Lepranmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Oli virhe kun Jokerit aikoinaan lähti koheloon. Mutta on myös helppo nyt jälkikäteen huudella kuinka suuri virhe se olikaan. Olisi väärin torpata Jokereiden tulevaisuus Suomen sarjoissa vain sen takia, että seura on pelannut Venäjällä. Se on toki selvä, että rahaa ei voi tulla jatkossa senttiäkään Venäjältä.Se nyt on aivan selvää että liigan paskapääjohtajat hyväksyisi liigaan vaikka itsensä Valdimir Vladimirovitsin johtaman joukkueen jos se vaan tuo rahaa, sinänsä tämä Jokereiden takaisin hyväksyminen "kunhan vaan osa johdosta" vaihtuu on ihan loogista jatkumoa liigan sulkemisesta alkaneelle kehitykselle. Rahaa saa persettä huoraamalla ja oligarkkien munaa imemällä mutta ei onneksi mainetta ainakaan kaikkien silmissä, se pitäisi tietää varsinkin Ilmalassa erittäin hyvin ihan. Ylipäätänsä koko kulahtanut halli missä joukkue tulisi pelaamaan on jo maineeltaan niin saastunut että sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä kuka sen nyt sattuu nimellisesti omistamaan, koko paskakasa on täysin oksettava ilmestys kun joskus ajaa junalla tai autolla ohi.
Pitää toivoa että edes yrityksiltä löytyisi vuoden päästä jotain moraalista selkärankaa että kukaan ei löisi tikkuakaan ristiin tähän haisevaan paskakasaan (seuraan ja halliin), onneksi nykyään ihmiset ovat näin someaikana tarkempia mille yrityksille tunkevat rahansa. Se voi olla se asia mitä Kummolan ja Harkimon tyyliset ihramaha-dinosaurukset eivät tajua, heillähän on se käsitys että ihmisten muisti on lyhyt ja "tää on vaan urheilua eikä sitä tarvi sekoittaa politiikkaan".
Eikös Jokerit aikanaan lähteneet liigasta sen takia että bisnes oli täysin kannattamatonta ja liigan suunta oli jatkuvasti alaspäin? Miten se nyt yhtäkkiä muuttuisi kannattavammaksi kun kiinnostus liigaa kohtaan yleisön silmissä on ennätyksellisen alhaalla eikä edes finaaleja saada loppuunmyytyä? Muutenkin yhteiskunnassa tulee olemaan edessä taloudellisesti erittäin ankarat vuodet johtuen osittain näiden tahojen perseilystä joiden ympärillä nämä Kurrit, Harkimot ja Kummolatkin ovat nuolleet perseitä.
Olen hokenut tätä jo 20- vuotta mutta ainoa keino liigan saamiseksi takaisin nousukiitoon olisi sarjan supistaminen 12 joukkueeseen ja karsintojen palauttaminen, näin saataisiin mestikseen lisää kiinnostavuutta ja ehkä sitä kautta myös Jokereiden ja K-Espoon tyylisille seuroille oikeasti vähän kunniakkaampi tapa tulla takaisin liigaan. Pelkäänpä että liigan ja seurojen paskahousuiset idioottijohtajat tekee juuri päinvastoin eli suljettua liigaa laajennataan nostamalla kabinettipäätöksellä ottamalla sinne Jokereiden tyylinen ryvettynyt ja rikollisia huorannut paskakasa mukaan.
Vanha sanonta kuuluu että kansa saa sellaiset johtajat kuin se ansaitsee, kun tätä ketjua lukee niin valitettavasti tulee mieleen että fanit saavat juuri sellaiset johtajat kun he ansaitsevat. Narrit on tästä ollut viimeiset 20- vuotta paras esimerkki.
Liigan avaamisesta olen samaa mieltä, tosi tuo 12 joukkuetta on liian vähän. Esimerkiksi 14 joukkueen liiga olisi hyvä.
Helppo on aina haukkua kaikki johtajat ja sanoa, että kun minä perkele olisin johdossa niin kaikki muuttuisi. Liigan johdossa on jo niin moni ihminen käynyt ja muutosta ei ole tullut niin olen aivan varma, että siellä on muitakin syitä sille että liiga on kiinni kuin vain laiskuus. On se kumma, että liigassa pelaa 15 joukkuetta mutta nämä eivät yhdessä saa runnottua liigaa auki vaikka kaikilla "halu" siihen olisi.
Sen päivän minä haluaisin nähdä kun nämä kaikenmaailman Lehkoset ja Tammiset menisivät oikeasti laittamaan liigan kuntoon, ennemmin kuin vain huutelevat eri medioissa. Huutelun tasolle se on aina jäänyt ja tulee aina jäämään näiden osalta. Kaikki muu on paskaa paitsi omat ajatukset.