Joukkueen rakennus kaudelle 2008-2009

  • 1 678 998
  • 5 074
Tila
Viestiketju on suljettu.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olisi JHagille, Isakssonille ja Renegadelle yms. jotka asioista ovat perillä sellainen kysymys, että milloin nämä AHL-pakit julkaistaan? Kun olen tuon varusmiespalveluksen takia tällä hetkellä itse aika ulapalla meidän tämän hetkisestä tilanteesta.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Naulan kantaan, oi Analyytikko!

Toinen kotimainen kokenut sentteri, joka olisi lähtökohtaisesti loistava vahvistus 3-4 ketjuun, olisi J-M Yli-Junnila. Tän kaverin liike kaipaa hiomista, mutta sen jos saisi kuntoon, niin parin kauden takainen 25 pistettä rikkoutuisi varmasti.
Yli-Junnilan fan-clubin jäsenyys houkuttelee ainakin minua. Jos Juha-Matti eksyisi paitsi Nybondaksen pakeille myös joskus parturiin, olisin ikionnellinen. Taattua kovakalloista peruspelaamista 1970- ja 1980-lukujen SaiPa -pelaajien tapaan. Yli-Junnila kelpaisi koska tahansa IFK:n pelaavaan kokoonpanoon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olisi JHagille, Isakssonille ja Renegadelle yms. jotka asioista ovat perillä sellainen kysymys, että milloin nämä AHL-pakit julkaistaan?

Tähän on helppo vastata: Kun HIFKiin tulevien AHL-miehien kausi on ohi, heitä voidaan julkaista. Kannattaa toisin sanoen tsekkailla mitkä AHL-jengit vielä jatkavat kauttaan.

Akkanen on myös tarjonnut itseään tryoutille, toivottavasti otetaan, hänhän on harvinaisuus eli puolustaja. Ei jonkun Ramstedtin tai Akkasen tryout mikään huono homma ole, ainakin tietää mitä saa, jos diiliin päädytään ja hintakin on varmaan kohdallaan. Heitetään tuohon vielä Rahikaisen Riku kolmanneksi, tulee varmastikin hakemaan tryoutia. Kaikki nämä heebot ovat siis suunnitelmien ulkopuolelta tulevia mahdollisia kavereita, jotka kannattaa katsoa - kausi on pitkä. Ja toi Yli-Junnila olisi myös meikäläiselle kelpaava kaveri, totaalinen kouhottava puupää. Mistä lähtien HIFK:n on pitänyt olla haudanvakava nippu, jonka jokainen pelaaja on potentiaalinen taitopelaaja?

Ja mitä tulee myllytysosastoon: Minun HIFK:ni pystyisi aina tarjoamaan vastuksen Helgelle. Ihan päivänselvää eikä millään muotoa pois joukkueen yleisestä menestyspotentiaalista. Kaikki meistä katsovat lätkätappelun, kun kohdalle sattuu, ja jokainen meistä toivoo oman voittoa. Turha siitä on jeesustella sen enempää, nyrkkiosasto kuntoon vaan ja edelleen lisätään sitä viihde-elementtiäkin. Ei se ole urheilullisesta menestyksestä pois. Jokerit on sijoittunut Helenius riveissään HIFK:ta korkeammalle liigassa kai jo useamman kerran.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ja toi Yli-Junnila olisi myös meikäläiselle kelpaava kaveri, totaalinen kouhottava puupää. Mistä lähtien HIFK:n on pitänyt olla haudanvakava nippu, jonka jokainen pelaaja on potentiaalinen taitopelaaja?
Yli-Junnila on kyllä kaukana kouhottavasta. Ehkä liigakaukaloiden rauhallisin (lue hitain) pelaaja. Etuina hyvät kädet, välillä varsin näyttäviä kikkoja ja hyvä suojaamaan kiekkoa kokonsa takia. Taitopelaajaksi luokittelisin, breikkaamisen on estänyt liikkeen puute. Koko mahdollistaisi fyysisenkin pelin, muttei ole siinä omimmillaan. Pelannut toki tasapainottavana pelaajana yhdessä liigan kaikkien aikojen legendaarisimmista nelosista Erkki Rajamäki - Ylli - Tuukka Mäkelä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Yli-Junnila on kyllä kaukana kouhottavasta. Ehkä liigakaukaloiden rauhallisin (lue hitain) pelaaja.

Mä muistan tästä kaverista sen Kärppä-pelaajan ajelun, joten aika koheltava kuva on jäänyt. Ja myös fyysinen. En toki ole sen kummemmin häntä seurannut. Muistaakseni on pelannut HIFK:ta vastaan hyvin myöskin ainakin Lukossa. Mulle jää usein mieleen tiettyjä vastustajan pelaajia, jotka haluaisin meille: Marttisestakin haaveilin pidemmän aikaa, Penahan ei löytänyt hänellekään käyttöä.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Mä muistan tästä kaverista sen Kärppä-pelaajan ajelun, joten aika koheltava kuva on jäänyt. Ja myös fyysinen. En toki ole sen kummemmin häntä seurannut. Muistaakseni on pelannut HIFK:ta vastaan hyvin myöskin ainakin Lukossa. Mulle jää usein mieleen tiettyjä vastustajan pelaajia, jotka haluaisin meille: Marttisestakin haaveilin pidemmän aikaa, Penahan ei löytänyt hänellekään käyttöä.

Mä muistan tän kaverin siitä työsulkukauden Lukko-sarjasta. Erinomainen suojaamaan kiekkoa, eivät meinanneet HIFK:n egoisti-kiekkoilijat saada millään kiekkoa tältä Yli-Jumalalta. Liike vähän verkkaista, mutta sitähän voi aina treenata paremmaksi. Tai sitten siihen vierelle Keränen, niin kyllähän nopeuttakin tulee ketjun peliin lisää.

Toivotaan, että Akkanen napataan tryoutille. Mitäänhän siinä ei voi hävitä ja tulisi tämäkin kaveri testattua kunnolla. Jos ei kyvyt riitä, niin takaisin Joensuuhun. Tosin tätä tohdin hieman epäillä, sillä Uramahan muistaakseni olisi miehen halunnut viime kesänä Tapparaan. Eli potentiaalia on.

Tuosta nyrkkisankari-osastosta sen verran (vaikken mä mitään tästä osastosta tiedäkään), niin ottaisin tosiaan Jaakko Harikkalan tryoutille. Bono Heikkinen voinee kertoa Nybondakselle enemmän, millainen mies kyseessä. Ei taida olla mikään puukäsi taidoiltaan, mutta osaa myös heilutella nyrkkejä tarvittaessa.

Jos oikein muistan, niin muutama vuosi takaperin Rauman pitsiturnauksessa ajeli ensin keskialueella Nielikäisen pystyyn ja myöhemmin tappeli tasapäisesti Nielikäisen kanssa. Tän taitaa ainakin Animal pystyä vahvistamaan tai tietämään oikein, jos olen väärässä.

Eli selkeästi brändin näköinen kaveri. Kelpasi muuten Jukka Jaloselle pari vuotta takaperin siirtoajan kynnyksellä syvyyspelaajaksi. Miksei myös tryoutille Kari Jalosen jengiin?
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Eipä tuo AHL kovinkaan montaa "kotiutettavaa" tarjonnut (lomalaiset, pelaavat). Lepistö, Niskala ja Boumedienne. Näistä jos joku "kotiutuu", niin se on Jooseppi pohjoiseen ja Lepistö Jaffalaan. Niskala tekee Koistiset.

Staffan Cronwall sitten, ja nimensä puolesta Ben Lovejoy. Positiivisuussa meille pessimistisille IFK-faneille.

Eli ameriikanpelle-osastolle mennään näiden kahden "jo" signatun osalle. tosin toisessa vastaavassa ketjussa hemmoja ehdollistettiin jos-sanalla.

Edit: Riku Rahikainen, voi vittu. Onneksi huomenna voi vedellä keittoa huoletta muutaman päivän edestä. Tälläsistä nimistähän näkee painajaisia selvinpäin. Seuraavaksi Kaikkonen ja kyykkäävä lohipaita Hakkarainen. Älkää hyvät ihmiset pelotelko.
 

scholl

Jäsen
Ja mitä tulee myllytysosastoon: Minun HIFK:ni pystyisi aina tarjoamaan vastuksen Helgelle. Ihan päivänselvää eikä millään muotoa pois joukkueen yleisestä menestyspotentiaalista. Kaikki meistä katsovat lätkätappelun, kun kohdalle sattuu, ja jokainen meistä toivoo oman voittoa. Turha siitä on jeesustella sen enempää, nyrkkiosasto kuntoon vaan ja edelleen lisätään sitä viihde-elementtiäkin. Ei se ole urheilullisesta menestyksestä pois. Jokerit on sijoittunut Helenius riveissään HIFK:ta korkeammalle liigassa kai jo useamman kerran.

eikö nuoremmista kundeista löydy myllyttäjiä? Se on jotenkin sääli, että samat äijät kuten Nielikäinen ja Helenius pyörivät aina keskusteluissa. Luulisi, että joku nuori kundi voisi kokeilla meininkiä P-Amerikassa ja tulla sitten tänne takaisin. Oikein selkäpiitä karmii, kun näissä keskusteluissa aina puhutaan edellämainituista kahdesta veijarista ja saa sitten nähdä painajaisia siitä, että jompikumpi tulisi IFK:hon. Mietin, että kumpi olisi pahempi - Helenius vai Juha Turkka. Molemmilla on kyllä kaikki mennyt päinhelvettiä ja ovat vielä todella ärsyttäviä ihmisenä. Joku Lostedt on niin miljoona kertaa sympaattisempi tapaus, vaikkei ottelijana olisikaan niin hyvä. En oikein ymmärrä, miksei Pate mahtunut joukkueeseen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eikö nuoremmista kundeista löydy myllyttäjiä? Se on jotenkin sääli, että samat äijät kuten Nielikäinen ja Helenius pyörivät aina keskusteluissa. Luulisi, että joku nuori kundi voisi kokeilla meininkiä P-Amerikassa ja tulla sitten tänne takaisin.

Siim Liivik taisi pari kertaa matsata rapakon takana. Ei tuolla fight cardilla tosin hirveästi vielä mittaa ole mutta kai jotain jäi takataskuun tuollakin sektorilla. http://dropyourgloves.com/Fights/FightCard.aspx?Player=27225&League=22
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siim Liivik taisi pari kertaa matsata rapakon takana. Ei tuolla fight cardilla tosin hirveästi vielä mittaa ole mutta kai jotain jäi takataskuun tuollakin sektorilla. http://dropyourgloves.com/Fights/FightCard.aspx?Player=27225&League=22

Siim hoitaa tuon Pate Lostedt -osaston, eihän sekään mitään pelkää ja jostain ne on myllyhommatkin aloitettava. Lisäksi Siim on oikeasti lahjakas kiekkoilija, ei se huvikseen ole alle 20-vuotisten maajoukkueessa pelannut. Trust me, Siim Liivikistä tulee olemaan meille vielä paljon iloa. Parhaimmillaan hän voi mennä jopa Jakke Ruutu -kategoriaan, on itse asiassa paljon lahjakkaampi ja fyysisempikin kuin Jakke oli vastaavassa iässä. Juuri näitä tämäntyyppisiä omia sällejä kannattaa kokeilla ennemmin kuin ostaa Simo Pulkkeja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Patella tehdä paskaakaan, täysin kädetön jätkä ( maila kädessä tai ilman hanskoja ). turpaan saava "kädetön noutaja" voi olla, vaikka penan mummo ja sellaista ei mielestäni tarvita. Liivik varmasti tarvittaessa noutaa ja toivottavasti yksi tulevista pakeista noutaa ja hoitaa vielä homman himaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
eikö nuoremmista kundeista löydy myllyttäjiä? Se on jotenkin sääli, että samat äijät kuten Nielikäinen ja Helenius pyörivät aina keskusteluissa..

Onhan tuolta idästä nousemassa uusi tähti tälle osa-alueelle eli Jonne Virtanen. Otti jo viime kaudella ennakkoluulottomasti myllyä ja tulevalla kaudella varmasti jatkaa samalla linjalla. Tuskin kauaa enään jatkaa SaiPassa, joten myös IFKn scouttien kannattaa olla hereillä... toivon toki että Porissa ollaan vielä aikaisemmin liikkeellä! ;)
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siim Liivikistä tulee olemaan meille vielä paljon iloa. Parhaimmillaan hän voi mennä jopa Jakke Ruutu -kategoriaan, on itse asiassa paljon lahjakkaampi ja fyysisempikin kuin Jakke oli vastaavassa iässä.
En nyt välttämättä ihan samaan mieltä ole tuosta, että Siim olisi Jakkea paljon lahjakkaampi ja fyysisempi vastaavassa iässä. Jakke oli vastaavassa iässä A:n SM:n pistepörssin kakkonen (pisteen vaajaa ykkösestä muistaakseni) sekä jäähypörssin ykkönen. Jakken lähtö jenkkeihin oli kuulemma pienoinen pettymys liigapuolella, koska hän oli hyvin haluttu myös sinne. Siim toki taas oli WJC-kisoissa, mitä Jakke ei tainnut olla.

Eiköhän meille kuitenkin iloa Liivikistä tule olemaan. Hauska nähdä mitä Hakkarainen saa aikaiseksi tämän Korson hurjan kanssa. Luistelussa olisi myös hieman työnsarkaa edessä.

Itse nostaisin esille Talosen nimen. Siinä kaverissa on erikoista potentiaalia, joka toivottavasti tulee vielä yllättämään monet. Lahjakkuutta ja taitoa riittäisi, mutta ammattiurheilijaksi taitaa olla vielä reilusti matkaa. Hän on kuitenkin ainoa näistä nuorista pakeista, joka halutessaan pystyy avaamaan peliä hyvin ja omaa aineksia pelintekijäksi. Ensi vuonna hän tuskin tulee vielä saamaan peliaikaa, mutta toivottavasti pääsee hakemaan hieman tuntumaa jossain vaiheessa ja räjäyttää pankin seuraavalla kaudella. Talonen oli muuten parhaimmillaan viime vuoden draftilistoilla rankattu suomalaisista neljänneksi. Ok, varausta ei kuulunut, mutta eipä ole Lehterällekään ennen tätä vuotta.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ei Patella tehdä paskaakaan, täysin kädetön jätkä ( maila kädessä tai ilman hanskoja ). turpaan saava "kädetön noutaja" voi olla, vaikka penan mummo ja sellaista ei mielestäni tarvita. Liivik varmasti tarvittaessa noutaa ja toivottavasti yksi tulevista pakeista noutaa ja hoitaa vielä homman himaan.

Teki toissa kaudella jopa pisteitä Bluesille. Oikea roolitus vain.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

d2uce

Jäsen
Tuosta nyrkkisankari-osastosta sen verran (vaikken mä mitään tästä osastosta tiedäkään), niin ottaisin tosiaan Jaakko Harikkalan tryoutille. Bono Heikkinen voinee kertoa Nybondakselle enemmän, millainen mies kyseessä. Ei taida olla mikään puukäsi taidoiltaan, mutta osaa myös heilutella nyrkkejä tarvittaessa.

Harikkalan taidot nyrkkiosastolla ovat vähän niin ja näin, niiden parin hässäkän perusteella. Sen sijaan jotain miehestä kertoo, että oli HPK:ssa pelatessaan oli ilmeisen oma-aloitteisesti käynyt erän alussa Teemu Kesän kimppuun tämän ajeltua HPK:n taitopelaajan Toni Mäkiahon poikittaisella edellisen erän lopussa. Tappelun Harikkala hoiti selkeästi himaan, vaikkei siinä mihinkään spektaakkelimaisiin suorituksiin ylletty.

Toki Jalonen oli asettanut Harikkalan aloitukseen poikkeuksellisesti laitahyökkääjän paikalle, mutta puheiden mukaan idean isänä voidaan pitää Harikkalaa.

Tällainen asenne on aina tervetullutta SM-Liigaan, vaikka tappelutaidot eivät olisikaan ihan sitä terävintä kärkeä. Tekemällähän sitä oppii!
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Kylläpä tänne on ehtinyt taas tekstiä tulla...

Selvennetään nyt vielä tuota aiemmin postaamaani meilikeskustelua Nybarin kanssa, kun se on keskustelua aika lailla aiheuttanut ja näistä sananmuodoista väitellään. Oma mokani oli se, että en laittanut ihan suoraan lainattua tekstiä vaan referoin sitä (tosin se oli kyllä viestin alussa mainittu). Tämän vuoksi jatkislaisten oli toki vaikea erottaa mikä oli suoraan Nybarin näppikseltä ja mikä ei. Mutta niin kuin muutama kirjoittaja (ainakin Pärde ja Nickelback) jo esille toikin, että sananmuodoista on turha tehdä johtopäätöksiä, kun ne eivät kuitenkaan perustu mihinkään pitävään argumenttiin ja voihan se UTJ toki ihan lämpimikseenkin kirjoitella (mitä kyllä suuresti epäilen). Ihan asiallista meiliä kuitenkin tuli ja olen edelleen sitä mieltä, että on hienoa kun fanienkin meileihin vastataan. Joku voi pitää sitä paskanjauhantana tai ajan kulutuksena, kun ei ole muka muuta tai parempaa tekemistä. Minä kuitenkaan en. Arvostan ihmistä, jolla on aikaa vastata, vaikka ihan satavarma on kiire, etenkin näin keväällä ja muutosten alkutaipaleella. Vastaa sitten vaikka, että näitä tietoja ei ulospäin anneta tms. Pääasia kuitenkin, että jollain tavalla noteerataan eikä vaan jätetä kylmästi vastaamatta. Kyllä moni olisi haukkumassa Tompan lyttyyn, kun on niin ylimielinen ettei vastaa edes meileihin jne...
Anyway tämä meili"keskustelu" todellakin käytiin. Ei mulla ole mitään tarvetta tänne paskaa suoltaa. Noh, eipä tuota tainnut kovin moni, jos kukaan edes epäilläkään, ei sillä.

Niin, sen viestin sisältöähän voi siis kukin tulkita miten tahtoo ja kuten jo ekassa asiaa koskevassa viestissä totesin, että en usko kaikkea tietoa saaneeni ja etenkään noiden keskeneräisten sopimusten suhteen...

Kun vastataan, että puolustukseen etsimme kahta mitat täyttävää pelaajaa ja vaikuttaa siltä, että joudumme käyttämään ulkomaalaispaikkoja näihin, sen voi tulkita:

A) tulossa on kaksi ulkomaalaista pakkia eikä muuta
B) tulossa on kaksi ulkomaalaista pakkia jo sainat(t)u(je)n pakki(e)n lisäksi
C) tulossa on ainakin yksi ulkomaalainen pakki, toinen on vielä auki ja se voi olla suomalainen, mutta epätodennäköisesti
D) tulossa on yksi ulkomaalainen pakki ja yksi suomalainen pakki
E) kirjoita oma tulkintasi

Minä itse tulkitsin vastauksesta vaihtoehdon A. Tämän vakuudeksi (siis etenkin tuon lukumäärän vakuudeksi) sain toisen meilivastauksen, missä mainittiin nämä aiemminkin esille tulleet junnupakit (Haverinen, Holmberg, Purolinna, Talonen) ja se, että heille pitää uskaltaa antaa vastuuta jne... Kun olin siis itse vastannut: ...mielestäni p
uolustus näyttää kyllä aika kapealta tuon kahden hankinnankin jälkeen...

Kuten sanottua nämä ovat tulkintakysymyksiä ja toivon, että olen itse tulkinnut väärin. Siitä ei sen enempää, sillä omat toiveeni ovat jo täälläkin olleet. Ja eihän tuo meili poistanut sitäkään vaihtoehtoa, etteikö MYÖHEMMIN (eli verorajan puitteissa) pakkia/pakkeja hankittaisi... Toisin sanoen voipi olla että- VÄÄRIN TULKITTU! =)) Mitään faktaahan minulla(kaan) ei ole ja kuten täältäkin on tullut eri "tietoa" ilmi, että kolme pakkia olisi tulossa.

Katsellaan...
 
Viimeksi muokattu:

Animal

Jäsen
Toivotaan, että Akkanen napataan tryoutille. Mitäänhän siinä ei voi hävitä ja tulisi tämäkin kaveri testattua kunnolla. Jos ei kyvyt riitä, niin takaisin Joensuuhun. Tosin tätä tohdin hieman epäillä, sillä Uramahan muistaakseni olisi miehen halunnut viime kesänä Tapparaan. Eli potentiaalia on.

Tuosta nyrkkisankari-osastosta sen verran (vaikken mä mitään tästä osastosta tiedäkään), niin ottaisin tosiaan Jaakko Harikkalan tryoutille. Bono Heikkinen voinee kertoa Nybondakselle enemmän, millainen mies kyseessä. Ei taida olla mikään puukäsi taidoiltaan, mutta osaa myös heilutella nyrkkejä tarvittaessa.

Rapakon takana on käytössä hyvä käytäntö näiden tryoutien suhteen. Keväämmällä / kesällä järjestää joukkue ns. open tryout -tilaisuuden ja sinne saavat osallistua käytännössä kaikki ketkä haluavat, riippumatta aiemmasta sarjatasosta. Tällä leirillä ei sopimuspelaajat vielä mukana pyörisi ja tästä varsin sekalaisesta nipusta voitaisiin kutsua sitten eism. 5-10 parasta, eli siis ne, jotka todellisuudessa omaavat jotain kykyjä ja aitoa asennetta pelata joukkueessa mukaan treeneihin loppukesäksi.

Pelaajat kehittyvät ja valmentajat vaihtuvat, joten turha viillellä ranteita auki jos näitä Akkasia ja Harikkoloita tulee tryoutille. Ei maksa juuri mitään, ja mikäli tuuri käy, niin sieltä saattaa löytyä syvyyspelaajien lisäksi myös ihan oikeita vahvistuksia.

Jos oikein muistan, niin muutama vuosi takaperin Rauman pitsiturnauksessa ajeli ensin keskialueella Nielikäisen pystyyn ja myöhemmin tappeli tasapäisesti Nielikäisen kanssa. Tän taitaa ainakin Animal pystyä vahvistamaan tai tietämään oikein, jos olen väärässä.

Eli selkeästi brändin näköinen kaveri. Kelpasi muuten Jukka Jaloselle pari vuotta takaperin siirtoajan kynnyksellä syvyyspelaajaksi. Miksei myös tryoutille Kari Jalosen jengiin?

Taisi mennä niin, että tuolloin Nielikäinen oli juuri kovalla uholla tullut Ässiin ja lupasi tarjota porilaisille turnauksessa verta ja sirkushuveja. Varsin ottelun alussa nimenomaan Nielikäinen ajoi Harikkalan selästä ja sai 2+10. Toisessa erässä putosivat sitten kintaat ja voitto tästä ottelusta Nielikäiselle. Ei voida kuitenkaan puhua mistään Harikkalan saamasta turpasaunasta, sillä piti puolensa ihan hyvin. Muistaakseni saman Pitsiturnauksen finalissa Nielikäinen yritti saada Harikkalaa vielä kovan pommin jälkeen toiseen erään, mutta tuolloin ei valssia nähty.

Jukka Jalonenhan käytti Harikkalaa nimenomaan fyysisenä syvyyspuolustajana ja tarpeen vaatiessa noutajana. Yhdessä pelissä Ässien Teemu Kesä teloi kultakypärä Toni Mäkiahon ja seuraavaan erään ylivoimien päätyttyä Jalonen heitti Harikkalan hyökkääjän tontille aloitukseen ja Kesän kimppuun.
 

Animal

Jäsen
Siim Liivik taisi pari kertaa matsata rapakon takana. Ei tuolla fight cardilla tosin hirveästi vielä mittaa ole mutta kai jotain jäi takataskuun tuollakin sektorilla. http://dropyourgloves.com/Fights/FightCard.aspx?Player=27225&League=22

Liivik otti matsia myös silloin Kollien Kanadan turneella muistaakseni tätä kaveria vastaan:
http://www.dropyourgloves.com/Players/Player.aspx?Player=28404

Tuosta Liivikin USHL -fightcardista voidaan huomioida semmoiset seikat, että Liivikin Waterloo Blackhawks ei joukkueena ollut niitä sarjan kovimpia rähinäjengejä ja Waterloon eniten tapelleella pelaajalla ei myöskään ollut kuin neljä lähtöä. Ja toinen noista Liivikin vastustajista, Taylor McReynolds, voidaan lukea yhdeksi sarjan kovimmista tappelijoista. Sarjan eniten tapellut pelaaja oli Andrew Panzarella 13 tappelulla ja sekään määrä ei ole mitenkään erityisen suuri, jos verrataan Kanadan pääjunioriliigoihin. Summa summarum: sarjataso, Liivikin rooli ja joukkueen rakenne huomioiden kaksi tappelua kauteen ei ole mitenkään erityisen vähän, joskaan ei myös mitenkään erityisen paljon. Jos joku ei ymmärtänyt mitä ajoin takaa, niin voidaan käyttää esimerkkinä myös kotoista sarjaamme: Helenius Jortikan Jokereissa tappeli kaksi kertaa kauteen, kun taas Sheddenin Jokereissa Samilla hanskat tippuivat harjoituskausi mukaan luettuna kahdeksan kertaa.
 

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime yönä Albany tippui AHL peleistä ja sieltä ei ainakaan mitään ihan huippu pakkia löydy. Paitsi ehkä yksi joka voisi sen maalinedustan ehkä siivota. Ainakin on sieltä edustalta jokusen äijän poistanut jos noita jäähy määriä katselee vaikka eihän sekään sitä totuutta kerro. Hanskatkin on joskus tippuneet tältä Tim Conboylta on kyllä aika nuori ja heiveröinen mitä noita Fighteja kattelin ,mutta pikkaisen punttitreeniä niin hyvä tulee. Ainakin vastailee puhelimeen. :)
 

#76

Jäsen
Perus HIFK-lähestyminenhän tähän on:
- Turha tiedote, jos ei mitään oikeaa ollut kerrottavana
- Lupaillaan selvästi Murphyä ja Lupaa, jos nämä tai paremmat ei tule, niin Nybärille kenkää
- Jotain jämä tryout-pelaajiako tässä pitää jatkossa katella
ja niin eteenpäin.

Kattellaan rauhassa miten joukkue elää ja itselläni on suuri luotto valmentajiin, jotka pitkästä aikaan ovat luottamusta herättävät. Osaamista liigasta ja näyttöjä tuloksesta löytyy. Olisiko nyt se kaveri puikossa, jonka siipien alla nuoremmista pelaajista tulee jotain käyttökelpoista? Enemmän näyttää, että liigaseurat joukolla alkavat panostaa nuoriinsa, koska kilpailukyky valmiista pelaajista ei enään riitä naapurimaiden liigoihin nähden. Samoin tärkeään rooliin nousenevat omista riveistä maailmalle ponnistaneet kaverit. Aikanaan kun paluu koittaa on hyvä olla suhteet kunnossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös