Olisi JHagille, Isakssonille ja Renegadelle yms. jotka asioista ovat perillä sellainen kysymys, että milloin nämä AHL-pakit julkaistaan? Kun olen tuon varusmiespalveluksen takia tällä hetkellä itse aika ulapalla meidän tämän hetkisestä tilanteesta.
Yli-Junnilan fan-clubin jäsenyys houkuttelee ainakin minua. Jos Juha-Matti eksyisi paitsi Nybondaksen pakeille myös joskus parturiin, olisin ikionnellinen. Taattua kovakalloista peruspelaamista 1970- ja 1980-lukujen SaiPa -pelaajien tapaan. Yli-Junnila kelpaisi koska tahansa IFK:n pelaavaan kokoonpanoon.Toinen kotimainen kokenut sentteri, joka olisi lähtökohtaisesti loistava vahvistus 3-4 ketjuun, olisi J-M Yli-Junnila. Tän kaverin liike kaipaa hiomista, mutta sen jos saisi kuntoon, niin parin kauden takainen 25 pistettä rikkoutuisi varmasti.
Olisi JHagille, Isakssonille ja Renegadelle yms. jotka asioista ovat perillä sellainen kysymys, että milloin nämä AHL-pakit julkaistaan?
Yli-Junnila on kyllä kaukana kouhottavasta. Ehkä liigakaukaloiden rauhallisin (lue hitain) pelaaja. Etuina hyvät kädet, välillä varsin näyttäviä kikkoja ja hyvä suojaamaan kiekkoa kokonsa takia. Taitopelaajaksi luokittelisin, breikkaamisen on estänyt liikkeen puute. Koko mahdollistaisi fyysisenkin pelin, muttei ole siinä omimmillaan. Pelannut toki tasapainottavana pelaajana yhdessä liigan kaikkien aikojen legendaarisimmista nelosista Erkki Rajamäki - Ylli - Tuukka Mäkelä.Ja toi Yli-Junnila olisi myös meikäläiselle kelpaava kaveri, totaalinen kouhottava puupää. Mistä lähtien HIFK:n on pitänyt olla haudanvakava nippu, jonka jokainen pelaaja on potentiaalinen taitopelaaja?
Yli-Junnila on kyllä kaukana kouhottavasta. Ehkä liigakaukaloiden rauhallisin (lue hitain) pelaaja.
Mä muistan tästä kaverista sen Kärppä-pelaajan ajelun, joten aika koheltava kuva on jäänyt. Ja myös fyysinen. En toki ole sen kummemmin häntä seurannut. Muistaakseni on pelannut HIFK:ta vastaan hyvin myöskin ainakin Lukossa. Mulle jää usein mieleen tiettyjä vastustajan pelaajia, jotka haluaisin meille: Marttisestakin haaveilin pidemmän aikaa, Penahan ei löytänyt hänellekään käyttöä.
Ja mitä tulee myllytysosastoon: Minun HIFK:ni pystyisi aina tarjoamaan vastuksen Helgelle. Ihan päivänselvää eikä millään muotoa pois joukkueen yleisestä menestyspotentiaalista. Kaikki meistä katsovat lätkätappelun, kun kohdalle sattuu, ja jokainen meistä toivoo oman voittoa. Turha siitä on jeesustella sen enempää, nyrkkiosasto kuntoon vaan ja edelleen lisätään sitä viihde-elementtiäkin. Ei se ole urheilullisesta menestyksestä pois. Jokerit on sijoittunut Helenius riveissään HIFK:ta korkeammalle liigassa kai jo useamman kerran.
eikö nuoremmista kundeista löydy myllyttäjiä? Se on jotenkin sääli, että samat äijät kuten Nielikäinen ja Helenius pyörivät aina keskusteluissa. Luulisi, että joku nuori kundi voisi kokeilla meininkiä P-Amerikassa ja tulla sitten tänne takaisin.
Siim Liivik taisi pari kertaa matsata rapakon takana. Ei tuolla fight cardilla tosin hirveästi vielä mittaa ole mutta kai jotain jäi takataskuun tuollakin sektorilla. http://dropyourgloves.com/Fights/FightCard.aspx?Player=27225&League=22
eikö nuoremmista kundeista löydy myllyttäjiä? Se on jotenkin sääli, että samat äijät kuten Nielikäinen ja Helenius pyörivät aina keskusteluissa..
Sekoitatko Henrik Juntuseen ja tähän tapaukseen?Mä muistan tästä kaverista sen Kärppä-pelaajan ajelun, joten aika koheltava kuva on jäänyt.
En nyt välttämättä ihan samaan mieltä ole tuosta, että Siim olisi Jakkea paljon lahjakkaampi ja fyysisempi vastaavassa iässä. Jakke oli vastaavassa iässä A:n SM:n pistepörssin kakkonen (pisteen vaajaa ykkösestä muistaakseni) sekä jäähypörssin ykkönen. Jakken lähtö jenkkeihin oli kuulemma pienoinen pettymys liigapuolella, koska hän oli hyvin haluttu myös sinne. Siim toki taas oli WJC-kisoissa, mitä Jakke ei tainnut olla.Siim Liivikistä tulee olemaan meille vielä paljon iloa. Parhaimmillaan hän voi mennä jopa Jakke Ruutu -kategoriaan, on itse asiassa paljon lahjakkaampi ja fyysisempikin kuin Jakke oli vastaavassa iässä.
Ei Patella tehdä paskaakaan, täysin kädetön jätkä ( maila kädessä tai ilman hanskoja ). turpaan saava "kädetön noutaja" voi olla, vaikka penan mummo ja sellaista ei mielestäni tarvita. Liivik varmasti tarvittaessa noutaa ja toivottavasti yksi tulevista pakeista noutaa ja hoitaa vielä homman himaan.
Sekoitatko Henrik Juntuseen ja tähän tapaukseen?
Tuosta nyrkkisankari-osastosta sen verran (vaikken mä mitään tästä osastosta tiedäkään), niin ottaisin tosiaan Jaakko Harikkalan tryoutille. Bono Heikkinen voinee kertoa Nybondakselle enemmän, millainen mies kyseessä. Ei taida olla mikään puukäsi taidoiltaan, mutta osaa myös heilutella nyrkkejä tarvittaessa.
Toivotaan, että Akkanen napataan tryoutille. Mitäänhän siinä ei voi hävitä ja tulisi tämäkin kaveri testattua kunnolla. Jos ei kyvyt riitä, niin takaisin Joensuuhun. Tosin tätä tohdin hieman epäillä, sillä Uramahan muistaakseni olisi miehen halunnut viime kesänä Tapparaan. Eli potentiaalia on.
Tuosta nyrkkisankari-osastosta sen verran (vaikken mä mitään tästä osastosta tiedäkään), niin ottaisin tosiaan Jaakko Harikkalan tryoutille. Bono Heikkinen voinee kertoa Nybondakselle enemmän, millainen mies kyseessä. Ei taida olla mikään puukäsi taidoiltaan, mutta osaa myös heilutella nyrkkejä tarvittaessa.
Jos oikein muistan, niin muutama vuosi takaperin Rauman pitsiturnauksessa ajeli ensin keskialueella Nielikäisen pystyyn ja myöhemmin tappeli tasapäisesti Nielikäisen kanssa. Tän taitaa ainakin Animal pystyä vahvistamaan tai tietämään oikein, jos olen väärässä.
Eli selkeästi brändin näköinen kaveri. Kelpasi muuten Jukka Jaloselle pari vuotta takaperin siirtoajan kynnyksellä syvyyspelaajaksi. Miksei myös tryoutille Kari Jalosen jengiin?
Siim Liivik taisi pari kertaa matsata rapakon takana. Ei tuolla fight cardilla tosin hirveästi vielä mittaa ole mutta kai jotain jäi takataskuun tuollakin sektorilla. http://dropyourgloves.com/Fights/FightCard.aspx?Player=27225&League=22
Ja eihän tuo meili poistanut sitäkään vaihtoehtoa, etteikö MYÖHEMMIN (eli verorajan puitteissa) pakkia/pakkeja hankittaisi..