Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 577 270
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katsoin vasta nyt tuon Turkkarin vaalitentin, jossa Tamikin oli mukana. Paljon oli meuhkaamista ja itsekehua, mutta kyllähän Tami on siinä oikeassa, että liikunnalla ja urheilulla on valtava yhteiskunnallinen ja kansanterveydellinen merkitys. Toki muutkin tämän myönsivät, koska tentissä oli urheilutaustaisia ehdokkaita, mutta mielestäni Tami toi tätä hyvin painokkaasti esille, kuten pitääkin. Oli Tamista mitä mieltä tahansa, niin hän osaa nähdä liikunnan ja urheilun merkityksen hyvin laajasti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ainoat minulle tunnetumpi nimi Keskustalla on Laivorannan ja Tamin lisäksi Timo Laihinen, joka kuulemma antoi aikoinaan sen ratkaisevan äänen Turun Toriparkin puolesta. Pikkupoika ei Laihinenkaan ole vaan mittarissa on jo 71v ja istunut mielestäni aiemmin valtuustossa ainakin Kokoomuksen ja Perussuomalaisten listoilta.

Jep, toriparkin ratkaisevasta äänestä tämä saa kehuskelun aiheen. Tämä Laihinenhan kommentoi Tamin julkaisuihin ahkeraan. Ehkä siis seurannut Tamia Kepuun ;) Hieman höppänä tapaus kaiken kaikkiaan. Asuu sukulaiseni naapurissa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sieltä kukin hiirulainen voi mennä katsomaan tarinaa punakoneen kaadosta. Tami veti elämänsä laukauksen, ensin valelaukaus, sitten takatolpan kautta 35 senttinen ja tilanne 3-0. Tapahtui jotain poikkeuksellista, sillä Tarasov joutui sen kudin jälkeen vaihtamaan maalivahtia.

 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mitähän Kuusamakujalla on tapahtunut kun kello on jo 21.18 ja päivän epistolaa ei ole vielä näkynyt.
Ollaanko täälläkin oltu ihan unessa. Mä kysyn. Ettekö Te häpeä
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mitähän Kuusamakujalla on tapahtunut kun kello on jo 21.18 ja päivän epistolaa ei ole vielä näkynyt.
Ollaanko täälläkin oltu ihan unessa. Mä kysyn. Ettekö Te häpeä
Veli Niilo, muista, slow and steady gets you ready!! Eiköhän huomenna taas saada päivitystä Kuusamakujan tilanteeseen. I assume. Voihan se olla että lapsenlapset on taas tuupattu Juhanille & Madamelle viikonlopuksi ja vauhtia on kuin Monzassa. Silloin ei edes copy + paste päivityksiä ehdi tekemään. Take my word!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Silloin ei edes copy + paste päivityksiä ehdi tekemään. Take my word!!
Ja Aurinkokuningashan ei mitään leikepöytiä tunne, niiden käyttäminen on näsäviisaiden hiirulaisten hommaa lämpimissä ofiiseissa!! Päivitykset kirjoitetaan yhdellä sormella, " slow and steady gets you ready"-hengessä!! Ainoa edes etäisesti leikepöytää muistuttava termi, jonka # 79 tuntee on Madame Tammisen herkullinen viiden tähden ( five stars) leikkelepöytä, i assume!!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Vähän mä olen kyllä pettynyt mikäli Fisherman #1 ei ole viikonloppuna Haapaluodon maisemissa, Airiston parhaiden kalavesien äärellä. Luulisi että nyt on siinä bisneksessä "High Season". Ei silloin kuulu missään Kuusamakujalla olla sanomalehtiä lukemassa. Take my word!!
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Nyt on sitten ehdokasnumerot kaikille kuntavaalien ehdokkaille ja Maestron numero on Turussa #136. Toki häpeällistä että legendaarinen #79 meni jollekin RKP:n ehdokkaalle. Kysynpä vaan kuinka monta ohjauspeliä tämä ehdokas on laittanut kuntoon?!! Häpeällinen tämä systeemi jossa on selkeästi oikeat ja väärät.

Jotain hyvää kuitenkin Aurinkokuninkaalle...tuo ehdokasnumero taitaa olla lukuna hyvin lähellä sitä Tamin todellisten syöttöjen määrää Leijona-paidassa. Häpeällisesti jälleen tilastot sortavat Maestroa, take my word!! Lisäksi tuo numerohan on myös varsinainen äänestyspäivä eli 13. kesäkuuta. Loistava tilaisuus pistää Maestron ilmoitus TS:n etusivulle vaalipäivänä, tarkista oikea numero lehden päivämäärästä. Siinä unisimmatkin turkulaiset ymmärtää kenties ketä äänestää, I assume.

Vaadin myös ehdottomasti, jos Maestro valitaan valtuustoon, niin jatkossa numero 136 jäädytetään Turun kunnallisvaaleissa eikä sitä kukaan enää jatkossa voi käyttää. Turku on kulttuurikaupunki, niin luulisi tämän verran kunnioitusta löytyvän!?? Siinä voittajien hengessä best regards #79 Lion #136 vote
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Taitaa RKP:n ehdokas saada itselleen kuulumattomia ääniä melkoisen määrän. Äänestysnumeroaan voisi verrata jopa lottovoittoon.
Eli jos Tami ei mene läpi, niin se on systeemin vika. Menivät antamaan Tamin numeron jollekin toiselle ja ihmiset kun automaattisesti äänestävät #79 niin iso kasa ääniä menee todellisuudessa täysin väärälle ehdokkaalle. Miten näin huolellisesti ollaan voitu sössiä, mä kysyn? Tämä episodi on häpeällinen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä tässä mietin että miten paljon se kiinnostaa Turkulaista äänestäjää että Manu on ollut nostamassa Oululaista joukkuetta liigaan joskus yli 20 vuotta sitten. Tai sitten tuossa haastattelussa luotiin jo ensimmäisiä askelmerkkejä 2023 eduskuntavaalien kampanjaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mä tässä mietin että miten paljon se kiinnostaa Turkulaista äänestäjää että Manu on ollut nostamassa Oululaista joukkuetta liigaan joskus yli 20 vuotta sitten. Tai sitten tuossa haastattelussa luotiin jo ensimmäisiä askelmerkkejä 2023 eduskuntavaalien kampanjaan.
My god mitä brändin päälle kusemista!!! Etkö sinä hiirulainen ymmärrä, että KAIKKI tietävät Tamin saavutukset TAKE MY WORD!

2021 Turku, 2023 pääministeri ja 2024 presidentti.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisi ihan mielenkiintoista lukea Tamin ajatuksia vaalikoneista. Toistaiseksi ainoa teesi vaaleissa on, että urheilukenttien palloilu kielletty kyltit vittuun ja vähän päänaukomista. Toki en usko, että Tami mihinkään vaalikoneeseen vastaa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Suomenmaassa Tamin haastattelu:

Tauno Tasalakki mainittu.

My God mikä artikkeli - yhtä sitaattia!! Mun termi tälle on " One quote breaks any journalist and reader ". Siinä Pulitzerien ja Lumilapio-palkintojen hengessä " Have a winning Keskusta ( kts. ei päässä ) election " !!!
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Mitä mun silmäni juuri lukivat. My God, vihjaatko sä että Taminkin kaari on laskeva? Ei ainakaan se kaari johon tuossa jutussa viitataan. Take my word and mind your own sleepy business!!
Veli Hawks, jokainen kiekkoihminen tietää että sateenkaaren päästä löytyy aarre. Kaksi laskevaa kaarta, kaksi aarretta. Keskusta + Tami = "Winning combination". Palataan asiaan, kun olet legendaarisen puolueen (Väyrynen, Kekkonen, Alkio etcetera to name a few) ehdokaslistoilla ja nostamassa Keskustaa jälleen pääministeripuolueeksi!!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
My GOD mitä paskaa toi tänne linkitetty "haastattelu" oli. Siis eikö toimittajalla ole kunnioitusta Tamia kohtaan. Eihän tota voi edes haastatteluksi kutsua. Toihan on ihan älyttömän lyhyt ja ei sisällä kuin vaan Kärppiin liittyvän omakehun. Missä kunniotus,mä kysyn.
Missä Lukon nousu, Vaasan huuma, Cleveländ, Kokudu Keikodu, Sveitsi, Ranska.... Mä kysyn, mä häpeän
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Missä viipyy Manun päivitys? Nyt on kyllä tosi verkkainen tahti Manulla. Ei kait Anni & Ellakaan nyt voi näin paljoa virtaa viedä pois, joten syy tuskin heissä, i assume.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Missä viipyy Manun päivitys? Nyt on kyllä tosi verkkainen tahti Manulla. Ei kait Anni & Ellakaan nyt voi näin paljoa virtaa viedä pois, joten syy tuskin heissä, i assume.
Tänään tuskin enää päivitystä tulee, ainakaan Juhani ei ole tunnetu siitä että illalla tarinoita kirjoitettaisiin. Muista veli Fiftie että päivitystä odotellessa sulla on hyvää aikaa lukea maestron kirjallista tuotantoa. Ota vaikka kirjahyllysi kunniapaikalta "Suomi nousuun" tai "Aurinkokuningas". Näiden bestsellerien hengessä, have a winning saturday evening!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Missä viipyy Manun päivitys? Nyt on kyllä tosi verkkainen tahti Manulla. Ei kait Anni & Ellakaan nyt voi näin paljoa virtaa viedä pois, joten syy tuskin heissä, i assume.

Eiköhän siellä ole pöydällä taas valtava nippu sopimustarjouksia pitkin Euroopan ja Pohjois-Amerikan huippuorganisaatioita, take my word! Niitä läpikäydessä ei aina Facebookia jaksa päivitellä.

Jossain välissä pitää myös käydä Busterilla verkkoja kokemassa, vetää koulutuskeikkoja ympäri Suomea (jos "veli" poliisi sallii Jaggen paahtaa maanteillä), postittaa (ja kuljettaa) elämäkertoja kaikille kiinnostuneille (tilauksia myös ulkomailta, Japania ja Ranskaa myöten), käydä golfkentällä laittamassa unisten golffareiden swingejä kuntoon, tehdä vaalityötä, lätkiä kiekkoa vanerilta yläläikkään 159 km/h,- tehkää perässä!!! Lukea aamun lehdet, tehdä punttitreenit, aamu- ja iltasaunat, maailmanluokan "brekkarit" by MME Tamminen, jokailtaiset Kukko- pöhnät, kirjeenvaihtajuudet Suomen jääkiekkoliigan otteluista Euroopan huippujulkaisuihin...huh huh. Ei kai kenelläkään muulla riitä aikaa kaikkeen tuohon, paitsi itse Aurinkokuninkaalla.

Voittajien hengessä, lakkia päästä, maximum respect, tehkää perässä, -in case olette unisia, vinkuvia hiiriä, neuvo on tässä: metsän laitaan parkumaan elämän kovuutta, ja sitten menolippu Pohjois- Koreaan, I assume! Take my word! Yours truly, Br #79 Kiekkoleijona, Voittaja! I assume.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös