mainitut uimakisat 40-luvulla) FB-kaveruus ei merkitse mitään CV:ssä niin surulliseksi vetää!!Merkitseehän tämä jotain CV:ssa?
Jos Voittajan yhdeksällä ( nine) vuosikymmenellä ( kts. aiemmin ketjussa mainitut uimakisat 40-luvulla) FB-kaveruus ei merkitse mitään CV:ssä niin surulliseksi vetää!!Merkitseehän tämä jotain CV:ssa?
Tamihan on 160 senttiä teräksistä vartta.On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.
Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.
Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.
Tamihan mahtuu nykykunnossaan pöydän alle seisomaan muttei makaamaan. Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.
My God!! Tamillahan saavutuksetkin ovat vanhemmiten vain lisääntyneet, joten kyllä Tami on nykyään ainakin 190 cm - take my word!!On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.
Älä älä! Nyt menee tämänkin ketjun tasolla liialliseksi hevosenleikiksi. Vellu huonoryhtisenäkin taputtelee Juhania päälaelle. Sen Jussikin sentään tietää ja osaa myöntää.My God!! Tamillahan saavutuksetkin ovat vanhemmiten vain lisääntyneet, joten kyllä Tami on nykyään ainakin 190 cm - take my word!!
Sitä paitsi Veli-Pekka Ketola on ainoa, joka Tamin mielestä pärjää jotenkin Tamille, ja Ketola on 185 cm. On siis luonnollista, että Tami on vähän pidempi.
Laitoin Manulle kaveripyynnön ( " facebook") menemään ja nyt jännittää miten käy - take my word !!!! Olen kyllä melkoinen heinäkenkä (since 1987!!! ) joten vastaus on varmaan DECLINED - I assume!!! Mutta high risk, high reward is the name of the game - Take My word , joten siinä hengessä Have a great Business Day ja valitse kaverisi ( " friends" ) huolella tai ota lippu P-koreaan (1-way tiget only !!!) ja mene veli Kimin oppiin!!! Hänellä kavereita riittää - take my word!!!! BR JKyykka
Itse tein saman, jännitys tiivistyy kun Kuusamakujan tietokoneella (i assume) on laitettu heinäkenkien kaveripyynnöt jonoon ja pohditaan kuka saa paikan auringossa. Itsellä luotto suht korkealla koska omista kavereistani muutama on jo päässyt Tamin kaveriksi.
Nonniih - yhden rauhallisemman päivän jälkeen on näppis taas laulanut...
Hieno , rauhallinen torstai ( 17.06.2021) vielä toistaiseksi Kuusamakujan tutuissa maisemissa!! Kohta Jaguar käyntiin , kohti Raustvuoren rantaa ; Kakskerran länsipäässä , sieltä Buster XXL / Yamaha 150 hp käyntiin ja in two ( 2) minutes olemme jo saaremme ( Haapaluoto) kallioiden ja upeiden vesien syleilyssä!! Puuhommia odotettavissa ja siksi moottorisahat huollettuna ja terät teroitettuna on hieno fiilis lähteä " talkoisiin" !! Se - fyysinen aherrus- kun on ylivoimaista vastapainoa koulutusbusineksen ( kts. www.eurotam.com ) arkiseen aherrukseen!!
Olisi tosiaan hyvä olla vaan kymppinä. Meinaan että saha saattaa lipsahtaa, kun sentään iäkkäämpi herra ja voimat saattaa hiipua äkistikin, siinä ei polvea enää kolota kun sitä ei ole lainkaan.Polvi on ilmeisesti saatu kuntoon. Toki kaikille talkoot eivät tarkoita samaa. Voi olla niin, että tasalakit huhkivat ja Don ohjeistaa.
Eiköhän tuossa Tamin lukemassa ole yksi nolla liikaa, I assume.Noi ajokilometrit on kyllä niin isoa paskapuhetta että ei mitään rajaa, 100 000km työajoa vuodessa tarkoittaisi joka ikinen arkipäivä yli 380km, varovasti arvoiden joka päivä melkein viis tuntia autossa. Mä oon parhaimmillani reppurin duuneissa ajanut noin 60 000km vuodessa ja voin sanoa että oli puuduttavaa hommaa.
Mikähän on Tamin jaguaarin rekkari niin kävisin trafin sivuilta katsomassa edellisen katsatuksen mittarilukeman.
My GOD mä häpeän että katsatuskonttorilla kilometreihin on merkattu yli 200 000km liian vähän!!
Aivan höpöjuttuja, vetäkääs tasaiset lakit syvemmälle päähän !! Tami on peruuttanut sen 200 00 kilometriä, mittari juoksee toiseen suuntaan ja siksi noin vähäiset kilsat.My GOD mä häpeän että katsatuskonttorilla kilometreihin on merkattu yli 200 000km liian vähän!!
Aurinkokuninkaan paino ja pituus kesäkuussa 2019 on ollut: Jääkiekkovalmentaja Juhani "Tami" Tamminen, 68, painaa 114,5 kiloa ja on 175 senttiä pitkä.On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.
No luonnollisesti se uloke , jonka avulla nuorisolle pidetään ehkäisykoulutusta -take my word!!Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.
Damn right, my friend!! Nyt puhutaan kuitenkin miehestä , joka on oppinut lukemaan jo neljävuotiaana ( ja jos urheiluelämäkertoja ( sportlifetimes) olisi silloin ollut muuallakin kuin haaveissa ( nets) niin olisi hän niitäkin jo ahminut menemään ( Aulis Rytkösen ja Pertti ”Pepita” Niemisen tarinat " to name a few"!!) !! On kohtuullista olettaa , että autoilu on alkanut viimeistään tuossa iässä ( sujuva opasteiden ja karttojen lukeminen ja omaksuminen,, etc. !!) joka tarkoittaa; että autoilua on takana jo miltei yhtä paljon kuin voittamistakin eli aika helvetin monella vuosikymmenellä -take my word!! Tuosta kun lähtee laskemaan ajovuosia niin tuo 5,3 miljoonaa kilometriä voi hyvin olla jopa alakanttiin sen verran niitä vuosia on mittarissa!!Tami on puheidensa mukaan ajanut autolla 5,3 miljoonaa kilometriä. Se on paljon se.
Joku voisi tässäkin epäillä jonkinlaista liioittelua, tai muuta höpöpuhetta, mutta en minä.