Kiitoksia linkistä. Katsoin vasta rapid fire, myöhemmin tarkemmin.
On tuo kyllä huima ukko. Tilaisuudessa huomioidaan turvavälit, käytetään kasvomaskia ja johtaja tulee sinne maski leukasuojana. Esittely vedetään "te varmaan tiedätte kuka mä oon" hengessä. Puheenvuorot ihan sitä Tamia perinteisimmillään ja ohessa pikkuvittuilua keskustelun vetäjille ja muille puhujille. Simply Great, sanon minä!
En mä tiedä, voiko tuollaista veljeä sinne valita, mutta kansa päättää. Ja onhan noihin hommiin kaikenlaisia huru-ukkoja ennenkin tullut valituksi.
Niinpä. En tiedä, onko järkeä valita ukkoa, joka sinänsä puhuu hyvää ja kaunista liikunnan ja urheilun puolesta, mutta kuten toikin klippi osoitti, puhuu aina itsestään ja valtuustoon valituksi tullessaan pönkittäisi lähinnä omaa egoaan ja keskittyisi puheissaan omiin tekemisiinsä. Hienoa olis, jos tonne valtuustoon saatais joku liikunnan/urheilun puolestapuhuja. Vahvasti asennevammainen Manu ei ole se henkilö, jonka haluaisin olevan osana tekemässä päätöksiä kotikaupunkini tärkeistä asioista.
Onhan siellä jääriä ja sekopäitä ollut aikaisemminkin ja päätöksenteko on ollu aivan liian hankalaa jo vuosia, yhtään egoistia lisää ei valtuustoon kaivata.
En oo yhtään vielä tutustunu Turun ehdokastarjontaan, mutta vähän ihmetyttää, jos toi spede läpi menee. Kuten oon jo aiemminkin sanonu, helppoa on ulkopuolelta huudella Tamia valtuustoon.
Kuka haluaisi oikeasti tota ukkoa päättämään omista asioistaan? Aurinkovalas tuo väriä valtuustoon, on surkea perustelu.