Hieno, rauhallinen aamu nyt Turun Kuusamakujalla!! Äkillinen muutos sovitussa ohjelmassani( Eurotam OY) sopii mainiosti kiireisen koulutusyrittäjän ( kts.
www.eurotam.com) pelikirjaan!! Alkuperäinen kalenterini osoitti tänään ( to 19.08) kohti Hämeenkylän Kartanoa tänäkin aamuna, mutta yllättävä episodi ja ala-arvoinen käytös kyseisen joukkueen ( tuotantoteam) yhden ns. coachin toimesta muutti suunnitelmani ja siksi Hämeenkylän Kartanon maisemat vaihtuivat osaltani Turkuun ja Eurotam OY:n pääkonttoriin Nereis Business Gardenin viihtyisiin tiloihin ( kts. kennolounge.fi) 4:s kerros- be there!! Aika monessa tuotannossa mukana olleena- YMPÄRI MAAILMAN- eri rooleissa , yksi perussääntö on leimannut näitä ( tuotantoja) ylitse muiden!! Isännät ( juontajat) suhtautuvat vieraisiin KUNNIOITUKSELLA - simple as that!! Tiukat kysymykset, haastamiset , väittelyt etc.. ovat minulle peruskauraa, joihin olen viimeisen 50:n vuoden aikana tottunut- take my word!! !! ,Vielä kerran- NO PROBLEM - TAKE MY WORD!!
Kokonaan toinen asia on se sivistymättömyys ja tökeryys, johon tutustuin ko. formaatin nuoren ns. coachin/ vetäjän toimesta!!
Lyhyesti; oli areena mikä tahansa, poistun paikalta välittömästi kun KUNNIOITUS kutsuttuja vieraita kohtaan puuttuu- PISTE!! ! PISTE!! NYT KÄVI NÄIN- simple as that!!
Nyt uuden businesspäivän kimppuun, buukkaukset, esitteet,, kuvaukset ; koulutusbriiffit etc..saivat lisäaikaa- "simply great", sanon minä!!
Siinä uuden businesspäivän hengessä kaikille pienyrittäjilla ala Eurotam OY- " Have A Great Businessday", Br Tami, CEO Eurotam OY