@blue line Menit sitten otteluseurantaketjusta hakemaan noita viestejä, kun puhuttiin "tästä yhteydestä"... Ihan siistiä!
En snaijaa mihin viittaat "nykyisellä nimimerkillä", mulla ei todellakaan ole ollut tänne kirjoitusoikeuksia ikinä millään toisella nimimerkillä, kiitos vain. Ja mitä tarkoitat tuolla viestimäärällä? Mitä väliä? Esim
@faro on kirjoittanut lyhyessä ajassa useamman viestin.
Konkurssihan päättää yhtiön toiminnan, mutta jääkiekkoseura voisi hyvin jatkaa toimintaansa. Kuten palstalla on todettu, nimi ja logo ovat vain vuokralla tuolla firmalla, joka seuraa nyt pyörittää.
Mitä oikein haet takaa tuolla uuden seuran perustamisella ja sen fanittamisella? Mä en todellakaan ymmärrä ajatusta, että "vaihdettaisiin" seuraa! Mulle Jokereiden kannattaminen ei ole mikään "päätös" jonka voisin pyörtää kun joku venäläinen miljardööri kusee seuran identiteetin ja olemuksen. Mä menen hautaan saakka narrin muotoinen sydän rinnassa. Ja jos se nyt ei ole tullut selväksi niin sanotaan se vielä, että tämä KHL-vastaisuuteni kumpuaa nimenomaan huolesta Jokereita ja jokeriutta kohtaan. Tottahan toki jokainen fani määrittelee sellaisen itse oman kokemuksensa, intuitionsa ja järkensäkin kautta.
Lopeta vääntäminen tosta ryssävihasta, pyydän. Mielestäni se on sinulta vastenmielinen tapa, kun olen palstalla monesti kertonut (varsinkin sinulle) mistä on kyse. En ole ylpeä otteluseurantaketjujen käytöksestäni, mutta se ei todellakaan määritä mielipidettäni tai kokonaisasennettani, koska ne viestit tulevat useinmiten tunnekuohussa vihaisena. Pyydän myös ettet jatkaisi tuota tapaasi kategorisoida toisia eriarvoisiksi kannattajiksi. Mä haluan että jokaisella on mahdollisuus kannattaa kuten parhaaksi näkee ja saada kokea itsensä sellaisenaan arvokkaaksi.
En itse ole yhtään sinua parempi fani tai kannattaja, vaikka olenkin kanssasi kategorisen erimielinen asiasisällöistä, eikä minulla ole oikeutta sanoa sinulle miten sinun tulee suosikkijoukkuettasi kannattaa. Toivon että soisit minulle vastaavan oikeuden ja mahdollisuuden.