Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 571 953
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings

Kappas kun ei maininnut tuossa, että Desailly ja Zidane ovat vielä Tamin oppipoikia. No, toki Tami voi ottaa tästä nyt pienen siivun itsellensä. Tamin luoma sensaatiomainen buumi kaikissa palloilulajeissa kantoi sitten hedelmää 1998 ja 2000 jalkapallon maailmanmestaruuden ja Euroopan mestaruuden myötä. Zidanen punainen kortti MM-finaalissa 2006 johtuu tietenkin siitä, että Zidane kuuluu näihin jalkapallon vääriin ja järjestelmä (FIFA, UEFA, NASA, YK, Vegaaniliitto, mitä näitä nyt onkaan) suosii muita veljiä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mitenkähän tämän lopun nyt muotoilisi, kun aidosti haluaisi hyvinkin rajusti kirjoittaa. Tuolla Vapaan keskustelun Kierrätyskeskuksessa on yksi R:llä alkava ketju. Sinne tulee välillä sellaisia juttuja, joista tulee hyvinkin surulliseksi. Sanotaan nyt niin, että tämän äijän osalta reaktiona ei olisi surullisuus.

Tätä hieman samaa mietin. Mahtaisiko tämä mies pysähtyä nykymenostaan mitenkään, jos läheisen tai hänet yllättäisi sairauskohtaus. Toisia ne opettaa, mutta...

Toisaalta tunnistan Tamissa erästä sukulaistani. Hänen uhonsa kasvoi vanhetessaan. Sai lopulta parikin aivoinfarktia, jotka pakotti rauhoittumaan. Noidenkin taustalla hyvin tamimainen käytös.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja jos muuta julkisuutta ei tule, niin aina voi ajaa ylinopeutta ja vinkua sitten oikeusjärjestelmän järjettömyyttä.

Kaikista meistä aika ajaa ohi ja eihän se tietenkään mukavalta tunnu. Siihen voi suhtautua monelle tapaa ja tämä Tamin tapa on niistä yksi.

Jääkiekkopiirien viimeinen oljenkorsi katkesi kun kommentaattoriksi mihinkään varteenotettavaan paikkaan mies ei enää pääse. Varmasti sen hyväksyminen on vaikeaa ja syyllisiä tuntuvat nyt olevan kaikki misseistä poliiseihin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mua on ihmetyttänyt ettei Huusin tytöttelystä ole vielä somessa paska myrskyä noussut. Toisaalta ymmärtäähän sen, taatusti raskaansarjan telaketju feministikin tajuaa, että Tamia ei kannata herättää apinahäkistään. Tuosta paskamahasta riittää materiaalia viskelyyn.

Mua jaksaa aina ihmetyttää Tamin poraaminen arvostuksen perään. Onko tosiaan itseluottamus ja omakuva niin heikoilla hangilla, että on pakko saada tiettyjen henkilöiden hyväksyntä. Varsinkin kun Tami ei selvästikään arvosta näitä henkilöitä takaisin. Tami arvostaa muutamaa henkilöä ja hän vaatii taasen kaikkien arvostavan häntä. Hankalaksi menee.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mahtavaa kun tämä kirjoittelu Tamista alkaa olla jo melko vuorovaikutteista.

Jos madame Hussi ei saanut pidettyä veli Korpikoskea narussa niin kuinka hän voisi ikinä kesyttää turkulaisen lätkäheimon alfa-uroksen!?

"En tykkää, että tällaiset mademoiselle Hussit ovat tuolla lärvi auki tietämättä asioista mitään. Jos nämä olisi mun pelaajia, mä roikottaisin niitä Aurajoen sillalta nilkoista ja sanoisin, että mitäs mieltä olet nyt?" Juhani Tamminen
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kyllähän tuo ei-niin-mairitteleva julkisuus vaikuttaa businekseenkin. Jos katsoo Eurotam Oy:n liikevaihtoa, niin
on pudonnut viime vuodet koko ajan. Vuonna 2015 vielä 215 k€ ja viime vuonna enää 87 k€. En itse ainakaan lähtisi
ihan äkkiä firmaan tilaamaan kouluttajaksi. Hyvää tulostahan se tekee suhteessa liikevaihtoon, ja muutenkin kunnossa.

Edit: Tarkemmin katsottuna ei se viime vuosien tulos nyt niin hyvä olekaan, viime vuosina ei näemmä ole maksettu juuri lainkaan palkkaa, vaan lähes kaikki on lyöty taseeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kattelen just tota Tamin Alfa-esiintymistä. Mun mielestä mies on tossa jopa yllättävän nöyrä ja tyyni verrattuna siihen miten yleensä esiintyy. Jos olisi vielä jättänyt pukeutumatta äitinsä vanhoihin verhoihin niin näyttäisi ihan asialliselta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ei Tamille kannata ylimääräistä huomiota antaa, Don varmaankin lukee tätä ketjua Kuusamakujalla ja masturboi kun veljet jotka eivät ole upottaneet Punakonetta Izvestija-turnauksessa haukkuvat miestä joka nosti ysärillä Ranskan jääkiekon ja jalkapallon kukoistukseen.
 

Selostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei Tamille kannata ylimääräistä huomiota antaa, Don varmaankin lukee tätä ketjua Kuusamakujalla ja masturboi kun veljet jotka eivät ole upottaneet Punakonetta Izvestija-turnauksessa haukkuvat miestä joka nosti ysärillä Ranskan jääkiekon ja jalkapallon kukoistukseen.
Ja masturboidessa on tietenkin lyijypaino ranteessa, madame Tamminenkin on reikäjuustoa seksin jälkeen kun Tamin kuti lähtee hieman lujempaa.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Raivostunut Juhani Tamminen lähti ovet paukkuen Suurin pudottaja -ohjelmasta – ryöpyttää rajusti Janni Hussia: ”Minä olen liideri, pitäkää tunkkinne!”

– Kaikki tietävät, että minä olen liideri, enkä mikään s****nan huutosakkityttö. Piste.

Tami hei!
If you can't stand the fat camp, stay out of the fucking dinner table!

Tami sanoo tienaavansa koulutuskeikoillla 500k - miljoonan vuodessa, mutta firman liikevaihto huitelee 100k kieppeillä. En ole mikään yritysmaailman ja kirjanpidon asiantuntija, mutta.....

Ja voisiko joku vääntää rautalangasta tälle tyhmälle "veljelle" että mitä Hussi on edes lopulta tehnyt? Ihmetellyt televisiossa että missä Tami luuraa? Veikkaan että tästä seuraa vielä jotain todella ainutlaatuista!
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Mikäli siis ymmärsin oikein niin Tami häipyi ekana ohjelmasta ja oli saanut vissiin kolme kiloa pois?

114:sta kg:sta 8% on siis kolme kiloa tamin matikalla. Ok.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tami sanoo tienaavansa koulutuskeikoillla 500k - miljoonan vuodessa, mutta firman liikevaihto huitelee 100k kieppeillä. En ole mikään yritysmaailman ja kirjanpidon asiantuntija, mutta.....

Olisiko paikka ilmiantaa Tami veronkierrosta?
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Mikäli siis ymmärsin oikein niin Tami häipyi ekana ohjelmasta ja oli saanut vissiin kolme kiloa pois?

114:sta kg:sta 8% on siis kolme kiloa tamin matikalla. Ok.

Tässähän pitää ottaa huomioon ettei Tami, sen enempää kuin Tamin kroppakaan noudata luonnonlakeja. Tuo kolme kiloa on taottu aikojen alussa sulan auringon sydämessä, joten sitä ei oikein voi verrata tavalliseen ihraan.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Jaaha, tami otti sanojensa mukaan niin hyvän lähdön, että entistä pelipainoa lähellä ollaan sitten kun kausi loppuu. Ilmeisesti on jokin yhteistilaisuus vielä tulossa.

90 pitäisi siis olla mittarissa. Veikkaan 120 olevan lähempänä totuutta.
 

teppana

Jäsen
Mua ihan aidosti kiinnostaisi tietää, ymmärtääkö Tami kuinka sille nykyisin nauraa käytännössä jokainen? Vai onko narsismi niin syvään juurtunutta, että kuvitellaan lähes koko kansan ihannoivan neukkulan kaatajaa ja Ranskan jääkiekon (sekä nyt ilmeisesti jalkapallonkin) nostajaa.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Ja voisiko joku vääntää rautalangasta tälle tyhmälle "veljelle" että mitä Hussi on edes lopulta tehnyt?

kts. henkilövittuilu.fi

Ja tästä lisää Kennoloungen upeissa tiloissa, nyt yksi kukko ja hit the sack. (kts. kuusamakujannapoleonhöyhensaarilla.fi)
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ja voisiko joku vääntää rautalangasta tälle tyhmälle "veljelle" että mitä Hussi on edes lopulta tehnyt? Ihmetellyt televisiossa että missä Tami luuraa? Veikkaan että tästä seuraa vielä jotain todella ainutlaatuista!

Tämän lisäksi Janni on erehtynyt koutsaamaan Tammista, vaikka Juhani koutsasi Ranskan lähes maailmanmestariksi jo ennenkuin Janni edes tiesi mitä huomiohuoraaminen on.

Ensin Tammisella meni sukset Maikkarin kanssa ristiin, nyt nelosen kanssa on kränää. Tami cornerin piti jatkua facebookin puolella, mutta yhden lähetyksen muistan nähneeni, ja se oli niin syvältä perseestä, että ilmeisesti jopa itse Tami ymmärsi lopettaa sen.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Tämän lisäksi Janni on erehtynyt koutsaamaan Tammista, vaikka Juhani koutsasi Ranskan lähes maailmanmestariksi jo ennenkuin Janni edes tiesi mitä huomiohuoraaminen on.

Ai niin, unohdin kokonaan ettei Tamia koutsata, Tami koutsaa aina itse! Luulikohan Tami alunperin että hänet on pyydetty sarjaan valmentajaksi, sitten tuli kova tiputus kun alettiinkin jakamaan läskeille tiimipaitoja ja Tamin kouraan lätkäistiin yksi sen enempää kysymättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös