Katso tarkemmin: ennen-kuvassa on vaalenruskea takki ja nyt-kuvassa on tumma takki. Lisäksi nyt-kuvassa näyttää vähän pulskemmalta kuin ennen.Mitä ihmettä? En kyllä huomannut kuvien perusteella urheilupersoonan habituksessa mitään eroa?
Katso tarkemmin: ennen-kuvassa on vaalenruskea takki ja nyt-kuvassa on tumma takki. Lisäksi nyt-kuvassa näyttää vähän pulskemmalta kuin ennen.Mitä ihmettä? En kyllä huomannut kuvien perusteella urheilupersoonan habituksessa mitään eroa?
No tämä on yksi jatkoajan parhaista ketjuista, eikä vähiten itse sankarin syystä.Tami saa ainakin täällä jatkoajassa todella paljon "media-aikaa" koska on lähes koko ajan "yleinen jääkiekkokeskustelu" palstan tuorein ketju, jolloin Tammisen nimi paistaa esiin palstan etusivulle.
Eihän tällaiseen suoritukseen kukaan rippikoulun käymätön räkänokka pystyisikään
Jutussa: "Ohjelman alussa miehen lähtöpaino oli sadan kilon paikkeilla."Hiljaisen hetken paikka. Tamista 8% on poistunut keskuudestamme: Katso kuvat: Tami Tammisen, 69, kuntokuuri poiki hedelmää – ”Painoa lähti kahdeksan prosenttia”
Jutussa: "Ohjelman alussa miehen lähtöpaino oli sadan kilon paikkeilla."
Joo, 114 kiloa. Josta vasta nyt tajusinkin, että herra oli varmaan tähdännyt tähän, vanhan rekkarinsa tam-114 kunniaksi.
Meikäläisenkin paino huitelee siinä sadan kilon paikkeilla, työvaatteissa kellotin 77 kiloa puntariin.Jutussa: "Ohjelman alussa miehen lähtöpaino oli sadan kilon paikkeilla."
Joo, 114 kiloa. Josta vasta nyt tajusinkin, että herra oli varmaan tähdännyt tähän, vanhan rekkarinsa tam-114 kunniaksi.
Jahas, Tamin punainen Jaquar on viime viikolta alkaen ollut katsastamatta ja siis ajokiellossa. Tämän voi jokainen käydä tarkistamassa Traficomin sivuilta ilmaiseksi.
Saa nähdä tuleeko tästä joku lööppi taas, kun veljet Turun poliisissa pysäyttävät 100 tkm vuodessa ajavan rehellisen yrittäjän. Jäädään odottamaan..
Eikös Taminlle ole edelleen tuo monissa kuvissa näkynyt pun. Jagge, rek. MM....
Täyttä henkilövittuilua tuo olisi Tamille huomauttaa asiasta. Aurinkokuningas ottaisi nilkoista kiinni ja roikottaisi nilkoista Aurajoen sillalta, kuten tekisi Janni Hussin kaltaiselle tyypille:
Tami Tammisella kiehahti kuultuaan, mitä Janni Hussi sanoi hänestä tv:ssä – otti puhelimen kouraansa ja antoi palaa: ”Roikottaisin Aurajoen sillalta nilkoista...”
Juhani Tammisen mukaan hänestä ei niin vain puhuta julkisesti mitä tahansa. – Minulle ei kerrota, missä minun pitäisi olla tai mitä minun pitäisi tehdä! Puhumattakaan siitä, että kerrotaan julkisuuteen, että minä vedän välistä, hän sanoo.www.is.fi
Ei jumalauta Tami on kyllä käsite. Noin hienoa retoriikkaa ja nöyryyttä harvoin näkee.
– En tykkää, että tällaiset mademoiselle Hussit ovat tuolla lärvi auki tietämättä asioista mitään. Jos nämä olisi mun pelaajia, mä roikottaisin niitä Aurajoen sillalta nilkoista ja sanoisin, että mitäs mieltä olet nyt, Tamminen ärähtää.
Täyttä henkilövittuilua tuo olisi Tamille huomauttaa asiasta. Aurinkokuningas ottaisi nilkoista kiinni ja roikottaisi nilkoista Aurajoen sillalta, kuten tekisi Janni Hussin kaltaiselle tyypille:
Tami Tammisella kiehahti kuultuaan, mitä Janni Hussi sanoi hänestä tv:ssä – otti puhelimen kouraansa ja antoi palaa: ”Roikottaisin Aurajoen sillalta nilkoista...”
Juhani Tammisen mukaan hänestä ei niin vain puhuta julkisesti mitä tahansa. – Minulle ei kerrota, missä minun pitäisi olla tai mitä minun pitäisi tehdä! Puhumattakaan siitä, että kerrotaan julkisuuteen, että minä vedän välistä, hän sanoo.www.is.fi
Kyllähän tuon vitutuksen ymmärtää.– Nämä kaksi nuorukaista oli ihan väärässä roolissa. He olivat meitä koutsaamassa, vaikka sen olisi pitänyt olla päin vastoin. Jos sä koutsaat, niin suhtaudu ihmisiin kunnioituksella. Piste. En tiedä johtuuko se huonosta kotikasvatuksesta vai onko neste noussut päähän.
Myötähäpeä level 100. Nolo äijä.
Tami parhaillaan Alfa TV:llä kertomassa itselleen rakkaasta asiasta: itsestään.
Hyi helvetti. On varmasti todella raskasta kuunneltavaa.
Miettikääpä sen lähihoitajan kohtaloa, joka joutuu vanhainkodissa vaihtamaan tämän ukon vaippoja.
En ehtinyt kauaa katsomaan, kun vaimo pakotti vaihtamaan kanavaa.