hull16 kirjoitti:
Tässä maailmassa kukaan ei ole korvaamaton.
Eiköhän Cobol olisi loistava vaihtoehto Masaksi Masan paikalle, mies tuntee kaikki ja eikä meidän jatkoaikalaisten tarvitsi ihmetellä mitä TJ häärää kun raporttia tulisi tunneitain tänne ketjuihin.
Ja jos miehellä olisi luppoikaa niin voisi vaikka arvostella itseään...
Onko joku ajatusta vastaan vai palkataanko heti?
Juuri tämäntyyppisillä kirjoituksilla Jatkoajan taso putoaa. Sinulla ja muutamalla muulla on vaikeuksia tuottaa ja käsitellä asiallisella tasolla Jokerien tilannetta ja tavoitteita sekä urheilullista ja taloudellista putoamista tuloksen osalta koskevaa tekstiä. Kun joku muu yrittää, keskityt lähinnä kirjoittajan mollaamiseen ns. hauskuuden varjolla tai ilman sitä. Substanssia ei viesteissäsi ole lainkaan.
Jostain syystä mulle on tullut jopa yv:nä ilmeisesti aivan vakavasti kirjoitettuja viestejä siitä, että pyrkisin Jokerien tj:ksi kun Virmasta arvostelen. Näissä viesteissä on sitten esitetty monia ja varsin perusteltujakin näkemyksiä ja jopa innokkaasti kannatettu cobolia(!).
No, oikeasti. Eihän mulla ole mitään edellytyksiä hoitaa tuota postia. Minimivaatimus uudeksi toimitusjohtajaksi (tai UTJ:ksi, jos hän päättäisi joukkueesta ja valmennuksesta) on se, että omaa riittävän pitkän ja menestyneen pelaajauran, riittävän koulutuksen, riittävän johtamistaidon ja riittävän kielitaidon. Ei Jokereihin pidä palkata väkeä näin tärkeälle postille pienemmillä vaatimuksilla. Itse en ole koskaan pelannut jääkiekkoa junnuaikojen I divarin jengin C:tä mukaan laskematta, joten eihän mulla nyt oikeasti ole tuohon postiin edes kykyjä tuolta osin. Sitä paitsi mulla on työ, jossa tienaan enemmän ja pystyn pitämään kaikki asiat hanskassani kun mun yläpuolella ei ole esimiestä :)
Meiltä löytyy noin 10 hyvää nimeä, jotka täyttävät kriteerit. Monien nimi on jo ollut esillä. Kun esim Latvala tienaa 130 000 euroa, hieman pienemmälläkin palkalla saataisiin vaikkapa Koskinen (minusta paras vaihtoehto, ehkä) tekemään 5 vuoden diili ja pistämään asiat kuntoon.