Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 435 222
  • 7 402

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan varmasti nousevat Arenalla Jokereiden yleisömäärät, tästä tuskin kukaan on erimieltä.

Sitä tässä huomasin miettiväni, että ennen KHL aikaa Jokerit oli yleisömäärissä Stadin ykkönen. Itse vähän kritisoinut vähän tämän kauden yleisömääriä ja olkoon sitten se 4500 hyvä lukema, turha siitä enempää inistä.

Ennen Koheloa Jokerit siis Stadin suosituin joukkue yleisömäärillä mitattuna. Mahtaako tilanne olla vielä sama mahdollisesti ensi kaudella Liigaa pelatessamme?

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onko se lipunmyynnin boostaus sillä 'x-prosenttia myyty' - palkkigrafiikalla oikeasti niin vanhaa liittoa, ettei tämä meidän nakkimuusi voi sitä käyttää? Jossain ig-stoorissa luki viime viikolla, että "liput liikkuu vauhdilla, osta omasi!"

Mietin vaan ihan maallikkona, että onhan se nyt paljon liekittävämpää nähdä viikko ennen peliä että "jo 4500 lippua myyty" kuin ympäripyöreä "vauhdilla liikkuu!" ja päivittäin seurata menekin kehittymistä. Ihmismieli vaan tuntuu haluavan sitä mitä muutkin haluaa.

En mä tiedä. Pliisua touhua.

Suosikkijoukkue
HJK, Mustat hupparit
Ennen Koheloa Jokerit siis Stadin suosituin joukkue yleisömäärillä mitattuna. Mahtaako tilanne olla vielä sama mahdollisesti ensi kaudella Liigaa pelatessamme?
Sitähän ei kukaan voi etukäteen varmasti tietää, mutta itse kyllä uskon niin, jos tosiaan Areenalla liigaa pelataan. Sarjataso vaikuttaa valtavasti ja taatusti ensimmäinen liigakausi pitkään aikaan aiheuttaisi myös hypeä. Ja tosiaan, näin oli ennen, niin miksi se ei toistuisi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy