Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 732 271
  • 8 198

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Nykyfaneja lytätään ex-fanien toimesta hassunhauskoilla keksimillään nimillään kuten putintrollii, neukkunarri, maanpetturi (ja mitä näitä muita hassunhauskoja nimityksiä onkaan).

En tiedä mitä meinaat ex-fanilla, mutta mä en ainakaan ole koskaan lopettanut Helsingin Jokerien kannattamista. Jopa menneenä viitenä vuotena kun seuraa ei ole ollut olemassa siitä syystä että KHL-Jokerit (eli Putinin narrit jonka listaltasi unohdit) estävät Helsingin Jokerien olemassaolon, niin olen kaikille ylpeänä kertonut kannattavani Helsingin Jokereita.

Mutta meneeköhän tuossa sulla vähän noiden luettelemiesi nimien kohde sekaisin? Kun noita sanoja käytetään niin nehän on kohdennettu Континента́льная хоккейная ли́г-sarjaa pelaavaa, siellä sellaista kuin Bobrov-divisioonaa edustavaa, venäläisessä omistuksessa olevaa, venäläisten rahoittamaa ja venäläisten hallissa venäjän sarjaa pelaavaa seuraa kohtaan.

Lisäksi seuralegendoja halveksitaan heidän mielipiteiden vuoksi

Määrittele halveksunta. Vastasin minulle esitettyyn kysymykseen ja viittasin Oton lausuntoihin siitä miten tämä hehkutti umpimätää KHL-sarjaa parhaana mahdollisena paikkana Jokereille. Mielestäni tuossa ei ollut mitään halveksintaa mukana. KHL:n määrittely länsimaiselle urheiluseuralle parhaana mahdollisena paikkana on oksettava lausunto. Mitään halveksuntaa tässä ei ollut.

Avoimesti juhlitaan pudonneita yleisömääriä.

Tietysti juhlitaan. Karkkia tällainen on ja ainoa oikea kehityssuunta tuolle sarjalle tässä maassa johon se ei mitenkään kuulu.

Siinä vaiheessa kun Jokerit Palaa Liigaan niin palataan katsomoon niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ja sinä kannatat KHL-touhua aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Määrittele halveksunta. Vastasin minulle esitettyyn kysymykseen ja viittasin Oton lausuntoihin siitä miten tämä hehkutti umpimätää KHL-sarjaa parhaana mahdollisena paikkana Jokereille. Mielestäni tuossa ei ollut mitään halveksintaa mukana. KHL:n määrittely länsimaiselle urheiluseuralle parhaana mahdollisena paikkana on oksettava lausunto. Mitään halveksuntaa tässä ei ollut.

Se oli Oton oma mielipide ja hän on siihen täysin oikeutettu. Sinua se ei selvästikkään miellyttänyt ja leimasit Oton samaan kategoriaan kuin muutkin nykyiset kannattajat tähän tyyliin :

Tiedät mielipiteeni sellaisia tahoja kohtaan jotka omalla toiminnallaan tukevat Venäjän kiekkoliigan edesottamuksia Suomessa sekä Jokerit-brändin käyttöä osana KHL-koneistoa. Vanhat pelaajat eivät luonnollisestikaan ole tässä mikään poikkeus, vaan samalla sijalla firmojen ja kuluttajien kanssa.

Eli onko Otto omien mielipiteiden takia narrineukku, Putinin trolli ym. kuten muita nykyisiä faneja kutsut? Sinun mukaan kaikki ovat samalla viivalla joten miten se nyt on....


sinä kannatat KHL-touhua aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Minä kannatan Jokereita aina sarjasta ja paikasta riippumatta . Siinä on meillä pieni ero.
 

ludvig

Jäsen
Parasta tässä on että toisella puolella on fiksuja ja analyyttisia heppuja ... toinen puoli lähinnä osastoa "mutku tekin ostatte bensaa".

Minusta molemmat ääripäät ja toki keskitien edustajatkin ovat vuosien varrella perustelleet näkökulmansa hyvinkin perusteellisesti ja ainakin itse kunnioitan sitä. Toki asiat voi nähdä sinunkin tavallasi, eli melko mustavalkoisesti ja ei-niin-analyyttisesti. Tämä vain antaa sinusta suht ristiriitaisen kuvan, kun odotat muilta toisenlaista lähestymiskulmaa. Siis niiltä, jotka eivät jaa sinun ajatusmaailmaasi.

Oikeastaan kiinnostaisi kuulla, että kokisitko Jokereiden toiminnan positiivisena, jos joukkue pelaisi esim. Liigassa, SHL:ssä tai vaikkapa NLA:ssa?
 

ludvig

Jäsen
Minä kannatan Jokereita aina sarjasta ja paikasta riippumatta.

Tämän ajatusmaailman voisi joku muuntaa ruotsin kielellä muotoon en gång Jokerit, alltid Jokerit. Ja tämähän on tuttua retoriikkaa eri palloilulajeissa pitkin palloa. Omistajasta johtuen tai siitä riippumatta, tulkintana per yksilö.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Minä kannatan Jokereita aina sarjasta ja paikasta riippumatta .

Onkohan tuokaan nyt ihan täyspäistä touhua. Säkki päässä huutaa logon nimeen. Neutraalit katsojat voi vielä käsittää, mutta sellaisen asian kannattaminen, jota ei ole enää olemassa, tuntuu kyllä ihmeelliselle.

Esimerkiksi jos vaikka kiinalaiset ostais Kärpät pois kuleksimasta ja siirtäis johonkin muuhun sarjaan pelaamaan, niin kyllä siinä kohtaa ainakin itselle riittäisi. Voishan sillä jengillä olla sellaiset paidat päällä, jossa on Kärppien logo, mutta siihenpä se sitten jäisi mitä olisi enää vanhasta jäljellä. Ei se olisi enää se sama seura minkä tunnen, eikä siinä olisi silloin tosiaankaan enää mitään kannatettavaa. Vituttaisi vaan kun hyvä juttu on pilattu.

Toki jos ne pelaisi pelejänsä tuossa lähellä niin varmaan sitä neutraalina katsojana tulisi käytyä kerran tai kaksi kaudessa ihmettelemässä sitä touhua, mutta en kyllä ymmärrä mitä kannatettavaa tämmösessä tilanteessa olisi. Enemmänkin päinvastoin.

Ja kyllä minä vielä senkin jotenkin ymmärrän, että jos joku haluaa käydä peleissä ja kannattaa pejaajia ja elää tämän pelaajista muodostuvan joukkueen mukana. Mutta tällaisessa tilanteessa tekisin kyllä itse selväksi, että käyn peleissä vain tämän pelaajista muodostuvan joukkueen takia, mutta itse seuran tilannetta en hyväksy.

Mutta ongelma on tietenkin, että palstalla se vielä onnistuu tämän selittäminen, mutta mites katsomossa, kun on kaikki kannatus-vermeet päällä. Harmaalla alueella liikutaan, kun ulospäin ei näy enää eroa mitä ollaan kannattamassa.

Joo, kyllä tässä itseäkin jo alkaa vituttaa, kun tästä KHL-retkestä on näköjään tulossa ihan vitun pitkä nakki. Liiga tarvitsisi huutavasti isoja kovia jengejä ja kovaa kilpailua. Jokereiden lähtö on kyllä nakertanut hommaan ison kolon.
 

Cliffer666

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Jokerit, Järvenpään Haukat
Minä kannatan Jokereita aina sarjasta ja paikasta riippumatta . Siinä on meillä pieni ero.

+1. Näin sen pitäisikin mennä. Kyseenalaista nimittää itseään kannattajaksi tai faniksi mikäli asia ei näin ole. Ja tuo "Jokereita ei ole enää ollut viiteen vuoteen" menee nyt ihan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos-osastoon.

Täällähän on sen sorttista keskustelua, että ihan pulssi nousee ja tekisi kovasti mieli provosoitua työntää lusikkansa soppaan... Ei kuitenkaan jaksa ruveta kinastelemaan näin viikonloppuyönä.
 
Viimeksi muokattu:

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, kyllä tässä itseäkin jo alkaa vituttaa, kun tästä KHL-retkestä on näköjään tulossa ihan vitun pitkä nakki. Liiga tarvitsisi huutavasti isoja kovia jengejä ja kovaa kilpailua. Jokereiden lähtö on kyllä nakertanut hommaan ison kolon.

Se JOUKKUE joka nyt pelaa maanantaina alkavia pudotuspelejä on juuri se sama joukkue, joka 1967 perustettiin ja alkoi silloin pelata Suomen mestaruudesta. Tämän joukkueen mestaruusviirejä on Arenan katossa ja tämän joukkueen pelipaitoja on jäädytetty. Jos tämä joukkue syystä tai toisesta ajautuu elämänsä loppuun, niin mua ei todellakaan kiinnosta mikään mahdollisesti kehittyvä alasarjaporukka, vaikka käyttäisikin samaa nimeä.

En myöskään kaipaa sitä osaa faniporukasta, jotka hommasivat meille vierashalleihin omat ovet, suljetut katsomonosat ja kaiken muun hauskan "eurooppalaisen fanikulttuurin." Mä en ylipäätään hyväksy mitään "oikein kannattamisen" ajatusta.

Mä en hetkeäkään kaipaa Jokereita takaisin Liigaan. Mä kaipaisin esimerkiksi Kärppiä johonkin muuhun sarjaan yhdessä Jokereiden kanssa. Harmi, ettei sellaista sarjaa näemmä millään keinolla saada syntymään. Liiga on joka tapauksessa ryssinyt oman uskottavuutensa.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos osalla soi sama levy vuodesta toiseen, niin mulla se on kysymys siitä, että miksi ei vaan voi antaa niiden kannattaa edelleenkin, joita neukkunarreilu ei haittaa liikaa seuran taustalla? Onko se paha olo oman seuransa menettämisestä, mikä saa heristelemään sormea ja yrittämään kaikkensa, että muillakaan ei olisi enää kivaa?

Osa syyttää takinkäännöstä lähteneitä faneja, mutta mä kyllä ymmärrän miksi jollekin on riittänyt. Ja ymmärrän tietenkin syyn sille miksi osa palaa katsomoon sitten kotimaan sarjassa joskus.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Ja sinä kannatat KHL-touhua aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Se että seuraa ja kannattaa seuran otteita kaukalossa, ei tarkoita etteikö tiedostaisi tapahtuneita muutoksia. Tai olisi onnellinen niistä. En tunne ketään joka olisi asian suhteen täysin ns. laput silmillä.

Kaikesta huolimatta osalle, fanin virsikirjaa lainaten:

Oi Jokeriit
meidän omaa
on tämä seura meille koko elämää...
Me voitetaan
tai hävitään
mut mitä välii sillä ollaa Jokeriit...
----------
Aina teille lauletaan! Wooooo-oooo-ooo
Kävi meille mitä vaan! Wooooo-oooo-ooo
Meidän sydän on punakeltainen
Meidän sydän on punakeltainen!
-----------
Oi Jokerit
On minulle
Se huume jota tarvitsen
Kuin LSD
Ekstaasi
Menen siitä sekaisin!
-----------
Eei lopu, ei lopu, ei lopu,
tää laulu meidän koskaan, ei koskaan, ei koskaan,
mä aina sitä jatkan, mä jatkan, mä jatkan,
kun Jokereita seuraan, mä seuraan, mä seuraan.

Oo-oo-oo-oo-o-oo
Oo-ooo-oo-oo
Oo-oo-oo-oo-o-oo
Oo-ooo-oo-oo

Tää laulu jatkuu vaan, ei lopu koskaan,
tää laulu jatkuu vaan, ei lopu koskaan!

Ooooo-ooo-ooo- Ei lopu!
Ooooo-ooo-ooo- Ei lopu!


Tiedät kyllä. Olit yksi kovimmista laulajista jos et kovin. Ymmärrän että äärimmäisenä defenssimekanismina kiellät Jokereiden olemassaolon, tai siis sen että nykyisellään seuralla olisi mitään tekemistä "oikean" Jokereiden kanssa. Kuitenkin ilmeisesti odotat jonkinlaista "oikean" Jokerijoukkueen uudelleensyntymää. Se mitä en tässä kuviossa voi käsittää on että jos mielestäsi taru katkesi, eikä nykyisellä Jokereilla ole mitään tekemistä "Helsingin Jokereiden" kanssa, niin millaisessa skenaariossa KHL-ajan jälkeen syntyy sellainen uusi Jokerit jonka sinä hyväksyisit? Kirjoittelusi perusteella sehän ei saisi tunnustaa KHL-historiaa lainkaan osaksi jokerihistoriaa ollakseen "oikea"? Luonnollisesti ainakin omasta mielestäni jonkinlainen vahva jokeritausta (aikaan ennen KHL) täytyisi kuitenkin olla ettei kyseessä olisi vain tyhjästä kasattu "tuote" jota kaupataan jokerilogoon käärittynä. Ketkä olisivat ne vahvan jokerihistorian omaavat, mutta KHL-historian kieltävät, tahot jotka joukkueen perustaisivat?
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Uskomattoman tyhmää porukkaa tänne kyllä kirjoittaa. Ilmeisesti kriittisesti ajattelevien näkemykset tulisi kääntää venäjäksi, että menisivät paremmin perille. ''Jokerit''-nimeä tällä hetkellä käyttävällä venäläisellä seuran irvikuvalla ei ole mitään muuta tekemistä vuonna 1967 perustetun seuran kanssa kuin sama logo. KHL-''Jokerien'' kanssa tekemisissä olevat ovat 2000-luvun versio Terijoen hallituksesta. Harmi että moni seuralegenda on häpäissyt oman perintönsä rahanhimon takia.

Toivottavasti ketään tästä nykyisestä kannattajakunnan heikoimmasta aineksesta ei nähdä sitten joskus tulevaisuudessa katsomossa, kun suomalainen Jokerit pelaa suomalaisessa sarjassa, suomalaisia vastustajia vastaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti ketään tästä nykyisestä kannattajakunnan heikoimmasta aineksesta ei nähdä sitten joskus tulevaisuudessa katsomossa, kun suomalainen Jokerit pelaa suomalaisessa sarjassa, suomalaisia vastustajia vastaan.
Kyllä, olemme siinäkin vaiheessa katsomossa. Sulle sen sijaan neuvoisin tien jonnekkin lataamoon. Sä et ansaitse Jokereita. Olet hyvä esimerkki "fanin" irvikuvasta. Kaikki ketkä nostaa itseään jalustalle ja pitää itseään parempana kannattajana kun muita, voi mun mielestä pysyä helvetin kaukana tästä seurasta, pelattiin vaikka sitten Liigaa.

-----------------------------

Tunnit vähenee playoff-avaukseen. Fiilis nousee. 22 tuntia ja kiekko on jäässä. Voiko hienommin viikko enää alkaa?
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Kyllä, olemme siinäkin vaiheessa katsomossa. Sulle sen sijaan neuvoisin tien jonnekkin lataamoon. Sä et ansaitse Jokereita. Olet hyvä esimerkki "fanin" irvikuvasta. Kaikki ketkä nostaa itseään jalustalle ja pitää itseään parempana kannattajana kun muita, voi mun mielestä pysyä helvetin kaukana tästä seurasta, pelattiin vaikka sitten Liigaa.

-----------------------------

Tunnit vähenee playoff-avaukseen. Fiilis nousee. 22 tuntia ja kiekko on jäässä. Voiko hienommin viikko enää alkaa?

Jokerien tuhoamiseen osallistuvat eivät ansaitse Jokereita. Yksikään tämän nykyisen Pasilan SKA:n otteluissa käyvistä ei ole oikea kannattaja eikä ole koskaan ollutkaan. Tämä nykyinen ''Jokerit'' on koko suomalaisen urheilun suurin häpeäpilkku, jolle jokainen isänmaallinen kansalainen toivoo pelkkää pahaa.
 
Hei jälleen,

Vaikka fiiliksistä keskustelu ei mitenkään hirveän tiukka aihepiiri ole, toivoisimme ettei siihen kuuluisi aivan tässä mittakaavassa keskustelua neuvostokollaboraattoreita tai oikein/väärinkannattamisesta. Sama suomeksi: Rauhoittukaa.

Ystävällisin terveisin,
Moderaattorit
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Neutraalit katsojat voi vielä käsittää, mutta sellaisen asian kannattaminen, jota ei ole enää olemassa, tuntuu kyllä ihmeelliselle.
Sinullakin Kärppien kannattajana on hyvä mahdollisuus nähdä - vaikkei ehkä kannattaa - tätä olematonta asiaa. Siellä ne pelailevat ainakin B- ja C-tasolla Kärppiä vastaan tiukkoja pelejä. Ja niitä, siis Jokerijoukkueita, on paljon. Jokerit on enemmän kuin vain yksi joukkue.

Jokerijunnut muuten omistavat Jokereiden nimen. KHL-Jokerit siis pelaa vain niin kauan kuin junnut sen hyväksyvät.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Sinullakin Kärppien kannattajana on hyvä mahdollisuus nähdä - vaikkei ehkä kannattaa - tätä olematonta asiaa. Siellä ne pelailevat ainakin B- ja C-tasolla Kärppiä vastaan tiukkoja pelejä. Ja niitä, siis Jokerijoukkueita, on paljon. Jokerit on enemmän kuin vain yksi joukkue.

Jokerijunnut muuten omistavat Jokereiden nimen. KHL-Jokerit siis pelaa vain niin kauan kuin junnut sen hyväksyvät.

Jokereista ja KHL-Jokereista ei voi kyllä puhua enää samassa lauseessa, sen verran pahasti ne ovat vieraantuneet toisistaan. Jos Jokereita haluaa kannattaa, niin oikea paikka ei ole todellakaan KHL-Jokereiden peleissä. Tästä on vain haittaa, jos katsoo vähänkään pidemmälle. Tuo KHL-pelleily pitäisi saada omasta mielestä loppumaan mahdollisimman pian ja tyhjä kannattajakatsomo on siihen selvä viesti. Jokerit kuuluu Liigaan.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Jokereista ja KHL-Jokereista ei voi kyllä puhua enää samassa lauseessa, sen verran pahasti ne ovat vieraantuneet toisistaan. Jos Jokereita haluaa kannattaa, niin oikea paikka ei ole todellakaan KHL-Jokereiden peleissä. Tästä on vain haittaa, jos katsoo vähänkään pidemmälle. Tuo KHL-pelleily pitäisi saada omasta mielestä loppumaan mahdollisimman pian ja tyhjä kannattajakatsomo on siihen selvä viesti. Jokerit kuuluu Liigaan.
Kiitos mielipiteestäsi, ja siitä että jaksat vaivautua tänne Jokeri-osioon sen kertomaan. Mielipidehän on meistä jokaisella. Jotkut vain tuppaavat omaansa pitämään totuutena.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit kuuluu Liigaan.
Sehän on selvä, että muiden joukkueiden fanit toivoo tätä, ja se on ymmärrettävää. Alati kuihtuvaan Liigaan halutaan äkkiä nostetta. Kohta ajaa Saksan liigakin ohi pelillisesti, joten äkkiä pitäisi saada lisää uskottavuutta. Se, että Kärpät tekee erinomaista duunia ja on suunnannäyttäjä miten pitäisi toimia, ei muuta kokonaiskuvaa mihinkään, koska muut joukkueet ei pysy kärryillä ollenkaan. Kiitos, mutta ei kiitos. Suomen suurimman ja suosituimman seuran paikka on ihan jossain muualla, kun mestisporukoiden keskellä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Suomen suurimman ja suosituimman seuran paikka on ihan jossain muualla, kun mestisporukoiden keskellä.
Tällä hetkellä Jokereiden paikka on toimia kansainvälisyysmaskottina venäläisen propagandaliigan talutusnuorassa. Tällä hetkellä playoffeiksi kutsutussa näytöksessä venäläiset saavat jännittää pärjääkö heidän pääkaupunkinsa perinteinen poliisijoukkue pelottavan vaarallista länsimaista ammattilaisseuraa vastaan. Erityisen jännittäväksi Jokerit muuttuu, jos Dynamo kärsii tappion rautaesiripun riekaleiden takaa tulevalle valloittajalle. Siinä on suuren pääkaupungin armeijan joukkueella paljon haastetta, mutta voi mikä riemu ja kansallistunteen kohotus koittaakaan, kun Jokerit on viimein lyöty.

Sen sjiaan se, että mahtavien Pisa-tulosten, toimivan demokratian ja yleisen lukutaidon Suomessa on vielä väkeä, jolle tällainen etukäteen suunniteltu feikki urheilujännäri putoaa, on mun mielestäni aivan täysin käsittämätöntä ja pähkähullua.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä Jokereiden paikka on toimia kansainvälisyysmaskottina venäläisen propagandaliigan talutusnuorassa. Tällä hetkellä playoffeiksi kutsutussa näytöksessä venäläiset saavat jännittää pärjääkö heidän pääkaupunkinsa perinteinen poliisijoukkue pelottavan vaarallista länsimaista ammattilaisseuraa vastaan. Erityisen jännittäväksi Jokerit muuttuu, jos Dynamo kärsii tappion rautaesiripun riekaleiden takaa tulevalle valloittajalle. Siinä on suuren pääkaupungin armeijan joukkueella paljon haastetta, mutta voi mikä riemu ja kansallistunteen kohotus koittaakaan, kun Jokerit on viimein lyöty.

Sen sjiaan se, että mahtavien Pisa-tulosten, toimivan demokratian ja yleisen lukutaidon Suomessa on vielä väkeä, jolle tällainen etukäteen suunniteltu feikki urheilujännäri putoaa, on mun mielestäni aivan täysin käsittämätöntä ja pähkähullua.

Ei näitä pelejä kannata etukäteen hävitä. Onneksi olet vain tavallista fiksumpi kirjoittelija Jatkoajan foorumilla etkä Jokerien rosterissa, tuolla asenteella tämä olisi jo hävitty.

Voihan tämä päättyä kuten vihjaat mutta on sitä aikaisemminkin menty ekalta kierrokselta jatkoon.

Ilmainen vihje: jos olet noin varma käsikirjoituksesta niin nyt paikka uhkapeleillä voittaa se uusi televisio lyömällä all in Dynamon jatkopaikan puolesta, uskallatko?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Voihan tämä päättyä kuten vihjaat mutta on sitä aikaisemminkin menty ekalta kierrokselta jatkoon.

Ilmainen vihje: jos olet noin varma käsikirjoituksesta niin nyt paikka uhkapeleillä voittaa se uusi televisio lyömällä all in Dynamon jatkopaikan puolesta, uskallatko?
Luitko mitä kirjoitin? Vähän tuntuu, ettet ehkä ymmärtänyt. Mutta käsikirjoitushan kuuluu nimenomaan niin, että Jokerit ei tuota liigaa voita. Siitä voisin lyödä vetoakin, jos jostain löytyisi edes jossain määrin järkevä kerroin. Nythän kirjoitin, että jos Jokerit ei putoa poliiseille, niin sotilaille sitten viimeistään.

Niin, ja asenteeseen Jokereiden pleijarikevät ei ole KHL:ssä koskaan kaatunut. Se on kaatunut aina siihen, että vastustajalla on paljon enemmän paljon parempia pelaajia. Kuten on tarkoituskin.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jokerijunnut muuten omistavat Jokereiden nimen. KHL-Jokerit siis pelaa vain niin kauan kuin junnut sen hyväksyvät.

Eikös Jokerijunnut siinä tapauksessa sitten ole mukana tässä KHL farssissa? Kun kerran antavat käyttää nimeä ja logoa? Vaikka JJ onkin ehkä organisaationa erillinen, niin kyllä se samassa kelkassa on. Pelaavatko myös Hartwallilla? Tai harkkahallissa? Eikös sekin ole venäläisten omistuksessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös