Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 611 658
  • 7 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kiireinen päivä, nyt jo onneksi iltapäivän puolella ( 15.35) ja Kuusamakujan " home officen " pöydän ääressä!! Auto huollosta ( Jaguar XF 3.0 D ) ja tuntuu nyt toimivan ; kiitos" Fixus veljien" toiminnan Turun Viirilähteentien korjaamolla!! Kyllä oli monimutkainen operaatio- take my word!! Ymmärrän, että merkki ( Jaguar ) ei ole ns."household" kategoriaa, mutta silti minulle on uutta , että vasta " Fixus Veljet " saivat homman toimimaan , merkkivalot sammuksiin ja auto ajokuntoon!! Paljon ajavana ( 80.000 - 100.000 km) vuodessa auto on businekseni tärkein työkalu, yhdessä läppärin ( Lenovo) ja puhelimen ( Yokophone ) kanssa!!
Se siitä!! Illalla ( 17.50 ) olen Team Keskustan " Teams " palaverin kautta tiukasti mukana ; kiitos kutsusta Laura Ruohola ; Maija Silvolahti & Team !! " Det låter intressant" sanoisivat ruotsalaiset ystäväni Hans " Virus " Lindbergin & Magnus Källmanin ( Timrå IK ) johdolla!! Viruksen kanssa oli ilo työskennellä Sveitsin Maajoukkueen ( A & Nuoret U-20 ) parissa!! Virus oli edeltäjäni ; yhdessä hoidimme mm. Turun kisat ( 1991) ja siitä minä jatkoin ( ass.Coach ) Ernst Brudererin kanssa Albertvillen kisoihin 1992 helmikuu ja sitten " kiitos " Rene Faselin " täydellisen moraalikadon " oli aika pakata kamat ( Family Tamminen ) neljän ( 4) hienon Sveitsin vuoden jälkeen!! Herra jestas , minkälaisia ns. leadereita hienon pelimme johtopaikoilla ko. aikaan pyöri!! Onneksi en ostanut autoani Reneltä; sen ostin Beat Blatterilta , hienolta ex kilpa-ajajalta , jonka Garage Blatter dominoi silloin huippumerkkien ( Mercedes; BMV , Audi, Porsche etc.. ) myyntiä Wallisin kanttoonissa!! Sinne - Wallisin kanttooniin - suuntaamme taas kesällä ( heinä-elokuu ) in case aikataulut ja " epidemiatilanne" suinkin sallii!! Joka tapauksessa Cranc Montanan upea golfkenttä tulee taatusti vierailtua ja pelattua useampaan kertaan! Siellä kun minulla on " ikuinen membership", jonka kentän hallitus Mr. Barras & hallitus minulle luovuttivat Sierren historiallisen nousun ( B:stä A Liigaan ) keväällä 1990 tapahduttua !! Se nousu kuului kategoriaan " Minne för Livet" jota karnevaalia ja juhlintaa kun olivat todistamassa mm " Pizzakeisari " Dennis Rafkin Turusta perheineen ja ystävineen!! Oli hienoa nähdä Dennis & Team paikalla spontaanisti , olivat lomalla hiihtämässä lähiseudulla ja eri uutiskanavien ja lehtien ( Nouvelliste ; Blick , etc.. ) myötä olivat tietoisia kiihkeästä kiekkoillasta meidän tunnelmallisessa " Graben Areenassa " joka ko iltana oli ns. " Jam Packed" koska hallin capacity oli normioloissa 6.000 , nyt ko iltana halliin tunkeutui yli 8000 katsojaa!! Paikallinen poliisi oli ns. " meidän miehiä" , joten homma onnistui kiitos Guy Grittanin, joka hoiteli sivutoimisesti joukkueen hierontaa, teippausta etc.. !! Siinä - historiallisen nousun ( HC Sierre ) A-Liigaan - hengessä: " Have A Great Hockey Day" , Br Tami, Lion # 79, Head Coach ( ex) HC Sierre 1988-91 !!

Viirilähteentie :D Mistä tuo on Turkuun taiottu?

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
– Saa olla aika perkeleenmoinen pandemia, jollei tällaiseen finaalisarjaan kelpuuteta yleisöä! Voin kertoa, että jos allekirjoittanut, Vellu Ketola ja kumppanit olisivat jääkiekkomme johtopaikoilla, tilanne olisi pomminvarmasti aivan eri, Tami jylisee Seiskalle kotoaan Turun Kuusamakujalta.

Tami seiskassa. Tässä koko juttu jos kiinnostaa:Juhani Tamminen on valmis julistamaan sodan Raumalle – varoittelee ennätysnälkäisestä Turun Palloseurasta: ”Luvassa helvetinmoinen inferno!”

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Myöntääkö Tami ensimmäistä kertaa itse, että kilometrejä voi tulla jopa reilusti alle 100 000 vuodessa? My god!

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
– Saa olla aika perkeleenmoinen pandemia, jollei tällaiseen finaalisarjaan kelpuuteta yleisöä! Voin kertoa, että jos allekirjoittanut, Vellu Ketola ja kumppanit olisivat jääkiekkomme johtopaikoilla, tilanne olisi pomminvarmasti aivan eri, Tami jylisee Seiskalle kotoaan Turun Kuusamakujalta.

Tami seiskassa. Tässä koko juttu jos kiinnostaa:Juhani Tamminen on valmis julistamaan sodan Raumalle – varoittelee ennätysnälkäisestä Turun Palloseurasta: ”Luvassa helvetinmoinen inferno!”
Pitipä kerrankin lukea seiskaa, ja kannatti kyllä. Tami niputti niin kovat statementit, jotta Raumalaiset hiirulaiset parkuvat elämän kovuutta tämän luettuaan metsän laidassa, i assume.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tamilla taas "pientä" lapin lisää näköjään Facebook jutuissaan Sveitsin nousukaudelta, kun Grabenin normi kapasiteetti 6000 ja ko iltana yli 8000, mutta Eliteprospects ja Wikipedia kuitenkin tietää kertoa, että Grabenin kokonaiskapasiteetti on 4358 henkilöä. Vai onko siellä uniset Sveitsin veljet pienentäneet hallia eivätkä ole hyödyntäneet Tamin luomaa kiekkobuumia?

Ja nopeasti se Tamin mielipide Tepsistä sitten näköjään vaihtui, kun veljet pääsi finaaliin saakka. Mites se Don itse sanoikaan 2014 vuoden U20-kisojen finaalin aikana, kun kritisoi Faselin poliittisesti valittuja seeproja? "Se on ku elämäs ylipäätään, eli jos sä oot jotain mieltä, ni älä oo sitte paskahousu ja vaihda sitä sun mielipidettä seuraavis liikennevaloissa!"

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

– Tiedän kokemuksesta sen tunteen, kun pääsee nuorena miehenä aistimaan sen momentumin – heitinhän aikoinaan itsekin jo 16-vuotiaana Tepsissä mustaa pussiin!

Nyt paljastui yksi lukuisista medioista, joihin Tami kommentoi Liigan finaaleja. Löytyy varmasti samat jutut myös tärkeimmistä keskieurooppalaisista laatujulkaisuista.

Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kiireinen päivä, nyt jo onneksi iltapäivän puolella ( 15.35) ja Kuusamakujan " home officen " pöydän ääressä!! Auto huollosta ( Jaguar XF 3.0 D ) ja tuntuu nyt toimivan ; kiitos" Fixus veljien" toiminnan Turun Viirilähteentien korjaamolla!! Kyllä oli monimutkainen operaatio- take my word!! Ymmärrän, että merkki ( Jaguar ) ei ole ns."household" kategoriaa, mutta silti minulle on uutta , että vasta " Fixus Veljet " saivat homman toimimaan , merkkivalot sammuksiin ja auto ajokuntoon!! Paljon ajavana ( 80.000 - 100.000 km) vuodessa auto on businekseni tärkein työkalu, yhdessä läppärin ( Lenovo) ja puhelimen ( Yokophone ) kanssa!!
Se siitä!! Illalla ( 17.50 ) olen Team Keskustan " Teams " palaverin kautta tiukasti mukana ; kiitos kutsusta Laura Ruohola ; Maija Silvolahti & Team !! " Det låter intressant" sanoisivat ruotsalaiset ystäväni Hans " Virus " Lindbergin & Magnus Källmanin ( Timrå IK ) johdolla!! Viruksen kanssa oli ilo työskennellä Sveitsin Maajoukkueen ( A & Nuoret U-20 ) parissa!! Virus oli edeltäjäni ; yhdessä hoidimme mm. Turun kisat ( 1991) ja siitä minä jatkoin ( ass.Coach ) Ernst Brudererin kanssa Albertvillen kisoihin 1992 helmikuu ja sitten " kiitos " Rene Faselin " täydellisen moraalikadon " oli aika pakata kamat ( Family Tamminen ) neljän ( 4) hienon Sveitsin vuoden jälkeen!! Herra jestas , minkälaisia ns. leadereita hienon pelimme johtopaikoilla ko. aikaan pyöri!! Onneksi en ostanut autoani Reneltä; sen ostin Beat Blatterilta , hienolta ex kilpa-ajajalta , jonka Garage Blatter dominoi silloin huippumerkkien ( Mercedes; BMV , Audi, Porsche etc.. ) myyntiä Wallisin kanttoonissa!! Sinne - Wallisin kanttooniin - suuntaamme taas kesällä ( heinä-elokuu ) in case aikataulut ja " epidemiatilanne" suinkin sallii!! Joka tapauksessa Cranc Montanan upea golfkenttä tulee taatusti vierailtua ja pelattua useampaan kertaan! Siellä kun minulla on " ikuinen membership", jonka kentän hallitus Mr. Barras & hallitus minulle luovuttivat Sierren historiallisen nousun ( B:stä A Liigaan ) keväällä 1990 tapahduttua !! Se nousu kuului kategoriaan " Minne för Livet" jota karnevaalia ja juhlintaa kun olivat todistamassa mm " Pizzakeisari " Dennis Rafkin Turusta perheineen ja ystävineen!! Oli hienoa nähdä Dennis & Team paikalla spontaanisti , olivat lomalla hiihtämässä lähiseudulla ja eri uutiskanavien ja lehtien ( Nouvelliste ; Blick , etc.. ) myötä olivat tietoisia kiihkeästä kiekkoillasta meidän tunnelmallisessa " Graben Areenassa " joka ko iltana oli ns. " Jam Packed" koska hallin capacity oli normioloissa 6.000 , nyt ko iltana halliin tunkeutui yli 8000 katsojaa!! Paikallinen poliisi oli ns. " meidän miehiä" , joten homma onnistui kiitos Guy Grittanin, joka hoiteli sivutoimisesti joukkueen hierontaa, teippausta etc.. !! Siinä - historiallisen nousun ( HC Sierre ) A-Liigaan - hengessä: " Have A Great Hockey Day" , Br Tami, Lion # 79, Head Coach ( ex) HC Sierre 1988-91 !!

Viirilähteentie :D Mistä tuo on Turkuun taiottu?
Arvon mademoiselle UnenNukkuja, luuletko sä että Tami kesken kiireisen bisnespäivän ehtii tuollaisiin nyansseihin kiinnittämään huomiota? Onko se nyt sitten Uhrilähteenkatu tai Viirilähteentie, se on aivan sama!! Turussa kuitenkin. Keskittyisit nyt vaan jakamaan Aurinkokuninkaalle sitä arvostusta, jonka hän puheillaan ja kirjoituksillaan ansaitsee. Sen sijaan että tulee näitä väsyneitä.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
– Tiedän kokemuksesta sen tunteen, kun pääsee nuorena miehenä aistimaan sen momentumin – heitinhän aikoinaan itsekin jo 16-vuotiaana Tepsissä mustaa pussiin!

Nyt paljastui yksi lukuisista medioista, joihin Tami kommentoi Liigan finaaleja. Löytyy varmasti samat jutut myös tärkeimmistä keskieurooppalaisista laatujulkaisuista.

Ainakin oman kuulemani mukaan Tamin kielitaito on melko kansainvälinen, eli kielet tuppaavat vähän sekoittumaan keskenään. Ehkä edellinen raportti on alkanut "16 years old Black pussy" ja päätynyt väärään lehteen.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Myöntääkö Tami ensimmäistä kertaa itse, että kilometrejä voi tulla jopa reilusti alle 100 000 vuodessa? My god!

Tamin vuosikilometri "vertailu" 80-100 tkm / vuosi on vähän sama kuin se, et onko tehot 105 vai 150 pinnaa.
My God...
Itse istun vuodessa ratin ja penkin välissä yli 90 tkm, joten joku haju on että Tami joutuu oikeasti tekeen duunia noihin kilsoihin... Miten se ehtii ?
Ja ei, mä EN HÄPEÄ, Mä en mene metsään huutaan elämän kovuutta.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Keitähän nämä kumppanit olisi? Valavuori ja mystinen Sigge varmaankin, herras- ja tolkunmies Ketola ei tuommoisen tupauunon kelkkaan lähtisi. Minusta tilanne on ihan hyvä näin, jos vaihtoehto olisi Tami ja co.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Saa siinä kyllä hemmetisti suhata Kuusamakuja, "head office", telakka -akselilla että saa edes sen 80t km vuodessa täyteen. Tai kävihän se tässä talvella kerran Raisiossa ja Pasilassa.
Minusta vähän tuntuu, että sellaisessakin tapauksessa jossa esim. ” Veli” Alzheimer tai joku muu vanhuuden vaiva ” to name a few” veisi Tamilta ajokortin ja Jaguar ei enää liikahtaisi metriäkään # 79 : N komennossa FB-päivityksissä mainittaisiin kuitenkin ajomääräksi vähintään 80t km vuositasolla, i assume!! Voi myös olla, että sellaisessa tapauksessa lääkärikunta ja muutama muukin taho ” to name a few” saisi kuulla kunniansa; i suppose??!!

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elvis Presley - Heartbreak Hotel
Uskotteko veljet, jos sanon et mulla on vasempaan pohkeeseen tatuoitu Bro. LION#79 aurinkokunkku?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä voisin käydä kusemassa Tamin Jaguarin konepellille ja tuulilasiin ihan vain siksi, että se on mahdollista. Oikeastaan kiipeän Tamin Jaguarin katolle ja sohotan sieltä.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elvis Presley - Heartbreak Hotel

Liitteet

• IMG-20210507-WA0028.jpg
    IMG-20210507-WA0028.jpg
    148,9 KB · kertaa luettu: 360
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aurinkokuningas jos tuon näkisi niin toteaisi, että: Maximum respect, sanon minä !! Näitä lisää, niin isänmaamme ja kansallispelimme voi hyvin tänään- huomenna ja ylihuomenna!! Maximum respect - take my word!! Siinä voittavan tatuoinnin hengessä ” Have a great day!”, br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lion # 79, Haapaluodon kalamies # 1, lisää: eurotam.com

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.