Ja sinä kannatat KHL-touhua aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Se että seuraa ja kannattaa seuran otteita kaukalossa, ei tarkoita etteikö tiedostaisi tapahtuneita muutoksia. Tai olisi onnellinen niistä. En tunne ketään joka olisi asian suhteen täysin ns. laput silmillä.
Kaikesta huolimatta osalle, fanin virsikirjaa lainaten:
Oi Jokeriit
meidän omaa
on tämä seura meille koko elämää...
Me voitetaan
tai hävitään
mut mitä välii sillä ollaa Jokeriit...
----------
Aina teille lauletaan! Wooooo-oooo-ooo
Kävi meille mitä vaan! Wooooo-oooo-ooo
Meidän sydän on punakeltainen
Meidän sydän on punakeltainen!
-----------
Oi Jokerit
On minulle
Se huume jota tarvitsen
Kuin LSD
Ekstaasi
Menen siitä sekaisin!
-----------
Eei lopu, ei lopu, ei lopu,
tää laulu meidän koskaan, ei koskaan, ei koskaan,
mä aina sitä jatkan, mä jatkan, mä jatkan,
kun Jokereita seuraan, mä seuraan, mä seuraan.
Oo-oo-oo-oo-o-oo
Oo-ooo-oo-oo
Oo-oo-oo-oo-o-oo
Oo-ooo-oo-oo
Tää laulu jatkuu vaan, ei lopu koskaan,
tää laulu jatkuu vaan, ei lopu koskaan!
Ooooo-ooo-ooo- Ei lopu!
Ooooo-ooo-ooo- Ei lopu!
Tiedät kyllä. Olit yksi kovimmista laulajista jos et kovin. Ymmärrän että äärimmäisenä defenssimekanismina kiellät Jokereiden olemassaolon, tai siis sen että nykyisellään seuralla olisi mitään tekemistä "oikean" Jokereiden kanssa. Kuitenkin ilmeisesti odotat jonkinlaista "oikean" Jokerijoukkueen uudelleensyntymää. Se mitä en tässä kuviossa voi käsittää on että jos mielestäsi taru katkesi, eikä nykyisellä Jokereilla ole mitään tekemistä "Helsingin Jokereiden" kanssa, niin millaisessa skenaariossa KHL-ajan jälkeen syntyy sellainen uusi Jokerit jonka sinä hyväksyisit? Kirjoittelusi perusteella sehän ei saisi tunnustaa KHL-historiaa lainkaan osaksi jokerihistoriaa ollakseen "oikea"? Luonnollisesti ainakin omasta mielestäni jonkinlainen vahva jokeritausta (aikaan ennen KHL) täytyisi kuitenkin olla ettei kyseessä olisi vain tyhjästä kasattu "tuote" jota kaupataan jokerilogoon käärittynä. Ketkä olisivat ne vahvan jokerihistorian omaavat, mutta KHL-historian kieltävät, tahot jotka joukkueen perustaisivat?