Kiireinen päivä, nyt jo onneksi iltapäivän puolella ( 15.35) ja Kuusamakujan " home officen " pöydän ääressä!! Auto huollosta ( Jaguar XF 3.0 D ) ja tuntuu nyt toimivan ; kiitos" Fixus veljien" toiminnan Turun Viirilähteentien korjaamolla!! Kyllä oli monimutkainen operaatio- take my word!! Ymmärrän, että merkki ( Jaguar ) ei ole ns."household" kategoriaa, mutta silti minulle on uutta , että vasta " Fixus Veljet " saivat homman toimimaan , merkkivalot sammuksiin ja auto ajokuntoon!! Paljon ajavana ( 80.000 - 100.000 km) vuodessa auto on businekseni tärkein työkalu, yhdessä läppärin ( Lenovo) ja puhelimen ( Yokophone ) kanssa!!
Se siitä!! Illalla ( 17.50 ) olen Team Keskustan " Teams " palaverin kautta tiukasti mukana ; kiitos kutsusta Laura Ruohola ; Maija Silvolahti & Team !! " Det låter intressant" sanoisivat ruotsalaiset ystäväni Hans " Virus " Lindbergin & Magnus Källmanin ( Timrå IK ) johdolla!! Viruksen kanssa oli ilo työskennellä Sveitsin Maajoukkueen ( A & Nuoret U-20 ) parissa!! Virus oli edeltäjäni ; yhdessä hoidimme mm. Turun kisat ( 1991) ja siitä minä jatkoin ( ass.Coach ) Ernst Brudererin kanssa Albertvillen kisoihin 1992 helmikuu ja sitten " kiitos " Rene Faselin " täydellisen moraalikadon " oli aika pakata kamat ( Family Tamminen ) neljän ( 4) hienon Sveitsin vuoden jälkeen!! Herra jestas , minkälaisia ns. leadereita hienon pelimme johtopaikoilla ko. aikaan pyöri!! Onneksi en ostanut autoani Reneltä; sen ostin Beat Blatterilta , hienolta ex kilpa-ajajalta , jonka Garage Blatter dominoi silloin huippumerkkien ( Mercedes; BMV , Audi, Porsche etc.. ) myyntiä Wallisin kanttoonissa!! Sinne - Wallisin kanttooniin - suuntaamme taas kesällä ( heinä-elokuu ) in case aikataulut ja " epidemiatilanne" suinkin sallii!! Joka tapauksessa Cranc Montanan upea golfkenttä tulee taatusti vierailtua ja pelattua useampaan kertaan! Siellä kun minulla on " ikuinen membership", jonka kentän hallitus Mr. Barras & hallitus minulle luovuttivat Sierren historiallisen nousun ( B:stä A Liigaan ) keväällä 1990 tapahduttua !! Se nousu kuului kategoriaan " Minne för Livet" jota karnevaalia ja juhlintaa kun olivat todistamassa mm " Pizzakeisari " Dennis Rafkin Turusta perheineen ja ystävineen!! Oli hienoa nähdä Dennis & Team paikalla spontaanisti , olivat lomalla hiihtämässä lähiseudulla ja eri uutiskanavien ja lehtien ( Nouvelliste ; Blick , etc.. ) myötä olivat tietoisia kiihkeästä kiekkoillasta meidän tunnelmallisessa " Graben Areenassa " joka ko iltana oli ns. " Jam Packed" koska hallin capacity oli normioloissa 6.000 , nyt ko iltana halliin tunkeutui yli 8000 katsojaa!! Paikallinen poliisi oli ns. " meidän miehiä" , joten homma onnistui kiitos Guy Grittanin, joka hoiteli sivutoimisesti joukkueen hierontaa, teippausta etc.. !! Siinä - historiallisen nousun ( HC Sierre ) A-Liigaan - hengessä: " Have A Great Hockey Day" , Br Tami, Lion # 79, Head Coach ( ex) HC Sierre 1988-91 !!
Viirilähteentie :D Mistä tuo on Turkuun taiottu?