La 27.2.2016 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit (GAME 4)

  • 54 369
  • 605

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kozun ei tee huippu paikasta. Ja taas tulee vihellyksen jälkeen Karlssonia käsille.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oliko eka suora hyökkäys suunnilleen koko sarjan aikana josta Jokerit saa erinomaisen maalipaikan? Harmi, että tilanne tuli Kossulle niin ei huolta että tulis maali.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
On tää kyllä vittu ihmeliiga, joka taklaus jonka Jokerit antaa niin boksi heiluu, hylätään suoralta kädeltä maalit joita ei hylättäisi jos oltaisiin Ryssiä..

Tolla vitun porojengillä makaa puol joukkuetta maalilla ja kaiken lisäksi kiekot potkitaan sisään ja ei muuta kun kiekko keskelle, AI VITTU!!!

Ryssät rahottaa ja vie kermat kakun päältä lisäksi tuomarilinja kun on mitä on niin lopputulos on sama kun osallistuisi lehmällä raveihin.

Kyllä mä sanon että mulle tää paska riittää tän kauden jälkeen.

SuVi Koko vitun KHL!!!
 

Masentaja

Jäsen
Miksiköhän Eteläpääty ei saa käyttää megafonia tai kaiutinjärjestelmää kannustuksessa mutta ryssä saa käyttää äänentoistojärjestelmää?

Johtuu siitä että kuuluttaja ei huuda rivouksia ja kannanottoja suurta ja mahtavaa vastaan eikä käytä sitä järjestelmää vastaan. Ja khl:n mielestä riski on liian suuri että sitä käytettäisiin väärin niin siksi ei ole saanut olla edes megistä...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
:D Venäläiset on kyl surkuhupaisaa jengiä :D
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ja sitten telotaan Larsen
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Toivottavasti Larsen ei mennyt paskaksi tossa.

Larsenin kausi ohi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Syödään se paska.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Larsen polvitaklataan. Eikä Larsen pääsee itse ylös.
 

Masentaja

Jäsen
Ja Larsen polvella paskaksi. Voi vittu!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Vetäkää nyt jo vittu pataan noita saatanan rosvoja!!!!!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
VOI VITUN VITTU! Larsen nyt sen näköinen miina Larseniin että saattoi ottelsuarja olla siinä. EI JUMALAUTA TUOTA SERGEITÄ!
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyi vittu sentään! Larsen kun menee paskaksi niin loppu mennäänkin kolmella pakilla. Mä tulen nauttimaan niin kovasti kun joku isoista nuijii tämän Skudran paskaporukan seuraavalla kierroksella.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tshekki vs Itävalta
  • 1.12
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös