Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 573 122
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Tasaista lakkia on hyvä heittää ilmaan tai käyttää vaikka frisbeenä. Tärkeintä on, että sopiva lakki löytyy jokaiseen päähän kylmää tai auringonpaistetta vastaan.
Tuli mieleen, että Super Mario lienee yksi maailman tunnetuimmista Tauno Tasalakeista (esim. siinä Odyssey-pelissä viskelee lakkiaan kuvailemallasi tavalla). Mario on myös Japanista, missä Tami on pelannut. Voidaanko tästä päätellä, että hän oli yhdessä luomassa Miyamoton kanssa myös Nintendon kuuluisinta brändiä? Vuodetkin aikalailla täsmäävät (1984-85).
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nää palstaveljien hassuttelupäivitykset on ihan kivoja (tai ainakin alkuun oli) mutta kun nyt näitä päivittäin tulee jopa useita niin tuohon perään voisi aina laittaa oliko Tamin oma vai käyttäjän omaa pilailua. Tamin edellisin päivitys facessa 6pv sitten.

My GOD. Mitä paskaa. Toi mun jakama oli Tamin tän päivän setti. Ainakin siinä profiilissa jossa olen hänen kaverinsa. HÄN itse laittoi pyynnön taannoin kun vittuilin jostain asiasta
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Näin sitä asiat hämärtyy kun näitä hassutteluita tulee joka tuutista. Melkein tosiaan kuvakaappauksella voisi joku laittaa että tiedetään nämä oikeiksi.
 

Liitteet

  • Tami.PNG
    Tami.PNG
    37,2 KB · kertaa luettu: 324
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
My GOD!! Ei Ranskassa luotu A.D. 1995 buumia sen takia, että joku uninen veli kusee brändin päälle kelailemalla videoita jossain lämpimässä officessa!! Aika aikaa kutakin, ennen sanottiin jalkapallo-ottelun kestävän 90 minuuttia ja Saksan voittavan!! Nyt järjestelmä antaa ensin kotiedun, unisen videoveljen ja vielä SIX FUCKING MINUTES lisäaikaa ja silti väsyneet järjestelmän suosimat " oikeat " veljet ( Hummels, Werner, Neuer, Löw )-to name a few!! jäävät nuokemaan näppejään!! Taisi olla asialla eräs sveitsiläinen hammaslääkäri, joka ei ole laittanut koskaan ohjauspeliä kuntoon tai luonut yhtään boomia ( Oulu, Vaasa Sierre, Japan, FRANCE )-to name a few!! Simply as that-take my word!! CHAPEAU sanoisi ranskalainen!! Br. Owl #79 ( nuorisomaajoukkueen ykköspistemies ajalta jolloin kakkossyöttöjä ei vielä jalkapallossa tunnettu )
Kaikille VOITTAJILLE on nyt varmasti myös selvää kuuluuko veli " Rive " Kanerva jalkapallossa " oikeisiin " vai " vääriin ",.. Täsmälleen samat edut järjestelmä hammaslääkäreineen on lämpimästä officesta tarjonnut niin saksalaisille kuin nyt myös " veli " venäläisille!! Mä häpeän, mä häpeän!!
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Näinköhän sitä joutuu ihan oikeasti polvistautumaan ja pyytämään Tamia kaveriksi kun näköjään olen niiden lukuisten unisten joukossa jotka on laitettu metsään parkumaan julmaa maailmaa kun ei nää Tamin päivityksiä enään
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo @Lemiöö66 :n kuvakaappaus ( picture hijack) muuten viimeistään paljastaa sen karun totuuden missä tällä hetkellä mennään # 79:N viisauksien jaon kanssa!! Mikäli Maestron päivitykset olisivat edelleen julkisia niin tuon jumalaisen nimen ( Juhani Tamminen) alapuolella oleva kuvake olisi maapallo ( landballoon) ei suinkaan tuollaiset kaksi hahmoa , jotka symboloivat sisällön olevan vain tarkkaan valitun ydinryhmän ( winners) katseltavissa!! Jos Suomella ei olisi EM-matsi meneillään niin olisin jo matkalla metsänlaitaan parkumaan elämän kovuutta!!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo @Lemiöö66 :n kuvakaappaus ( picture hijack) muuten viimeistään paljastaa sen karun totuuden missä tällä hetkellä mennään # 79:N viisauksien jaon kanssa!! Mikäli Maestron päivitykset olisivat edelleen julkisia niin tuon jumalaisen nimen ( Juhani Tamminen) alapuolella oleva kuvake olisi maapallo ( landballoon) ei suinkaan tuollaiset kaksi hahmoa , jotka symboloivat sisällön olevan vain tarkkaan valitun ydinryhmän ( winners) katseltavissa!! Jos Suomella ei olisi EM-matsi meneillään niin olisin jo matkalla metsänlaitaan parkumaan elämän kovuutta!!

Kuulun näköjään ydinryhmään, aika kova juttu!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuulun näköjään ydinryhmään, aika kova juttu!
Olen kateellinen " to name a few"!! Nyt mietin vain mitä kautta Maestroa pitäisi lähestyä ( approach) päästäkseen liittymään tuohon ydinryhmään!! Saako FB:n " Lisää kaveriksi" - nappulalla toivottuja tuloksia ( results) vai pitääkö kaveripyyntö välittää Maestrolle Kuusamakujan hienon, uuden ja jämäkän ( kovametallia) postilaatikon kautta ; Alakerran timanttisen ja ystävällisen Ladyn ( reception) suulla vai kenties soittamalla ensin ( koska pien( yksin) yrittäjä kun on joko asiakkaan luona, pankissa , briiffissä, taloyhtiön kokouksessa etc.. !!) sitten kurvaamalla talon taakse ( jos pääparkki ( free of charge) on täynnä) ja astelemalla suoraan Eurotam OY:n " townofficeen " esittämään asia!! Miten se voi olla näin vaikeata???
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näinköhän sitä joutuu ihan oikeasti polvistautumaan ja pyytämään Tamia kaveriksi kun näköjään olen niiden lukuisten unisten joukossa jotka on laitettu metsään parkumaan julmaa maailmaa kun ei nää Tamin päivityksiä enään

Käyt kehumassa sitä sieilä ja paina joku "poikittainen maila kylkiluiden väliin kulmaväännössä" ( lue vittuile kauniisti ). Katso miten käy. Mut tosiaan "pyysi" kaveriksi.
En voinut kieltäytyä kunniasta olla Neuvostoliiton kaatajan facekaveri
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
jotka symboloivat sisällön olevan vain tarkkaan valitun ydinryhmän ( winners) katseltavissa!!

Pääseekö " winning teamiin " automaattisesti hankkimalla Yokophonen vai pitääkö lähettää erillinen hakemus IT Pointin " kotkanpesään " ( eagle's nest ), josta alakerran viehko leidi kiidättää sen yläkerran ukolle - Don Tamille - in case "heinäkengille "epäselvää.
Taannoin rohkenin lähestyä Meastroa Lärvikirjasessa kera kysymyksen IFK:n menestyksettömyydestä välieräsarjan aikana - johon sain asiallisen, joskin yleisluontoisen, vastauksen Aurajoen ajatustenvirralta. Ilmeisesti kuitenkin tasalakkiuteni paistoi rivien välistä, kun kaveripyyntöä ei ole tullut. Eipä siis muuta kuin " geeliä " tukkaan ja vastatuuleen parkumaan kohti Pjongjangin metsiä!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Näinköhän sitä joutuu ihan oikeasti polvistautumaan ja pyytämään Tamia kaveriksi kun näköjään olen niiden lukuisten unisten joukossa jotka on laitettu metsään parkumaan julmaa maailmaa kun ei nää Tamin päivityksiä enään

Eiköhän Tami ole just siinä tilassa nyt kun ei kannattajiakaan vaaleissa että hyväksyy kaikki kavereiksi - myös Taunot, Heinäkengät ja muut nevahöödit :D Nyt kannattaa iskeä FB rintamalla kun vaalit meni v*tuix ja polvikin prkl hajosi kukon kanssa rymytessä luodolla...
 
Viimeksi muokattu:

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Eiköhän Tami ole just siinä tilassa nyt kun ei kannattajiakaan vaaleissa että hyväksyy kaikki kavereiksi - myös Taunot :D Nyt kannattaa iskeä FB rintamalla kun vaalit meni v*tuix ja polvikin prkl hajosi kukon kanssa rymytessä luodolla...

Tai sitten täytyy iskeä sisään vielä hakemus viestillä, tosin itsellä saattaa olla jopa avaimet voittajien joukkueeseen koska olen reilu vuosi takaperin työasioissa sattunut tapaamaan Tamin parhaan (i assume) pelikaverin hänen pelaajauraltaan Seppo Revon ja käynyt tämän kodissa (Simply great!!). Tuon kun kertoo Tamille niin luulisi olevan paikka auki voittajiin.

Ja toden totta olen siis työasioissa käynyt tuon Seppo Revon kotona ja on muuten tuo kaveri aika samantyyppinen persoona Tamin kanssa nimim. saavutukset eivät jääneet epäselviksi. Heinäkenkänä ja nuorempana miehenä en rehellisesti sanottuna tiennyt edes tätä koko kaveria ennen kyseistä työkeikkaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Eiköhän Tami ole just siinä tilassa nyt kun ei kannattajiakaan vaaleissa että hyväksyy kaikki kavereiksi - myös Taunot :D Nyt kannattaa iskeä FB rintamalla kun vaalit meni v*tuix ja polvikin prkl hajosi kukon kanssa rymytessä luodolla...

Hahah! Kohta leuhkii, kuinka kaverilista on kasvanut hetkessä. Ja kohta tämän ketjun lukijat selaa tuota listaa ja arvuuttelee palstatovereita ;)

Ei, itsehän en sorru moiseen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hahah! Kohta leuhkii, kuinka kaverilista on kasvanut hetkessä.
Eiköhän tämä jossain tulevassa podcast - vierailussa puheenaiheeksi noustessa suljetut sarjat ; nouse väkisinkin esille , onhan jokainen joka jääkiekosta ( the greatest game ever played"- simple as that"-take my word!!) jotakin ymmärtää siinä vaiheessa # 79:N Facebook - kaveri!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Merkitseehän tämä jotain CV:ssa?
Jos Voittajan yhdeksällä ( nine) vuosikymmenellä ( kts. aiemmin ketjussa mainitut uimakisat 40-luvulla) FB-kaveruus ei merkitse mitään CV:ssä niin surulliseksi vetää!!
 

hege

Jäsen
@UnenNukkuja , jos Tamin FB kaveruus on sinulla CV:ssä niin todennäköisesti käy niin että mennessäsi työpaikka haastatteluun, haastattelu tilanne kääntyy niin että ne joiden piti haastatella sinua joutuvat sinun haastattelemiksi ja sinä päätät (Tamia konsultoitua) saavatko he pitää nykyiset työpaikkansa vai ei. Luultavasti yrityksen hallituksen pj. soittaa jo haastattelun aikana ja tarjoaa toimitusjohtajan pestiä niin että saat myös samalla valita hallituksen kenen alaisuudessa toimit (no oikeasti Tamin FB kaverit toimii vain Tamin alaisuudessa).
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.

Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.

Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.
Tamihan on 160 senttiä teräksistä vartta.
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.

Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.

Tamihan mahtuu nykykunnossaan pöydän alle seisomaan muttei makaamaan. Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tamihan mahtuu nykykunnossaan pöydän alle seisomaan muttei makaamaan. Saatte itse arvata mikä uloke estää pöydän alla makaamisen.

Joo ja tämä kun kävelee vastaan, niin näyttää tosiaan siltä, että olisi painunut kasaan. Kukon voima vie toiseen suuntaan. Vertaan vaikkapa Jukka Koivuun, jota tosiaan saa katsoa ylöspäin kasvot nähdäkseen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On jäänyt mietityttämään, minkä pituinen Tami on ollut. Sanon on ollut, koska ihminen lyhenee jonkin verran vanhetessaan vaikka ego ei lyhenisikään.

Jossain on maininta 180cm ja jossain 178cm. Nämä ovat tärkeitä asioita, sillä Tami itse mainitsi Madamen viehättävinä piirteinä, että tämä on pitkä ja hoikka.
My God!! Tamillahan saavutuksetkin ovat vanhemmiten vain lisääntyneet, joten kyllä Tami on nykyään ainakin 190 cm - take my word!!

Sitä paitsi Veli-Pekka Ketola on ainoa, joka Tamin mielestä pärjää jotenkin Tamille, ja Ketola on 185 cm. On siis luonnollista, että Tami on vähän pidempi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
My God!! Tamillahan saavutuksetkin ovat vanhemmiten vain lisääntyneet, joten kyllä Tami on nykyään ainakin 190 cm - take my word!!

Sitä paitsi Veli-Pekka Ketola on ainoa, joka Tamin mielestä pärjää jotenkin Tamille, ja Ketola on 185 cm. On siis luonnollista, että Tami on vähän pidempi.
Älä älä! Nyt menee tämänkin ketjun tasolla liialliseksi hevosenleikiksi. Vellu huonoryhtisenäkin taputtelee Juhania päälaelle. Sen Jussikin sentään tietää ja osaa myöntää.
 
Viimeksi muokattu:

JKyykka

Jäsen
Laitoin Manulle kaveripyynnön ( " facebook") menemään ja nyt jännittää miten käy - take my word !!!! Olen kyllä melkoinen heinäkenkä (since 1987!!! ) joten vastaus on varmaan DECLINED - I assume!!! Mutta high risk, high reward is the name of the game - Take My word , joten siinä hengessä Have a great Business Day ja valitse kaverisi ( " friends" ) huolella tai ota lippu P-koreaan (1-way tiget only !!!) ja mene veli Kimin oppiin!!! Hänellä kavereita riittää - take my word!!!! BR JKyykka
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös