Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 572 971
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veli Niilo siellä puhuu vastoin parempaa tietoa!! Kyllä se on Lion#79 himself, joka on lopettanut raporttien lähettelyn kyseisen " aviisin " sivuille!! Näin Mr. Tami sanoo facebookissa jollekin asiaa ihmettelevälle:

Kiitos kysymästä lopetin yhteistyön La Gazzetta Dello Sportin veljien kanssa kun liiran kurssi romahti!! Ystäväni Vellu Ketolan sanoin: " Tyhjän saa pyytämättäkin", Br Tami

No siis joo olen tuon kyllä siellä nähnyt. Sitä, että olet joskus n. 20 vuotta sitten lähettänyt sinne faksin tai kirjeen, ei enään voida laskea mukaan.
Vaikka Tami elääkin menneisyydessä ei tarkoita sitä, etteikö ihminen voisi muuttua ja alkaa elään nykyhetkessä
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eilisessä kuntavaalikeskustelussa mainittiin, että monet isot nimet ovat jättäytyneet pois Turun pormestarikisasta vedoten mm. uran luontiin muualla. Tämä selittäisi hyvin Taminkin poisjäämisen, koska koulutuskeikkaa pukkaa sen verran suurella vasaralla ja kirjojakin täytyy kuskailla, että aika ei vaan riitä kaikkeen vähäpätöisempään. Liikuntalautakuntaan on kova pyrkimys, mutta miten olisi kaavoituslautakunta? Kalastuslautakuntaa kaupungilla tuskin on.
 
Viimeksi muokattu:

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veli @The Hawks eikös se ole vasta ensi viikolla

Jäsen Vode on ollut nyt uninen. Kyllä tuo valipaneeli järjestettiin eilen, mutta sen voi katsoa täältä: Mikä on Turun tärkein liikuntarakennuskohde? – Katso ehdokkaiden valinnat TS:n vaalipaneelissa . Ei muuta kuin eväät jääkaapista ja mukavia katseluhetkiä.

ps. En tosiaan tiedä mistä tuo 18.5. päivä tuohon hypähti. Onko minulla kalenterit väärässä vai lukiko jossain tuo päivämäärä väärin. Itse kyllä tiesin, että eilistä tiistaita tarkoitettiin. Pahoittelut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Siellä joku uninen tauno tasalakki on kommentoinut Tamin tämän päivän FB-kirjoitusta:

Juhani,hieman oli lyhyt,mielestäni!

Ette ikinä arvaa mitä Mestari vastasi (laitan spoilereihin niin saatte ihan itse veikata):
Kiitos palautteesta, ohje: " Tee pitempi" , niin verrataan!! JT
On se äijä.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin katsomassa muutaman minuutin ja Manu lähti heti tyylilleen uskollisena kehumaan ensin itseään ja vasta sitten vastasi kysymykseen.

Keskustelun aluksi puheenjohtaja kertoi että pidämme kasvomaskeja ja turvavälit kunnossa, arvatkaa kaksi kertaa millä tavalla legenda, mestari etc...!! oli maskin pukenut.

Pystyin kuuntelemaan noin 10min kunnes meni vati jumiin, Tami ei vaan osaa keskustella asiallisesti.

Surullista
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Itsekin katselen tässä vähän samaa tallennetta ja täytyy heti kompata Tamia tuossa toisessa puheenvuorossaan, että isojen hankkeiden aikaansaaminen vaatii johtajuutta. Kotkan kantasataman edellisen suunnitelman (outlet-keskus) piti olla valmis jouluna 2017. Noh, siihen ei saatu lapionpistoakaan. Nyt seuraava hanke (Xamkin kampus ja tapahtuma-areena) on jo ensimmäisen aidan kohdalla ylittänyt budjetin 10 miljoonalla ja kohta alkanee kilpailutus uudelleen joltain osin.

24-25 minuutin kohdalla alkaa Don pääsemään mukavasti vauhtiin, tai kierroksille. :D Madison Square Garden on jo mainittu.
 
Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kelailin nopeasti läpi tuosta paneelikeskustelusta noita Tamin kommentteja. My god! mitä settiä Tami heittää. Katsokaa veljet keskustelua ajassa 1h05min. Siinä on käytössä vinkuvat hiiret, viheltelyt ja täysi laidallinen omaa kehua jonka Tami tietysti verhoaa sanojen "tämä ei ole mikään Tammisen ego buusti, vaan...". Myös toisen unisen panelistin kuuloa Tami arvioi kriittisesti. Tamin yleinen habitus kyllä kertoo sen, että taitaa 10 askelta elämäsi kuntoon kirjan päällä olla aika paljon pölyä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
" "Käytämme maskeja ja noudatamme turvavälejä." Kaikki vastuunsa tuntevat niin onneksi toimivatkin. " Kuvan kera oikein, kun Manu ei muka toimi oikein.

Siellä tämä "hiiri" Penttinen ampuu taas "kovilla". Saa nähdä millä tavalla Manu pistää kovan elämän parkujan kuriin.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kiitoksia linkistä. Katsoin vasta rapid fire, myöhemmin tarkemmin.

On tuo kyllä huima ukko. Tilaisuudessa huomioidaan turvavälit, käytetään kasvomaskia ja johtaja tulee sinne maski leukasuojana. Esittely vedetään "te varmaan tiedätte kuka mä oon" hengessä. Puheenvuorot ihan sitä Tamia perinteisimmillään ja ohessa pikkuvittuilua keskustelun vetäjille ja muille puhujille. Simply Great, sanon minä!

En mä tiedä, voiko tuollaista veljeä sinne valita, mutta kansa päättää. Ja onhan noihin hommiin kaikenlaisia huru-ukkoja ennenkin tullut valituksi.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
" "Käytämme maskeja ja noudatamme turvavälejä." Kaikki vastuunsa tuntevat niin onneksi toimivatkin. " Kuvan kera oikein, kun Manu ei muka toimi oikein.

Siellä tämä "hiiri" Penttinen ampuu taas "kovilla". Saa nähdä millä tavalla Manu pistää kovan elämän parkujan kuriin.
Manu näyttää löytäneen delete-nappulan ja kommentti häipyi hetkessä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
" "Käytämme maskeja ja noudatamme turvavälejä." Kaikki vastuunsa tuntevat niin onneksi toimivatkin. " Kuvan kera oikein, kun Manu ei muka toimi oikein.

Siellä tämä "hiiri" Penttinen ampuu taas "kovilla". Saa nähdä millä tavalla Manu pistää kovan elämän parkujan kuriin.
Montakos kertaa tämä "veli" Penttinen on itse istunut vaalipaneelissa? Villi veikkaus, että vastaus on luokkaa "next to zero" joten karavaani kulkee ja hiiret vinkuu!
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samalla parhaat onnittelut ex- pelaajalleni Pekka Virralle ( silloin TuTo Hockey)
Onkohan Tami unohtanut että Pexi pelasi Ässissä oikein liigaakin pari kautta Tamin alaisuudessa, vai miksi mainitsee aina vain tuon Tuton divari kauden? Vai onko syynä se että Pexi sai lähteä Tamin joukkueesta kesken kauden?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan Raipe unohtui, koska häneen Tami peilaa itseään ja huomaa, ellei ole aivan rinnakkaistodellisuudessa, että koutsina ehkä ne suurimmat taistot jäi kuitenkin kokematta ja jos saavutuksia aletaan vertaamaan, niin Tamin tasoisia valmentajia löytyy ja jotkut, korjaan useat tuntuvat häviävän historian hämäriin, ellei sitten pidä itsestään meteliä kuten Tami.

Olisiko jopa niin että Tamilla on Liigassa voittoja valmentajana noin 356. eniten. Taakse jää veli Sihvonen, ja muutama muu. Sihvosen kanssahan Tamilla on ollut jos jonkinlaisia haaveita vai oliko se toisin päin.

Kyllä Tami kokeneena kirkkomiehenä (as a player as a coach) tietää milloin kannattaa olla ampumatta siniseltä vastustajaa polkkareihin. Siitä tulis välitön vastahyökkäys, ja joku saattais lyödä faktat pöytään de facto.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kas kummaa, Raipe unohtui mainita. Eipä Raipella varmaan mitään tekemistä ollutkaan sen kanssa, että nämä mainitut nuoret pääsivät isoon rooliin ja myös onnistuivat siinä.

Kovin kummallista on kyllä Aurinkokuninkaan suhtautuminen Raipeen. Joissain muissa yhteyksissä muistetaan kyllä hehkuttaa aina kaikki kummin kaimatkin, mutta tämän kauden Tepsin kohdalla valmentaja unohtuu täysin.

Tami hyvä, jos kärsit huonomuistisuudesta, niin ymmärrän sen, koska ikää alkaa jo olla. Muussa tapauksessa: mä häpeän!!!
Veli @nummenkallio, mä häpeän myös. Onhan se aika noloa että jääkiekkoleijonaksi ja legendaksi joka yhteydessä itseään kutsuva herra sivuuttaa toisen jääkiekkoleijonan hienon saavutuksen täysin. Tami usein peräänkuuluttaa arvostusta ja kunnioitusta muilta, mutta nyt voidaan samaa palloa heittää hänen suuntaansa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mahtava puheenvuoro tuo ajassa 1:05. Tami on opettanut yli 70 pelaajaa golfin saloihin. Ei mitään omakehua tosin vaan nää on faktoja. Maskiakin pitää paremmin kuin muut
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Oli kyllä niin HC:ta kamaa toi paneeli, että ei voinut katsoa kuin pieninä annoksina, ehkäpä myöhemmin loput. Mutta sen verran tarjoiltiin vaalikarjallle ja unisille ehdokkaille 60 minuutin, ellei jopa 90 minuutin painetta, että kaikki vaalipaneelit tunnetaan tästä lähtien nimellä "aurinkopaneeli".
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Siellä joku uninen tauno tasalakki on kommentoinut Tamin tämän päivän FB-kirjoitusta:

Juhani,hieman oli lyhyt,mielestäni!

Ette ikinä arvaa mitä Mestari vastasi (laitan spoilereihin niin saatte ihan itse veikata):
Kiitos palautteesta, ohje: " Tee pitempi" , niin verrataan!! JT
On se äijä.

Kuka rohkeaa heittäytyä Tamin lämärin eteen, mutta eikös oikea kirjoitusmuoto olisi pidempi..
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitoksia linkistä. Katsoin vasta rapid fire, myöhemmin tarkemmin.

On tuo kyllä huima ukko. Tilaisuudessa huomioidaan turvavälit, käytetään kasvomaskia ja johtaja tulee sinne maski leukasuojana. Esittely vedetään "te varmaan tiedätte kuka mä oon" hengessä. Puheenvuorot ihan sitä Tamia perinteisimmillään ja ohessa pikkuvittuilua keskustelun vetäjille ja muille puhujille. Simply Great, sanon minä!

En mä tiedä, voiko tuollaista veljeä sinne valita, mutta kansa päättää. Ja onhan noihin hommiin kaikenlaisia huru-ukkoja ennenkin tullut valituksi.

Niinpä. En tiedä, onko järkeä valita ukkoa, joka sinänsä puhuu hyvää ja kaunista liikunnan ja urheilun puolesta, mutta kuten toikin klippi osoitti, puhuu aina itsestään ja valtuustoon valituksi tullessaan pönkittäisi lähinnä omaa egoaan ja keskittyisi puheissaan omiin tekemisiinsä. Hienoa olis, jos tonne valtuustoon saatais joku liikunnan/urheilun puolestapuhuja. Vahvasti asennevammainen Manu ei ole se henkilö, jonka haluaisin olevan osana tekemässä päätöksiä kotikaupunkini tärkeistä asioista.
Onhan siellä jääriä ja sekopäitä ollut aikaisemminkin ja päätöksenteko on ollu aivan liian hankalaa jo vuosia, yhtään egoistia lisää ei valtuustoon kaivata.
En oo yhtään vielä tutustunu Turun ehdokastarjontaan, mutta vähän ihmetyttää, jos toi spede läpi menee. Kuten oon jo aiemminkin sanonu, helppoa on ulkopuolelta huudella Tamia valtuustoon.
Kuka haluaisi oikeasti tota ukkoa päättämään omista asioistaan? Aurinkovalas tuo väriä valtuustoon, on surkea perustelu.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Puheenvuorot ihan sitä Tamia perinteisimmillään ja ohessa pikkuvittuilua keskustelun vetäjille ja muille puhujille
Tamia tuntui jatkuvasti häiritsevän se, että hän ei saanut olla jatkuvasti äänessä, oli jopa hermostuneen oloinen. Miten vanha maajoukkueen kapteeni näyttää siltä kuin opettelisi uusia tanssiaskelia. Jokaisessa puheenvuorossa aloitus "seiskyt mittarissa, niin voin..." Todella rasittavaa kuunneltavaa. Olen jo nyt pahoillani Turun veljien puolesta, mikäli Tami pääsee Turun valtuustoon. Mahdollisen tulevan huumorin puolesta olisin taas iloinen siitä, että Tami pääsisi valtuustoon.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen jo nyt pahoillani Turun veljien puolesta, mikäli Tami pääsee Turun valtuustoon. Mahdollisen tulevan huumorin puolesta olisin taas iloinen siitä, että Tami pääsisi valtuustoon.

Huumorimielessä olis varmaan ihan jees. En kuitenkaan haluais tota spedeä päättämään asioista. Onneks Keskusta on Turussa aina ollu marginaalipuolue, joten vähän vaikea on uskoa Manun läpimenoon.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huumorimielessä olis varmaan ihan jees. En kuitenkaan haluais tota spedeä päättämään asioista. Onneks Keskusta on Turussa aina ollu marginaalipuolue, joten vähän vaikea on uskoa Manun läpimenoon.
Jos nyt saa heittää pienen epäilyksen verhon tähän Tamin ehdokkuuteen, ilman parkumista missään metsässä, niin tämähän oli Tamilta vaan yksi keino pysyä pinnalla. Tuskin Tami edes uskoo pääsevänsä läpi Turussa keskustan ehdokkaana. Tami haluaa pysyä edes jotenkin mediassa. Totuus on kuitenkin se, että ketään ei oikeasti kiinnosta pätkääkään Tamin hokemat, prinsiipit ja vislaukset. Koulutuskeikat ovat lähinnä huumoripala jolllekin peräkylien firmoille. Enkä mene parkumaan elämän kovuutta tämän komentin vuoksi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tossa n. 1 h 5 min huudeilla olin näkevinäni Tammisen tekevän jopa erään hyvin arveluttavan käden ojennuksen. My GOD toivottavasti tulkitsin sen väärin...
Mutta se "Onko sulla kuulossa vikaa" kommentti oli aivan huikea
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinpä. En tiedä, onko järkeä valita ukkoa, joka sinänsä puhuu hyvää ja kaunista liikunnan ja urheilun puolesta, mutta kuten toikin klippi osoitti, puhuu aina itsestään ja valtuustoon valituksi tullessaan pönkittäisi lähinnä omaa egoaan ja keskittyisi puheissaan omiin tekemisiinsä. Hienoa olis, jos tonne valtuustoon saatais joku liikunnan/urheilun puolestapuhuja. Vahvasti asennevammainen Manu ei ole se henkilö, jonka haluaisin olevan osana tekemässä päätöksiä kotikaupunkini tärkeistä asioista.
Tuossakin kuntavaalipaneelissa vaikuttaisi olevan kuusi Tamia heittämällä parempaa ja paremmin ajanhermolla olevaa ehdokasta, joilla on paremmat valmiudet tehdä yhteistyötä muiden poliitikoiden ja tahojen kanssa rakentavassa hengessä. Myös urheilutaustaa löytyy, tosin jostain kumman syystä kokoomuksen Sini Häkkisellä, vasemmistoliiton Timo Furuholmilla ja demareitten Mika Maaskolalla ei ole jatkuvaa pakonomaista tarvetta tuoda esille noita saavutuksiaan ammattiurheilijoina toisin kuin eräällä EX Maajoukkuekapteenilla, Kiekkoleijonalla, valmentajalla ja jumppamaikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös