Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 588 462
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tamin kannattais äkkiä perua päätöksenä. Ei mihinkään politiikkaan.

Montreal Canadiensissa on päävalmentajan paikka auki.

Tamihan osaa Aurinkokuninkaana täydellistä ranskaa, joten lienee ykkösehdokas sopimaan tuohon pukukoppiin.

1+1 täytyy olla 2 ?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onneksi en ole turkulainen, muutenhan tässä joutuisi äänestämään ensimmäisen kerran Keskustaa. Tämä on kuitenkin huikea mahdollisuus Turulle saada historian suuruutensa takaisin.

Mietityttää vaan, että jos ei tule valituksi, siinä saattaa muutamakin veli kuulla kunniansa. Selkäänpuukottamista ei Kuusamakujalla katsota hyvällä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mietityttää vaan, että jos ei tule valituksi, siinä saattaa muutamakin veli kuulla kunniansa. Selkäänpuukottamista ei Kuusamakujalla katsota hyvällä.
Liekö tuossa tapauksessa sitten " Veli " Trumphin sanoja mukaellen alkaa taukoamattomat syytökset ennennäkemättömästä vaalivilpistä ja nähdäänköhän Turun kaupungintalolla samantyyppinen episodi kuin USA:ssa loppiaisena.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tamin kannattais äkkiä perua päätöksenä. Ei mihinkään politiikkaan.

Montreal Canadiensissa on päävalmentajan paikka auki.

Tamihan osaa Aurinkokuninkaana täydellistä ranskaa, joten lienee ykkösehdokas sopimaan tuohon pukukoppiin.

1+1 täytyy olla 2 ?
Eiköhän siellä ole jo tarjous Tamin pöydällä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Liekö tuossa tapauksessa sitten " Veli " Trumphin sanoja mukaellen alkaa taukoamattomat syytökset ennennäkemättömästä vaalivilpistä ja nähdäänköhän Turun kaupungintalolla samantyyppinen episodi kuin USA:ssa loppiaisena.
Todennäköisesti näin. Ja Kepu jakautuu kahtia Tamisteihin ja konservatiiveihin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hieno, kiireinen päivä Suomen Turussa Aamun palaveri Lauri Palmusen & Team keskusta kanssa Turun keskustassa Linnankadun officessa!! Pyysivät veljet ja sisaret ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin ja minä suostuin!! Pyydetty on kymmmeniä kertoja, mutta aikaisemmin eri sopimukset ( jääkiekko) eri puolella Eurooppaa ( Olu, Vaasa, Pori, Turku, Zurich, Sierre, Visp, Pariisi etc.. ) ovat muodostuneet esteeksi!! Nyt elämäntilanteeni mahdollistaa ehdokkuuden koska in case pääsen läpi, niin nykyinen businekseni kts. www.eurotam .com mahdollistaa aikataulujen puolesta myös ko. aktiviteetteja!! Itsenäisenä yrittäjänä ( Eurotam OY) , minä laadin aikataulut asiakkaiden toiveita ja aikatauluja kunnioittaen- take my word!! Joten nyt kuten peli- ja valmennusaikoina on peruskuntokauden aika !! On aika hioa oma aparaatti siihen iskuun , jotta olen valmis kohtaamaan tehtävän haasteet ja potentialliset vastustajat!! In case vastustajat pelaavat unfair peliä, mulle sopii hyvin- take my word!! Silloin on vastustajien syytä olla hereillä- take my word!! Jos vastustajat- tulevat eivät tiedä, please kysykää Venäjän, Ruotsin , Tsekkien , Kanadan , Usan ko. aikakauden veljiltä- he tietävät - take my word!!
Joten siinä " fair play hengessä kaikille Team Keskustan kannattajille ja aktiiveille: " Winner never quits- quitter never wins" - siinä hengessä: " Have a Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, www.eurotam.com

Vastustajien syytä olla hereillä. Take my word!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mielenkiintoista olisi nähdä, jos toi huru-ukko pääsisi vaaleissa läpi. Eihän se kykene minkäänlaiseen yhteistyöhön kenenkään kanssa. Siellähän olisi samantien täysi sota pystyssä Leijonan toimesta. Siinä saisi kuulla kunniansa sekä omat että vieraat Tamin laittaessa ohjauspeliä kuntoon. Äijä todennäköisesti lähtisi jo ensimmäisestä kokouksesta ovet paukkuen muiden ihmetellessä 60 minuutin painetta. Toivottavasti tulisi jotain streamejä mahdollisista vaalitenteistä, saisi vähän esimakua tulevasta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pyydetty on kymmmeniä kertoja, mutta aikaisemmin eri sopimukset ( jääkiekko) eri puolella Eurooppaa ( Olu, Vaasa, Pori, Turku, Zurich, Sierre, Visp, Pariisi etc.. ) ovat muodostuneet esteeksi!!
Ja Tamin CV senkun paisuu kun nyt on kerta tällaisessa Olu-nimisessä paikassakin ehättänyt valmentamaan.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Loistava uutinen. En kyllä ymmärrä miten Tami pystyisi tekemään jotain valtuusto-hommia, eihän siellä ole kellään muulla edes SM-tason matseja vyöllään, saati sitten että olisi kantanut leijonapaitaa. Olisiko teoriassa mahdollista, että Tami muodostaisi yksinään koko valtuuston?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Olisiko teoriassa mahdollista, että Tami muodostaisi yksinään koko valtuuston?
Toinen vaihtoehto on, että kun Tami valitaan pormestariksi niin hänelle voitaisiin antaa täysi päätösvalta kaikkiin Turun asioihin (sivutyönä hän voi päättää Tampereenkin asiat), jolloin valtuusto voidaan lakkauttaa tarpeettomana.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joku tyyppi facebookissa: Tami, mitkä asiat ovat rakkaassa kaupungissamme lähellä sydäntäsi, tai mitä haluaisit muuttaa tai uudistaa Turussa?

"Palaan paremmala ajalla, mutta tarjoan expertiisiä ensisijaisesti urheilun ja koulutuksen alueelta!! Jos pelkistän, niin kas tässä: Kun menet eri urheilukentille Turussa ( urheilupuisto, Kupittaa, Parkin kenttä etc.. törmään TAATUSTI plakaattiin jossa byrokraatit ilmoittavat: " Luvaton palloilu kielletty" !! Minä tulen kääntämään omakätisesti kyltit muotoon : " Tervetuloa pelaamaan" !! You got it?? Br Tami"
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Joku tyyppi facebookissa: Tami, mitkä asiat ovat rakkaassa kaupungissamme lähellä sydäntäsi, tai mitä haluaisit muuttaa tai uudistaa Turussa?

"Palaan paremmala ajalla, mutta tarjoan expertiisiä ensisijaisesti urheilun ja koulutuksen alueelta!! Jos pelkistän, niin kas tässä: Kun menet eri urheilukentille Turussa ( urheilupuisto, Kupittaa, Parkin kenttä etc.. törmään TAATUSTI plakaattiin jossa byrokraatit ilmoittavat: " Luvaton palloilu kielletty" !! Minä tulen kääntämään omakätisesti kyltit muotoon : " Tervetuloa pelaamaan" !! You got it?? Br Tami"

Hyvin pelkistetty asia ja samalla täyttä asiaa. Täälläkin luistinkaukalosta sammuu jostain syystä valot melko aikaisin ja pukukoppi menee kiinni. Näytä Tami niille!
 

markusst

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Miami Dolphins
Olen luullut muutamaa täällä aiemmin nähtyä Tamin päivitystä hienostuneiksi imitaatioiksi, kun niitä täällä aiemminkin on näkynyt erinäisten kynäniekkojen toimesta, mutta nyt vasta tajusin että nämähän ovat veli seiskaysin itsensä kirjoittamia hänen omalla Facebook-sivullaan. Miksiköhän ei laita enää tuolle institutionaaliselle sivulleen?

Olisin ennen artikkelin lukemista voinut laittaa pääni pantiksi että lähtee vaaleihin Liike Nytin listoilta, joten Keskusta oli yllätysveto. Tamin saamat huumoriäänet tulevat kepulaisille varmasti tarpeeseen, my fuckingratulations!

Btw. Kaikkien puolesta en voi puhua, mutta ainakin omassa kuplassani tuo turkulaisuuden sisäänpäinlämpiävyyden huipennus eli Heidekenillä syntymisen korostaminen alkaa olla jo aika passé.

Oikeasti olen vain katkera kun olen syntynyt TYKSissä.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tami kyllästyy hetkessä tuollaiseen valtuustohommaan, kun huomaa sen, että ketään ei kiinnosta hänen vuosikymmenten takaiset meriitit. Siellä keskustellaankin jostain koirapuiston roskiksista eikä hänen erinomaisuudestaan pelaajana, valmentajana tai yrittäjänä. Varmasti huumoriarvo on kohdillaan, jos ja kun Tami valtuustoon pääsee. Puheenvuoroja Tami ainakin tulisi käyttämään. Puhe alkaisi tietenkin lauseilla "Hyvät veljet hyvät siskot. Vanhana maajoukkueen kapteenina voin teille kertoa..."
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Btw. Kaikkien puolesta en voi puhua, mutta ainakin omassa kuplassani tuo turkulaisuuden sisäänpäinlämpiävyyden huipennus eli Heidekenillä syntymisen korostaminen alkaa olla jo aika passé.

Oikeasti olen vain katkera kun olen syntynyt TYKSissä.
Minun kuplassani ei tuo Heidekenilla syntyminen vielä riitä siihen, että lasketaan aidoksi turkulaiseksi. Kyllä myös vanhempien ja mielellään myös isovanhempien on pitänyt syntyä Heidekenilla tai Turun keskustassa sijainneessa Seikon synnytyssairaalassa.
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Nythän on sellainen tilanne, että Tamia voi äänestää kaikissa Suomen kunnissa. Kirjoittaa vain että "Tami, Sothern Finland". Oma arvioni määristä on, että n. 200000 ääntä fb-seuraajilta, 50000 ääntä Tamin kouluttamilta (lyseon jumppamaikka) oppilailta, 250000 ääntä Lion 79:n seminaareissa istuneilta koulutettavilta, 100000 ääntä pelaajilta, joita mösjöö on valmentanut, ja loput 4 miljoonaa niiltä Tauno Tasalakeilta, joita Tami on koskettanut joko pelaajana, valmentajana, kommentaattorina, kouluttajana tai kirjailijana. Siitäpä tulee tuo n. 4,6 miljoonaa ääntä, joka on kutakuinkin Suomen äänioikeutettujen henkilöiden kokonaismäärä. Tulee Jaguariin kilometrejä, kun joutuu istumaan kaikissa Suomen valtuustoissa. Take my word!! Style is never out of fashion!! Get outta kitchen, my fuckingratulations!! Heideken!! Heineken!! Kukko!! Cock!!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos Tami pääsee valtuustoon, niin pakkohan niitä kokouksia on seurata. Mutta kuten monet ovat täällä veikkailleet, ehkä Tami kyllästyy hommaan nopeasti. Edustaa pientä ryhmää, jolla ei kamalasti valtaa ole. Voi myös olla, että Eurotamin bisnekset menevät valtuuston kokouksien edelle, jos valita pitää. Ehkä tämä on Tamille eniten sellainen henkilökohtaisen kannatuksen mittaus.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mua kovasti ihmetyttää et miksi www.eurotam.com sivusto on, no jumissa. Miksi sitä ei ole saatu toimimaan
Siellä rakennetaan vaalisivustoa. Kohta julkaistaan entistä ehompi Eurotam kepun vihreissä väreissä ja neliapilatunnuksilla koristeltuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös