Mulla on puhelimessa ylhäällä kaikenlaisia kohteita, joissa voisi käydä kun joskus sinne suunnille sattuu menemään. Kuusamakuja (Turku, Sothern Finland !!) on vissiin pari vuotta pyörinyt sillä listalla ja jotenkin vähän harmittaa, kun nyt menin klikkaamaan linkkiäsi ennen kuin omin silmin olen kokenut Kuusamakujan taian. Kaikki nuo salivermeet pihalla ja Jaguar vinossa ( to name a few... !) Äh.Satuin stalkkaamaan legendaarista Kuusamakujaa googlemapsista.
Mulla on puhelimessa ylhäällä kaikenlaisia kohteita, joissa voisi käydä kun joskus sinne suunnille sattuu menemään. Kuusamakuja (Turku, Sothern Finland !!) on vissiin pari vuotta pyörinyt sillä listalla ja jotenkin vähän harmittaa, kun nyt menin klikkaamaan linkkiäsi ennen kuin omin silmin olen kokenut Kuusamakujan taian. Kaikki nuo salivermeet pihalla ja Jaguar vinossa ( to name a few... !) Äh.
Miten Tamilla aika riittää? Jatkuvasti on pöydällä useita coachin tarjouksia ja koulutuskeikat, kirjojen kirjoittaminen ja mereltä kalojen naaraaminen vie aikaa. Jaggella pitäisi ajaa vielä se +100 000 km/v että kilometrit pysyvät kerrotussa määrässä. Hattu ilmaan eli chapeau! Tami!Tätä jotenkin kauhulla odotinkin: Tami kuntavaaliehdokkaana. Kuvittelin puolueeksi jotain muuta, mutta kepulla mennään. (TS:n juttu vain tilaajille, mutta tuo oleellinen tuosta näkyi)
Juhani Tamminen kuntavaaliehdokkaaksi
Kiekkolegenda Juhani "Tami" Tamminen , 70, lähtee Turun kuntavaaliehdokkaaksi keskustan listoilta.www.ts.fi
Tamihan on itse asiassa keksinyt valmentamisen, mutta ei nöyränä miehenä halunnut nimetä asiaa täysin oman nimensä mukaan. Lempinimensä kuitenkin lopulta suostui sanaan upottamaan. Ennen Tamia urheilijathan vaan pellailivat, eikä kukaan ollut kuullutkaan mistään pelisuunnitelmista tai edes treenaamisesta.ps. jos joku ei vielä tiedä, niin sana valmentaminen sisältää itse mestarin lempinimen. Sattumaako?
Nyt turkulaiset hereillä, kai tiedätte ketä äänestetään!?
Tami olisi sopiva mies Turun pormestariksi.Vau, hienoa Tami! Niitä, jotka laittavat itsensä likoon yhteisten asioiden hoitoon on aina arvostettava
Toisaalta ehkä laskelmoitu valinta, koska Kepussa hän ainoa näkyvä ehdokas. Kokoomuksessa on ehdolla kansanedustajia ja Liike Nytissä Jethro.Keskusta on kyllä jotenkin niin ei-tamimainen valinta.
ps. jos joku ei vielä tiedä, niin sana valmentaminen sisältää itse mestarin lempinimen. Sattumaako?
Eikö Tami ollut henkeen ja vereen kokoomuksen ja Iken mies, jolla oli Kanervan kanssa vielä sopimus, että Tami ei sekaannu politiikkaan, eikä Ike jääkiekkoon? Keskusta on kyllä jotenkin niin ei-tamimainen valinta.