On varsin erikoista, että vielä on lippuja jäljellä Euroopan kuumimpaan paikallispeliin noin paljon ja se pelin tasokin lähentelee jo NHL:ää!Vieläkin on järjetön määrä lippuja myymättä sunnuntain Ska-peliin, vaikka Jokerit aloitti jo päiviä sitten alennuslippukampanjan yläkatsomoihin. Tätä menoa ei edes 8000 täyty. Toki eiköhän tuo nyt hieman kiihdy loppuviikosta.
Itse en pidä yhtään erikoisena noilla hinnoilla. Jos ois normaali hintaiset liput, niin siinä tapauksessa pitäisin erikoisena. Lippujen hinnat karsii tehokkaasti perheet ja satunnaiskävijät pois.On varsin erikoista, että vielä on lippuja jäljellä Euroopan kuumimpaan paikallispeliin noin paljon ja se pelin tasokin lähentelee jo NHL:ää!
Mun mielestä on varsin erikoista, että jollakin pyörii edelleen sama kasetti päällä. Saa Jokereista olla mitä mieltä tahansa, mutta sinun kantasi on tullut harvinaisen selväksi jo aikapäiviä sitten.On varsin erikoista, että vielä on lippuja jäljellä Euroopan kuumimpaan paikallispeliin noin paljon ja se pelin tasokin lähentelee jo NHL:ää!
Kaverini haluaisi aivan ehdottomasti roudata minut katsomaan SKA-peliä. Täällä varmaan joku osaa kertoa mikä on noiden katsomoiden 307-313 tilanne?
Ovatko ne siis täynnä vai eikö niitä ole avattu myyntiin?
Kiitokset.
Suljettu myynnistä, koska suurin osa yläkatsomosta vielä tyhjänä.
Saa nähdä meneekö lippuja parin viimeisen päivän aikana, vai pelataanko sunnuntaina taas puolityhjälle Areenalle.
On siellä senkin jälkeen ollu täyttä mökkiä ja hyvää meininkiä.Sitten on meininki muuttunut aika paljon. Kaveri vei mut kahden ekan kauden aikana yhteen matsiin per kausi. Ja oli mielestäni toisen kauden SKA-matsi missä olin jossain tuolla päädyssä. Siellä oli paljon venäläisiä ja aivan helvetillinen meininki. Ja muutenkin peli oli loppuunmyyty. Nythän tuolla näyttäisi olevan vissiin enemmän paikkoja myymättä kuin myytynä.
On siellä senkin jälkeen ollu täyttä mökkiä ja hyvää meininkiä.
Ei vaan voi olla näkymättä tällä kaudella lipunmyynnissä, että laitetaan jopa yläkerran kaarteisiinkiin lipun hinnaksi n.50e. Nythän noita on muutaman päivän saanu vähän halvemmalla, mut kuinka moni kieltävän ostopäätöksen tehnyt tulee katselemaan, että onko liput halventuneet ? Ei varmaan kovin moni.
Paska homma.
Oli. Viimekin vuonna oli halvemmat liput SKA-otteluihin. Jos en ihan väärin muista, niin esim yläkatsomoon maksoi viime vuonna 10-20 euroa per lippu vähemmän kuin nyt. Saan tarkistettua ton summan kun pääsen koneen ääreen, mutta joka tapauksessa tuota luokkaa se oli.Oliko ne SKA-liput siis halvempia silloin aiemmin? Kun mökki oli täynnä?
Nythän tuolla näyttäisi olevan vissiin enemmän paikkoja myymättä kuin myytynä.
Edit. Toki tämä kausi on ollut muutenkin haasteellinen lipunmyynnin osalta. Onko vika joukkueessa, uudistetussa lipunmyynnissä vai missä, sitä on mahdoton sanoa. Silti voisin laittaa vaikka pääni pantiks, että SKA-peli vetäis täyden mökin normihinnoilla.
Niin, mikä nyt sitten onkaan "normihinta", ja miten se määritellään.
Olen tässä juuri katselemassa lippuja elämäni ensimmäiseen reissuun Liverpoolin matsiin, ja halvimmat liput näyttää olevan 235 puntaa ja siellä on mökki aika täynnä. Melko hintavaa.
Jep. Tää on sitä urheilukulttuuria mitä toivois suomeenkin. Itse kävin joskus Camp Nou:lla katsomassa mestareiden liigaa ja ihmisiltä ei kuullut mitään valitusta lippujen hinnoista, päinvastoin valiteltiin kun niitä ei ollut ja oltas haluttu myydä vaikka oma mummo lippujen eteen.Olen tässä juuri katselemassa lippuja elämäni ensimmäiseen reissuun Liverpoolin matsiin, ja halvimmat liput näyttää olevan 235 puntaa ja siellä on mökki aika täynnä. Melko hintavaa.
Mustassa pörssissä (luokittelen myös noi netin rosvovälittäjät samaan mustan pörssin kastiin) liput yleensä on kalliita, mutta niitä lippuja on ihan turha verrata Jokereitten tai minkään muunkaan seuran suoraan myymiin virallisen hintaisiin lippuihin. 235 puntaa Liverpoolin lipusta ei ainakaan missään nimessä ole mikään "normihinta" ellei toki laske mukaan "normihinnan" mustassa pörssissä. Virallinen hinnoittelu Liverpoolillakin on kohtuullisen huokea, mutta lippujen saaminen viralliselta lippuluukulta onkin sitten toinen taiteenlajinsa.
https://www.liverpoolfc.com/tickets/match-day-premier-league-prices
https://www.liverpoolfc.com/tickets/european-match-prices
Yleensähän ne on ollu tuolla 313 tai 312 katsomonosassa. Onkohan niille sitten joku eri myyntikanava, koska on siellä vierasfanien porukkaa ollut, vaikka on näyttänyt olevan suljettu katsomo Ticketmastersissa.Eikö venäläisillä ole nyt joulumatkailu kuumimmillaan, luulisi että vieraskannattajia tulisi mestoille? Silloin kun itse olin SKA-matsissa, venäläisiä oli siis todella runsaasti.
Äkkiseltään vois luulla, että Pietarista tulis paljon porukkaa. Siellähän on yksi Euroopan parhaista faniryhmittymistä, mutta eihän näistä tiedä ikinään. Kaisaniemessä jäivät aika elävästi mieleen niistä savu-valo pommi jutuista tai mitä ikinä olivatkaan.
Okei. Oon sitten ymmärtänyt hommat päin prinkkalaa, niinkun yleensä. Mistäköhän mulle on jääny semmonen mielikuva, että tää ois joku hyväkin ryhmä. Noh, en tiedä sekoitanko sitten johonkin.No ei kyllä todellakaan ole edes top 50:ssa jääkiekon puolella. Zenitin ultrat nyt ovat asia erikseen, mutta näitä ei tosiaan pidä sekoittaa keskenään. Eihän tuohon Ska:n fanikatsomo ole kuin yksi katsomonosa hallin päädyssä.
Okei. Oon sitten ymmärtänyt hommat päin prinkkalaa, niinkun yleensä. Mistäköhän mulle on jääny semmonen mielikuva, että tää ois joku hyväkin ryhmä. Noh, en tiedä sekoitanko sitten johonkin.
Jos on liian kallista niin eikun katsomaan Manchester Stormin lätkämatsi. 17,50 puntaa. Halpaa kuin saippua. Linkki Stormin kotisivulle.Olen tässä juuri katselemassa lippuja elämäni ensimmäiseen reissuun Liverpoolin matsiin, ja halvimmat liput näyttää olevan 235 puntaa ja siellä on mökki aika täynnä. Melko hintavaa.
Kävin Ticketmastersin sivuilla ihmettelemässä tuota SKA- pelin myyntiä ja helvetin karultahan se näyttää. Seuraaviin lähellä oleviin kahteen kotipeliin (Dynamo Moskova, Neftekhimik) auki olevat yläkatsomot lähes sold out.