Olen tässä juuri katselemassa lippuja elämäni ensimmäiseen reissuun Liverpoolin matsiin, ja halvimmat liput näyttää olevan 235 puntaa ja siellä on mökki aika täynnä. Melko hintavaa.
Jep. Tää on sitä urheilukulttuuria mitä toivois suomeenkin. Itse kävin joskus Camp Nou:lla katsomassa mestareiden liigaa ja ihmisiltä ei kuullut mitään valitusta lippujen hinnoista, päinvastoin valiteltiin kun niitä ei ollut ja oltas haluttu myydä vaikka oma mummo lippujen eteen.
Suomessa jääkiekossa jos olis samanlaista kulttuuria, että lipuista pulitettais vaikka 50-100 euroa ja mökit ois jatkuvaan täynnä, niin avaisihan se aivan hurjia mahdollisuuksia. Tuskin täällä vaan päästään esim Sveitsin tapaiseen kiekkokulttuuriin jääkiekkosarjojen osalta.
NHL-pelit ja MM-kisat taitaa olla suomessa ainoat pelit minkä lipuista voi pyytää vaikka kolminumeroisia summia ja silti menevät kuumille kiville. Että sinällään kulttuuria on, mutta se ei yllä kiekkosarjoihin asti niin kovana.
Edit. Itse esim olen niin suuri jääkiekon ystävä, että en välitä lippujen hinnoista. Menen peliin kun peliin jos kiinnostaa mennä. Meitä vaan tuntuu liian harvassa olevan.