Ilmeisesti nousussa, koska henkilöstökulut nousivat vajaalla millillä. Fuck you korona. Show me the money.Toivottavasti palkat ovat korkeita
Ilmeisesti nousussa, koska henkilöstökulut nousivat vajaalla millillä. Fuck you korona. Show me the money.Toivottavasti palkat ovat korkeita
Mahtava homma että ulkomailta laitetaan mottipäisiä summia suomalaisiin rankasti tappiollisiin yrityksiin, jotka työllistävät sadoittain ihmisiä suorasti ja epäsuorasti ja jotka auttavat monia henkisessä hyvinvoinnissa. Toivottavasti palkat ovat korkeita, jotta verojen kautta saadaan vielä pyöräytettyä enemmän epäreilua rahaa yhteiseen pottiin ;)
Mahtava homma että ulkomailta laitetaan mottipäisiä summia suomalaisiin rankasti tappiollisiin yrityksiin, jotka työllistävät sadoittain ihmisiä suorasti ja epäsuorasti ja jotka auttavat monia henkisessä hyvinvoinnissa. Toivottavasti palkat ovat korkeita, jotta verojen kautta saadaan vielä pyöräytettyä enemmän epäreilua rahaa yhteiseen pottiin ;)
Kaikista kivoinhan se olisi nauttia näistä hyvinvointieduista ja samalla katsoa kuinka vaikka naapuri HIFK pyörisi tässä venäläisten sirkuksessa pääesiintyjänä.
Vaikka kieli poskella todennäköisesti kirjoitit, niin itse en toivo kenellekään samanalaista kärsimystä, kuin mitä omalle joukkueelle tapahtui. HIFK ei kyllä koskaan venäläisten leluksi tule lähtemään ja toivottavasti ei mikään muukaan suomalainen seura.Omalta kannalta tietysti harmi, että se oli juuri se oma seura Jokerit kaikista Suomen urheiluseuroista joka tähän viritykseen "joutui" lähtemään mukaan.
Kaikista kivoinhan se olisi nauttia näistä hyvinvointieduista ja samalla katsoa kuinka vaikka naapuri HIFK pyörisi tässä venäläisten sirkuksessa pääesiintyjänä.
Toivottavasti palkat ovat korkeita, jotta verojen kautta saadaan vielä pyöräytettyä enemmän epäreilua rahaa yhteiseen pottiin ;)
Vaikka kieli poskella todennäköisesti kirjoitit, niin itse en toivo kenellekään samanalaista kärsimystä, kuin mitä omalle joukkueelle tapahtui. HIFK ei kyllä koskaan venäläisten leluksi tule lähtemään ja toivottavasti ei mikään muukaan suomalainen seura.
Vaikka kieli poskella todennäköisesti kirjoitit, niin itse en toivo kenellekään samanalaista kärsimystä, kuin mitä omalle joukkueelle tapahtui. HIFK ei kyllä koskaan venäläisten leluksi tule lähtemään ja toivottavasti ei mikään muukaan suomalainen seura.
Tämä tuntui herättävän yllättävän paljon parranpärinää. Jos joku perus möttönen Vaasasta kritisoi Suomen joukkuetta tai Liigan tasoa niin ei mitään, mutta jos Jokereiden kannattaja näin tekee, niin kyseessä on soft power. Reilu peli on perseestä.Tai no on se saavutettu, että muutamat kannattajat ihastelevat kun Venäjän junnut kaatavat maajoukkueen joka valittiin mahdollisimman monesta Liiga-jengistä karanteenien jakamiseksi. Paljon puhuttu soft power uponnut joihinkin?
Tämä tuntui herättävän yllättävän paljon parranpärinää. Jos joku perus möttönen Vaasasta kritisoi Suomen joukkuetta tai Liigan tasoa niin ei mitään, mutta jos Jokereiden kannattaja näin tekee, niin kyseessä on soft power. Reilu peli on perseestä.
Eiköhän jokainen pystynyt näkemään sen agendan siellä kommenttien taustalla. Oikein kädet syyhyten monet Jokeri-fanit odottivat tuollaista tilannetta, että pääsisi Liigan pystyyn haukkumaan ja ilakoimaan jonkun Venäjän joukkueen otteita. Itsellä meni koko turnaus ohi, mutta eikö Ruotsi hävinnyt kaikki pelinsä SHL-miehistöllään? SHL:n taso se vasta onkin oikein kunnolla päässyt romahtamaan! (hymiö).
Mitä tulee itse ketjun aiheeseen niin ei uutta auringon alla.
Tää on vähän virheellinen olettama. Jos katsotaan kuka tuo sarjalle yleisöä ja rahaa eniten, on ne Jokerit ja Riika. Nimenomaan sitä länsimaista rahaa, jonka arvo on suurempi kuin ruplien. KHL on täysin lapsen kengissä vielä monelta osalta, esimerkiksi maksutelevisioinnin osalta Venäjällä. Onhan kyseessä vasta 11 vuotta pyörinyt sarja. Ja ne maksutelevisiointitulot tuskin siitä megalomaanisesti kasvaa siellä, koska venäläisen 500 euroa tarkoittaa suomalaisen 2500 euroa.Kohta 100 miljoonaa kaadettu länsilaajentumisen mannekiiniin, mutta mitään ei ole saatu vastineeksi,
Edelleen täällä levitetään näitä fakenewsejä. Kukaan ei ilakoinut
Kyllä, Jokereita rahoitetaan myös näkyvyyden, eli onko se "soft-powerin" takia. Jokereiden pelejä katsotaan paljon mm. Sveitsissä ja Iso-Britanniassa. Ilman Jokereita tuskin katsojiakaan olisi sarjalla niin paljoa noista maista.
Toki, mutta eikös Sämppäri juuri kertonut, mitä siellä tapahtui ja miksi? Suvereeni tulkintasi, että asia koski vain Jokerien omaa osiota, otetaan kunnioituksella vastaan. En ole itse käynyt ko. ottelun jälkeen FIN-RUS ketjussa, joten en tiedä, mitä sinne on lisätty tai poistettu.Niin tuo on Jokereiden osiosta. Otteluketjusta oli kyse.
Olet minun mielestäni harvinaislaatuinen ihminen, kun esität noin voimakkaan väitteen HIFK:sta ikäänkuin faktana. Kyseessähän on sinun toivomuksesi. Minä olen yrittänyt jo vuosia välttää varmuutta asioissa, joihin minulla ei ole päätösvaltaa.Vaikka kieli poskella todennäköisesti kirjoitit, niin itse en toivo kenellekään samanalaista kärsimystä, kuin mitä omalle joukkueelle tapahtui. HIFK ei kyllä koskaan venäläisten leluksi tule lähtemään ja toivottavasti ei mikään muukaan suomalainen seura.
Onkohan isänmaallisuus kuitenkaan taustalla? Ettei kyseessä ole pikemminkin pragmaattinen päätöksenteko esim. Kärpissä? Seurataan maailmaa ja jääkiekon kehitystä, mietitään eri vaihtoehtoja avoimin mielin.Isänmaallisuus estää tämän kuvion. Kuten Kärpilläkin.
Onkohan isänmaallisuus kuitenkaan taustalla? Ettei kyseessä ole pikemminkin pragmaattinen päätöksenteko esim. Kärpissä? Seurataan maailmaa ja jääkiekon kehitystä, mietitään eri vaihtoehtoja avoimin mielin.
Eikös täällä ole jo vuosia julistettu KHL:n kuolevan lähikuukausina tai ainakin -vuosina? Kyseessä on kuitenkin ollut muutaman yksilön toiveet ja unelmat, jotka kannattaa pitää erillään tosiasioista.
Yhtä asiaa uskallan pitää melkein totuutena: rahalla ei ole isänmaata, ei myöskään jääkiekon saralla ja jääkiekko-organisaatioissa. Sen valossa moni asia näyttää musta-valkoisen tuomion sijaan monimutkaiselta ja estää ainakin minua julistamasta totuuksia.
Olisi kiva tietää, mihin kohtaan Jokerit sijoittuu eniten rahoitusta saavien seurojen listalla KHL:ssä. Voisikohan joku toimittaja ottaa selvää?