Mitäs täällä nyt vieläkin väännellään siitä että kuuluuko Narrit liigaan? Kuuluu ja fuck Hjallis että ikinä lähti pois. Ois voinut perustaa vaikka uuden jengin sinne koheloon.
Jokerit on itselle nostanut paljon tunteita jääkiekkoon liittyen vuosien varrella, niin positiivisia kuin negatiivisia tuntemuksia. Enemmän negatiivisia toki. Vuosikaudet tuli katseltua kun oman jengin tähdet lähtivät käytännössä järjestäen tykkikauden jälkeen motaria 100km etelään, osa siitä vielä änäriin asti jolloin heistä pystyi taas puhumaan Kerhon miehinä. Pikkuisen Suomen oma versio galacticosista.
Vitutti kun Hjallis virnuili haastatteluissa, vitutti kun suosikkipelaajat vuosi toisensa jälkeen tulivat väärän värisessä paidassa kotiin ja vitutti ottaa turpaan ilmalassa aika monta vuotta. Mutta nää vitutuksen hetket aiheutti sen, että sitten kun onnistui niin kaikki se patouma purkautui ulos aivan eri tavalla kun ikinä esimerkiksi Pelicansia (ei pahalla Pelsut, tuli vaan ekana mieleen viereisistä jengeistä) vastaan. Vasta vanhemmiten oppinut ymmärtämään itsekin sen ihanuuden tässä elinkautisessa tuomiossa altavastaajan paita päällä. Kun kokee paljon pettymyksiä, niin ne hetket auringossa tuntuvat paljon paremmilta. Tän takia en usko että Tapparafanit pystyvät esimerkiksi ikinä kokemaan samaa kun itse koki 2006 ja 2019 keväänä. Porilaiset varmaan ainoina osaavat samaistua. Ehkä Jyväskyläläisetkin.
Mutta takaisin aiheeseen. Narrit oli äärimmäisen rakas, usein ylivoimainen vihollinen, jota vastaan oli tupa täysi ja tunnelma katossa. Vittumaista että Hjallis vei Jokerit pois keskisormia näyttäen, mutta se ei ole fanien vika eikä nykyisen organisaation vika. Ei Jokereilla samaa loistokasta historiaa ole kuin monilla muilla jengeillä, mutta on siellä silti konkreettista historiaa. Poikaa on nostettu kohtuullisen monta kertaa ja Jokereiden liigataipaleen alusta lähtien ei kovin montaa jengiä ole josta olisi lähtenyt rapakon taakse enemmän porukkaa.
Tällä en sano että Liiga paskaa olisi ilman Jokereitakaan ollut. Aika paljon olen jaksanut sitä katsoa, fiilistellä ja rahoittaakin pienistä penneistäni ilmankin toista Hesan jengiä. Mutta tää ketju ja sen aktiivisuus on mun mielestä hyvä esimerkki siitä kuinka paljon koko homma tunteita herättää, ja mistäs muusta meillä penkkiurheilijoilla tulee pakollinen tarve seurata tätä koko sirkusta kun niiden takia?
Helsinki on aika iso kaupunki muutenkin. Eiköhän sinnekin kaks jengiä mahdu pääsarjatasolle. Nyt vaan hirvee panostus ens Mestiskauteen ja takasin ylös aiheuttamaan lisää vitutusta mulle!
Ei muuta! Ja tää on vaan meikäläisen öistä kolmen kaljan jälkeistä hörhöilyä ja ajatuksenvirtaa. Pahoittelen jo valmiiks jos jotakuta pännii. No en oikeesti oo pahoillani kyllä ees, varmaan on pahempiakin saunakaljojen jälkeisiä avautumisia annettu täällä.