Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 578 838
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Myöntääkö Tami ensimmäistä kertaa itse, että kilometrejä voi tulla jopa reilusti alle 100 000 vuodessa? My god!

Tamin vuosikilometri "vertailu" 80-100 tkm / vuosi on vähän sama kuin se, et onko tehot 105 vai 150 pinnaa.
My God...
Itse istun vuodessa ratin ja penkin välissä yli 90 tkm, joten joku haju on että Tami joutuu oikeasti tekeen duunia noihin kilsoihin... Miten se ehtii ?
Ja ei, mä EN HÄPEÄ, Mä en mene metsään huutaan elämän kovuutta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
– Saa olla aika perkeleenmoinen pandemia, jollei tällaiseen finaalisarjaan kelpuuteta yleisöä! Voin kertoa, että jos allekirjoittanut, Vellu Ketola ja kumppanit olisivat jääkiekkomme johtopaikoilla, tilanne olisi pomminvarmasti aivan eri, Tami jylisee Seiskalle kotoaan Turun Kuusamakujalta.

Tami seiskassa. Tässä koko juttu jos kiinnostaa:Juhani Tamminen on valmis julistamaan sodan Raumalle – varoittelee ennätysnälkäisestä Turun Palloseurasta: ”Luvassa helvetinmoinen inferno!”
Keitähän nämä kumppanit olisi? Valavuori ja mystinen Sigge varmaankin, herras- ja tolkunmies Ketola ei tuommoisen tupauunon kelkkaan lähtisi. Minusta tilanne on ihan hyvä näin, jos vaihtoehto olisi Tami ja co.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saa siinä kyllä hemmetisti suhata Kuusamakuja, "head office", telakka -akselilla että saa edes sen 80t km vuodessa täyteen. Tai kävihän se tässä talvella kerran Raisiossa ja Pasilassa.
Minusta vähän tuntuu, että sellaisessakin tapauksessa jossa esim. ” Veli” Alzheimer tai joku muu vanhuuden vaiva ” to name a few” veisi Tamilta ajokortin ja Jaguar ei enää liikahtaisi metriäkään # 79 : N komennossa FB-päivityksissä mainittaisiin kuitenkin ajomääräksi vähintään 80t km vuositasolla, i assume!! Voi myös olla, että sellaisessa tapauksessa lääkärikunta ja muutama muukin taho ” to name a few” saisi kuulla kunniansa; i suppose??!!
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Uskotteko veljet, jos sanon et mulla on vasempaan pohkeeseen tatuoitu Bro. LION#79 aurinkokunkku?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä voisin käydä kusemassa Tamin Jaguarin konepellille ja tuulilasiin ihan vain siksi, että se on mahdollista. Oikeastaan kiipeän Tamin Jaguarin katolle ja sohotan sieltä.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO

Liitteet

  • IMG-20210507-WA0028.jpg
    IMG-20210507-WA0028.jpg
    148,9 KB · kertaa luettu: 342
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aurinkokuningas jos tuon näkisi niin toteaisi, että: Maximum respect, sanon minä !! Näitä lisää, niin isänmaamme ja kansallispelimme voi hyvin tänään- huomenna ja ylihuomenna!! Maximum respect - take my word!! Siinä voittavan tatuoinnin hengessä ” Have a great day!”, br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lion # 79, Haapaluodon kalamies # 1, lisää: eurotam.com
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Aurinkokuningas jos tuon näkisi niin toteaisi, että: Maximum respect, sanon minä !! Näitä lisää, niin isänmaamme ja kansallispelimme voi hyvin tänään- huomenna ja ylihuomenna!! Maximum respect - take my word!! Siinä voittavan tatuoinnin hengessä ” Have a great day!”, br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lion # 79, Haapaluodon kalamies # 1, lisää: eurotam.com

24.4.2017 (eli pian sen jälkeen kun tuo tehtiin) Laitoin Tamin sille nykyään aktiiviselle FB-tilille kuvan tuosta, jha muutaman saatesanan. Tähän päivään mennessä mestari ei ole sitä nähnyt/katsonut. Pitäiskö vähän "upata"?

E: YV laitoin, en feediin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vieläköhän Tamminen on sitä mieltä, että Helmisen palkkaaminen tps valmentajaksi oli karmea virhe?
Joku Facebookissa viihtyvä voisi kysyä.

Mä lähtisin siitä, että huomisessa päivityksessä Tamminen kehuu Helmistä ja viittaa aikoihin jolloin HÄN pelasi itse TPS:in ykköskentässä.
Varmasti saamme lukea, kuinka hän näkee itsensä Pajuniemen munasuojissa. Sama into ja määrätietoisuus.
MY God.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
24.4.2017 (eli pian sen jälkeen kun tuo tehtiin) Laitoin Tamin sille nykyään aktiiviselle FB-tilille kuvan tuosta, jha muutaman saatesanan. Tähän päivään mennessä mestari ei ole sitä nähnyt/katsonut. Pitäiskö vähän "upata"?

E: YV laitoin, en feediin.

Tamin ego ja saavutukset ei mahdu yhdelle FB tilille, joten viestisi saattaa olla mennyt jollekin noista muista jotka nyt ei ole käytössä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinne tulee Facebook-live, josta tulee yhtä iso kuin Maikkarilla - take my word.

Ehkä joku minua vähemmän uninen " veli " muistaa toteutuiko tämä suunnitelma koskaan missään muodossa vai oliko vain saranasormisia kuvaajaveljiä tarjolla, I suppose.

No ainakin jotain Tami Corner -sisältöä tuonne nykyisin ei niin aktiiviselle FB:n Juhani Tamminen -sivulle tuli vuoden 2017 ja 2018 aikana, sen jälkeen kun Maikkarin uniset veljet päättivät katkaista yhteistyön Aurinkokuninkaan kanssa.

Kas tässä, uuden sosiaalisen median Tami Corner -konseptin esittelyvideo Facebookissa:

Tami Corner is back!!

Ja tämän linkin takaa löytyvät ne muutamat videot, joita tuonne kanavalle on uploadattu:

Juhani Tamminen | Facebook (videot)

Tuosta Pitsiturnauksen alusta lähtien luvatusta Facebook-livestä kaukalon laidalta ei ole kyllä mitään muistikuvaa, joten liekö tuli jotain mutkia kuitenkin matkaan, i assume!!
 

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tamilla taas "pientä" lapin lisää näköjään Facebook jutuissaan Sveitsin nousukaudelta, kun Grabenin normi kapasiteetti 6000 ja ko iltana yli 8000, mutta Eliteprospects ja Wikipedia kuitenkin tietää kertoa, että Grabenin kokonaiskapasiteetti on 4358 henkilöä.

My god, joku uninen veli kehtaa väittää että Tami muka liioittelisi joskus asioita!! Mä häpeän!

Ei vais, tämä menee varmaan taas kategoriaan jossa Tami ei vaan ymmärrä että internet paljastaa monet valheet. Jotenkin se ei nyt hiffaa että internets 2.0 sisältää monia tilastoja ja faktoja myös ajalta ennen internettiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös