Oliko se juuri tuplaviski jonka itse maestro kehoitti nauttimaan, ennen kuin siirtyy metsään itkemään?Eiköhän ne tuolta lähimetsästä löydy tuplaviskin ja parkumisen jälkeen, i assume.
Oliko se juuri tuplaviski jonka itse maestro kehoitti nauttimaan, ennen kuin siirtyy metsään itkemään?Eiköhän ne tuolta lähimetsästä löydy tuplaviskin ja parkumisen jälkeen, i assume.
Välillä on käynyt mielessä että mitähän nuo Madamen world class brekkarit (ärsyttävä sana, en itse käyttäisi ikinä) mahtavat sisältää? Tiukkaa kahvia luonnollisesti, mutta mites se ravintopuoli. Päätellen jostain, en usko että siellä ainakaan hedelmiin, raejuustoon, kaurahiutaleisiin, leseisiin, pähkinöihin, mysliin etc. keskitytään. Mutta kyllä mä sen ymmärrän, tuollaiset on piipertäjiä varten. Ei niillä pääse slow and steady gets you ready moodiin. Voittavaa peliä pelaava CEO tarvitsee täyttävän aamupalan, jotta jaksaa aamusta iltaan operoida koulutusbisneksen hektisessä maailmassa.
Mahtaako tuossa satasen penkissä olla ripaus värikynää mukana? Päivityksissäkään ei ole pitkiin aikoihin ollut minkäänlaista mainintaa treenaamisesta. Saattaa olla tuo heitto vähän samaa sarjaa kuin viime talvinen 159 km/h lämäri vanerilta. Back in the days nuo tulokset ovat varmaan olleet totta, mutta lienevätkö enää. I assume....Luonnollisesti samanlainen kattaus, kun Uuno Turhapurolla, i assume. No penkki on Manulla 100 kg, veli hiirellä ei. Take my word!
En tiedä kuinka paljon kepuleilta on mennyt Turussa yleensä ehdokkaita läpi, mutta voihan sekin olla että Tami valituksi tuleekin.
Vaikeinta elämässä on luopuminen ja sen osalta Tamilla on tekemistä. Yllättävän monen eläkkeelle jääneen silmissä on epävarmuutta. Mitä teen uran jälkeen? Millainen tunne on astua alas jalustalta, jonne on muiden ja itsensä nostamana itsensä saatellut? Osaako suulas menestyjä olla vain arkinen Tamminen ja täyttää elämänsä muilla asioilla?Tulipahan katseltua tenttiä. Tavallaan tuli vähän surullinen olo Tamin puolesta, koska ei tuo touhu oikeasti pelitä ollenkaan. Samaa mieltä siitä, että yrittää vielä roikkua väkisin julkisuudessa, vaikka oikeaa kiinnostusta tekemisiinsä ei suuremmin kenelläkään enää ole.
Nyt tulee taas kateellisen hiiren piiperrystä! 100kg on ns. "piece of cake" seitsemänkymppiselle ex-maajoukkuekapteenille, ei sellaiseen mitään treeniä tarvitse!! Urheilutausta ja Madamen brekkarit kaurapuuroineen päivineen sen tekevät!! Nykypäivän veljillä toinen juttu, siellä kun on "pitkäjänteisyys" ja "kunnianhimo" vieraita termejä!! Katsomosta ja facessa huutelu kiinnostaa enemmän, take my word!! Suosittelen Sinullekin penkkituloksen kokeilua, luulen että satanen jää nostamatta, I assume!! Jos nousee niin palataan asiaan!!Mahtaako tuossa satasen penkissä olla ripaus värikynää mukana? Päivityksissäkään ei ole pitkiin aikoihin ollut minkäänlaista mainintaa treenaamisesta. Saattaa olla tuo heitto vähän samaa sarjaa kuin viime talvinen 159 km/h lämäri vanerilta. Back in the days nuo tulokset ovat varmaan olleet totta, mutta lienevätkö enää. I assume....
Jääkiekon alkeet à la Tami Tamminen ja Tinke Lahtinen
Huippukiekkoilijat esittelivät jääkiekkoilijan perustaidot.yle.fi
Siinä teille unisille vähän jääkiekon alkeita.
Ainoat minulle tunnetumpi nimi Keskustalla on Laivorannan ja Tamin lisäksi Timo Laihinen, joka kuulemma antoi aikoinaan sen ratkaisevan äänen Turun Toriparkin puolesta. Pikkupoika ei Laihinenkaan ole vaan mittarissa on jo 71v ja istunut mielestäni aiemmin valtuustossa ainakin Kokoomuksen ja Perussuomalaisten listoilta.
Tai näitä puuttuvia 50 kakkossyöttöä ajalta jolloin uniset toimitsijat...Näyttäisi löytyvän Youtubesta useampia Suomen otteluita 70-luvulta ja vieläpä väreissä. Onko kukaan bongannut yhtään Tamin tekemää maalia?
Veli Niilo, muista, slow and steady gets you ready!! Eiköhän huomenna taas saada päivitystä Kuusamakujan tilanteeseen. I assume. Voihan se olla että lapsenlapset on taas tuupattu Juhanille & Madamelle viikonlopuksi ja vauhtia on kuin Monzassa. Silloin ei edes copy + paste päivityksiä ehdi tekemään. Take my word!!Mitähän Kuusamakujalla on tapahtunut kun kello on jo 21.18 ja päivän epistolaa ei ole vielä näkynyt.
Ollaanko täälläkin oltu ihan unessa. Mä kysyn. Ettekö Te häpeä
Ja Aurinkokuningashan ei mitään leikepöytiä tunne, niiden käyttäminen on näsäviisaiden hiirulaisten hommaa lämpimissä ofiiseissa!! Päivitykset kirjoitetaan yhdellä sormella, " slow and steady gets you ready"-hengessä!! Ainoa edes etäisesti leikepöytää muistuttava termi, jonka # 79 tuntee on Madame Tammisen herkullinen viiden tähden ( five stars) leikkelepöytä, i assume!!Silloin ei edes copy + paste päivityksiä ehdi tekemään. Take my word!!
Mitähän Kuusamakujalla on tapahtunut kun kello on jo 21.18 ja päivän epistolaa ei ole vielä näkynyt.
Ollaanko täälläkin oltu ihan unessa. Mä kysyn. Ettekö Te häpeä
Eli jos Tami ei mene läpi, niin se on systeemin vika. Menivät antamaan Tamin numeron jollekin toiselle ja ihmiset kun automaattisesti äänestävät #79 niin iso kasa ääniä menee todellisuudessa täysin väärälle ehdokkaalle. Miten näin huolellisesti ollaan voitu sössiä, mä kysyn? Tämä episodi on häpeällinen.Taitaa RKP:n ehdokas saada itselleen kuulumattomia ääniä melkoisen määrän. Äänestysnumeroaan voisi verrata jopa lottovoittoon.
My god mitä brändin päälle kusemista!!! Etkö sinä hiirulainen ymmärrä, että KAIKKI tietävät Tamin saavutukset TAKE MY WORD!Mä tässä mietin että miten paljon se kiinnostaa Turkulaista äänestäjää että Manu on ollut nostamassa Oululaista joukkuetta liigaan joskus yli 20 vuotta sitten. Tai sitten tuossa haastattelussa luotiin jo ensimmäisiä askelmerkkejä 2023 eduskuntavaalien kampanjaan.
"Keskustalla on ollut oman aikansa glory days, ja sitten se kaari on taas laskenut."Suomenmaassa Tamin haastattelu:
Juhani "Tami" Tamminen lähti keskustan ehdokkaaksi, kun riittävän kovat kundit pyysivät - Suomenmaa.fi
”Olen ollut näitä kansanliikkeitä herättämässä, siitä on jäänyt ajatuksia farmarien takataskuun.”www.suomenmaa.fi
Tauno Tasalakki mainittu.