Mihin se Vuori on kadonnut joka tuli Rauli Uraman jälkeen päävalmentajaksi ja toi silloin ihan uutta ryhtiä ja puhtia Lukon peliin? Sitä aikaa muistellen olin varovaisen toiveikas ja kun se runko kuitenkin on Vuorella kohdillaan: Niskala, Virtanen, Ahonen, Koivisto, Vahalahti, Gagnon, paluumuuttajat Tukonen ja Saarela jne. ja vaikka miljoonannen kerran itseäni korostaen sanon, että mitään runkosarjan voittoa tai edes kuuden parhaan joukkoon pääsyä en ole odotellut, niin edellytykset jonkinlaisen tuloksen tekemiseen kuitekin ovat olemassa.
Tämän sanominen ei ole helppoa, kun Vuori on kuitenkin ollut niin kauan organisaatiossa ja niinpoispäin, osaa kieltäkin toisin kuin se Dufva, mutta sanon silti: Juha Vuori on Lukon kaikkien aikojen huonoin valmentaja mitä minä muistan. Pitkä etumatka on vielä sellaisillakin humuilla kuten Freddy Lindfors ja Jarmo Tolvanen, Jukka Koivusta nyt puhumattakaan.
Tony Ottinkin aikana olin pelejä katsomassa isän kanssa, mutta en minä siitä äijästä mitään muista, nimen olen kuullut jälkeenpäin ja mukavia tarinoita harjoituksissa tehdyistä kuperkeikoista ja siitä kuinka äijä patsasteli Äijänsuolla aamuin illoin suuret mustat aurinkolasit päässä.
Niin että lähe nyt Vuori menemään kun vielä pääset.