Hieno, kiireinen päivä Suomen Turussa Aamun palaveri Lauri Palmusen & Team keskusta kanssa Turun keskustassa Linnankadun officessa!! Pyysivät veljet ja sisaret ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin ja minä suostuin!! Pyydetty on kymmmeniä kertoja, mutta aikaisemmin eri sopimukset ( jääkiekko) eri puolella Eurooppaa ( Olu, Vaasa, Pori, Turku, Zurich, Sierre, Visp, Pariisi etc.. ) ovat muodostuneet esteeksi!! Nyt elämäntilanteeni mahdollistaa ehdokkuuden koska in case pääsen läpi, niin nykyinen businekseni kts.
www.eurotam .com mahdollistaa aikataulujen puolesta myös ko. aktiviteetteja!! Itsenäisenä yrittäjänä ( Eurotam OY) , minä laadin aikataulut asiakkaiden toiveita ja aikatauluja kunnioittaen- take my word!! Joten nyt kuten peli- ja valmennusaikoina on peruskuntokauden aika !! On aika hioa oma aparaatti siihen iskuun , jotta olen valmis kohtaamaan tehtävän haasteet ja potentialliset vastustajat!! In case vastustajat pelaavat unfair peliä, mulle sopii hyvin- take my word!! Silloin on vastustajien syytä olla hereillä- take my word!! Jos vastustajat- tulevat eivät tiedä, please kysykää Venäjän, Ruotsin , Tsekkien , Kanadan , Usan ko. aikakauden veljiltä- he tietävät - take my word!!
Joten siinä " fair play hengessä kaikille Team Keskustan kannattajille ja aktiiveille: " Winner never quits- quitter never wins" - siinä hengessä: " Have a Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY,
www.eurotam.com
Vastustajien syytä olla hereillä. Take my word!