SonOfMothMan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Ei ole ainakaan tänne tullut vielä sähköpostiin Ticketmasterin linkkiä, josta voisi play-off kausarin maksaa...
Irtoliput on jo yleisessä myynnissä, mutta kausikortteja joutuu vielä odottamaan. Omituista!
Olisin kuitenkin olettanut, että Jokereissa ja Ticketmasterilla olisi ehditty tässä viimeisen puolentoista kuukauden tauon aikana jo vähän ehkäpä miettimään, että jaa mites noiden pleijarikausareiden myynnin kanssa sitten tehdään. Ja ehkä jopa pallotella muutamia varasuunnitelmia ja varasuunnitelman varasuunnitelmia, riippuen siitä mikä on KHL:n virallinen päätös play-offien aloittamisen kanssa, niin olisi sitten ollut heti valmiina muutama eri strategia kun aikataulu lyödään lukkoon ja samalla sekunnilla lähettää kaikki tarvittavat viestit ja laskut yms.
Kehtaavat tossa eilisessä sähköpostissa vielä meitä kuluttajia hoputtaa maksamaan pleijarikausarin sitten heti, niin ehtivät aktivoimaan Ticketmasterilla kortin ajoissa. Saakeli, minähän kuluttajana saisin maksaa ton laskun vaikka vasta juuri eräpäivänä jos niin haluan, ja ei ole minun asiani huolehtia että maksamani tuote toimii kuten sen pitää! Painakoot hommia sitten Ticketmasterilla vaikka 24/7 että saavat kortit toimimaan ajoissa niin kuin ne pitää toimia, ei se minua kuluttajana kiinnosta jos siellä ei ole tarpeeksi porukkaa töissä tai sisäinen tiedonkulku on liian hidasta. Kunhan vaan saan maksamani tuotteen ja palvelun, ja että se toimii niinkuin on tarkoitus
Irtoliput on jo yleisessä myynnissä, mutta kausikortteja joutuu vielä odottamaan. Omituista!
Olisin kuitenkin olettanut, että Jokereissa ja Ticketmasterilla olisi ehditty tässä viimeisen puolentoista kuukauden tauon aikana jo vähän ehkäpä miettimään, että jaa mites noiden pleijarikausareiden myynnin kanssa sitten tehdään. Ja ehkä jopa pallotella muutamia varasuunnitelmia ja varasuunnitelman varasuunnitelmia, riippuen siitä mikä on KHL:n virallinen päätös play-offien aloittamisen kanssa, niin olisi sitten ollut heti valmiina muutama eri strategia kun aikataulu lyödään lukkoon ja samalla sekunnilla lähettää kaikki tarvittavat viestit ja laskut yms.
Kehtaavat tossa eilisessä sähköpostissa vielä meitä kuluttajia hoputtaa maksamaan pleijarikausarin sitten heti, niin ehtivät aktivoimaan Ticketmasterilla kortin ajoissa. Saakeli, minähän kuluttajana saisin maksaa ton laskun vaikka vasta juuri eräpäivänä jos niin haluan, ja ei ole minun asiani huolehtia että maksamani tuote toimii kuten sen pitää! Painakoot hommia sitten Ticketmasterilla vaikka 24/7 että saavat kortit toimimaan ajoissa niin kuin ne pitää toimia, ei se minua kuluttajana kiinnosta jos siellä ei ole tarpeeksi porukkaa töissä tai sisäinen tiedonkulku on liian hidasta. Kunhan vaan saan maksamani tuotteen ja palvelun, ja että se toimii niinkuin on tarkoitus