Aloin tässä kiroilemaan, että missä hemmetissä on mun play-off kausarin maksulinkki! Olin jo kirjottanut tännekin pitkän raivoviestin, ja ennen kuin painoin "vastaa"-nappulaa, niin päätin vielä mennä katsomaan Jokereiden kotisivuilta, että onkohan siellä jotain tietoa asiasta.
Noh, onhan siellä, kun vaan osaa kaivaa! Ihan linkki löytyy Ticketmasterin systeemiin, josta voi maksaa kortin ja kaikkea:
Playoff-kortit 2022
Oletettavasti vain siis niille, jotka on maksaneet runkosarjan kortin netissä. Ne jotka on paperilaskulla maksaneet, niin en tiedä miten homma toimii.
TÄÄLTÄ NIITÄ SAA MAKSETTUA (ilmeisesti siis vain, jos olet maksanut aikaisemman kortin netissä):
https://jokerit.tmtickets.fi/
Kirjauduin sisään omilla tunnuksilla, tshekkasin että tiedot, kausaripaikat ja alennukset oli oikein, ja maksoin saman tien pois.
Vain yksi ongelma tässä on: MIKSI TÄSTÄ SIVUSTOSTA EI OLE ILMOITETTU???
Sivu on tuolla pystyssä ja näyttää toimivan ilman mitään ongelmia. Mä oon tässä hölmönä odotellut, että tulee sähköpostiin linkkiä josta pääsee ton maksamaan, niinkuin aikasemmassa sähköpostissa neuvottiin.
Kuinka vaikeeta se nyt taas olisi ollut laittaa sähköpostia matkaan, jossa ei edes tarvitse olla mitään muuta kun yksi lause ja toi linkki...
Saatanan tunarit!