Mun täytyy olla jollain paskalistalla kun en ole onnistunut tuossa kertaakaan. Joka kerta kun kosken siihen systeemiin, niin joku asia menee perseelleen. Kesällä luulin onnistuneeni, kunnes selvisi että yksi korteista oli jäänyt johonkin jumiin ja tuli sen 1,5kk kauden alkamisen ja todella monen puhelun jälkeen perille.Täällä tuli eilen tuo sähköposti ja lunastin kausarit onnistuneesti Ticketmasterin sivuilta. On tässä hetki mennytkin että on päässyt halliin pelejä katselemaan kun lyhyesti ja tehokkaasti saatiin yleisötilaisuudet kielletyiksi. Toivottavasti mahdollisimman moni löytää itsensä hallilta ensi tiistaina, olisihan se hienoa että saataisiin pudotuspeleihin kunnon yleisömäärät vaikka Venäjän toimille ei pidäkään sulkea silmiään.
Itselle se on tullut ongelmitta, mutta tilauksen toinen kortti on nyt 3 kautta tullut aina viikkoja kauden aloitettua. En tiedä mistä johtuu.Mun täytyy olla jollain paskalistalla kun en ole onnistunut tuossa kertaakaan. Joka kerta kun kosken siihen systeemiin, niin joku asia menee perseelleen. Kesällä luulin onnistuneeni, kunnes selvisi että yksi korteista oli jäänyt johonkin jumiin ja tuli sen 1,5kk kauden alkamisen ja todella monen puhelun jälkeen perille.
Minä onnistuin tänään saamaan puhelinsoitolla laskun pudotuspeleihin. Jostakin syystä en saa laskuja automaattisesti.Täällä tuli eilen tuo sähköposti ja lunastin kausarit onnistuneesti Ticketmasterin sivuilta. On tässä hetki mennytkin että on päässyt halliin pelejä katselemaan kun lyhyesti ja tehokkaasti saatiin yleisötilaisuudet kielletyiksi. Toivottavasti mahdollisimman moni löytää itsensä hallilta ensi tiistaina, olisihan se hienoa että saataisiin pudotuspeleihin kunnon yleisömäärät vaikka Venäjän toimille ei pidäkään sulkea silmiään.
Ensi viikoksi luvattu sen verran hyvää säätä, että hiihtolenkki kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.Toivottavasti mahdollisimman harva lähtee kannustamaan Jokereita pudotuspeleihin. Jos pelejä ei halua jättää väliin Venäjän hyökkäyssodan takia, niin vaikka sitten sään takia tai ansiosta.
Ja toivottavasti ne ketkä sinne ensimmäiseen matsiin, tyhjään ja hiljaiseen halliin eksyy, tajuaa siitä tehdä johtopäätökset ja jättää viimeistään toisen matsin väliin.
Miten muuten. Ymmärsinkö oikein että ticketmasterilta pitäisi tullä jotain sähköpostia kun kerkesin ostaa lipun tohon ekaan peliinNyt sitten odotellaan ticketmasterilta/Jokereilta rahaa takaisin peruuntuneista runkkaripeleistä
Ei oo tullu... Missä meikäläisen "merkittävä rahallinen korvaus"Onko joku saanut jo sähköpostia Ticketmasterilta? Lupasivat sen alkuviikosta, ei ole näkynyt...
Täytyy myös muistaa, että lippumaksut täytyy palauttaa kokonaan. Myös tikettimasterin veloittamat kulut. Tästä on jo ennakkopäätös.Onko joku saanut jo sähköpostia Ticketmasterilta? Lupasivat sen alkuviikosta, ei ole näkynyt...
Itse laitoin puolitoista viikkoa sitten viestiä Ticketdisasterille, että miten toimitaan, kun maksoin play-off kausarin netissä, mutta tuli kuitenkin paperilasku postissa. Ei ole tullut mitään vastausta. Tosin toi mun kysymyskin on kyllä tällä hetkellä jo vanhentunut, kun koko loppukausi peruttiin... Olisi se kuitenkin kovin mukavaa, että sieltä saisi edes jonkinlaista viestiä takaisin.Eipä nuo ole viikkoon vastanneet mitään kausikortin irtisanomiseenkaan. Lienee Ticketmasterillakin tilanne päällä parhaillaan. Tokikin, se tilanne näillä on krooninen.
Urheilullisesti paras ratkaisu oli lähettää se Jack's PromotionsilleEi oo tullu... Missä meikäläisen "merkittävä rahallinen korvaus"
Juu, tuli tänne myös, ja saman tien täytin lomakkeen.Nyt tuli tänne lomake.
Ja sitä kautta Oligarkkien ja Putinin taskuun.Urheilullisesti paras ratkaisu oli lähettää se Jack's Promotionsille
Tämä on mahdollista, joskin ei ole kovin aktiivinen tai toimii "pärstäkertoimen" perusteella. Me ollaan vielä hyvissä asemissa, sen sijaan @massaonvoimaa luultavasti hakee osahyvityksen osahyvitystä vielä marraskuussa ja lopulta korvaus haetaan konttorin ylijäämästä. Vaihtoehtoina Kurrin nimikyltti, oman kausikorttipenkin kankaat tai Vuorisen kontaktivihko.Onkohan täällä joku Ticketmasterin myyrä palstalla, joka aina vaan mun valituksista muistaa, että "perhana piti ne meilitkin lähettää!"?
Meillä on jo mökin ulkohuussissa kyltti niin ensimmäiselle ei tarvetta. Kausikorttipenkin kankaat on niin kuluneet, että niille ei tarvetta. Tyhjiä ruutuvihkoja on omasta takaa niin paljon,että viimeisellekään kohdalle ei ole akuuttia tarvetta. Kirjaan luottotappioksi.Vaihtoehtoina Kurrin nimikyltti, oman kausikorttipenkin kankaat tai Vuorisen kontaktivihko.
Veronpalautuksetkin tulee nopeemmin, kun TM:n korvaukset.Onko joku saanut vielä fyrkkia takaisin tai edes kuullut Ticketmasterista mitään palautuslomakkeen jätön jälkeen?
Vertailun vuoksi kerrottakoon, että Tiketissä nämä hommat ovat hoituneet yleensä 2-3:ssa päivässä.
Jep. On todella sääli ettei heillä ole pakoteomistusta taustalla. Jollain tosta firmasta pitäisi päästä lopullisesti eroon niin ettei sieltä olisi tarvetta ostaa lipun lippua enää koskaan.Veronpalautuksetkin tulee nopeemmin, kun TM:n korvaukset.
Voisivat lähettää kausarilaisille kirjeen, josko olisivat halukkaita luovuttamaan nuo rahansa joukkueen paluuseen liigaa varten. Itse olisin täysin valmis tuohon jos se jotenkin auttaa jengiä toipumisessa, ja paluun mahdollisuudesta.Onko joku saanut vielä fyrkkia takaisin tai edes kuullut Ticketmasterista mitään palautuslomakkeen jätön jälkeen?
Vertailun vuoksi kerrottakoon, että Tiketissä nämä hommat ovat hoituneet yleensä 2-3:ssa päivässä.